Zoraida' enters Phl; storm signals up in 7 areas

Gestart door vvjoris, maandag 11 november 2013, 10:10:05

Vorige topic - Volgende topic

vvjoris

Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Amice

Mja, deze zal meer in mindenao spelen maar brengt wel regen in de getroffen regio's.
Als dan je dak eraf is geblazen, heb je dus wederom een probleem.
Het  blijft hommeles hier.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

tourist

Update van PAGASA:

AT 0600 12 NOVEMBER LOW PRESSURE AREA DOWNGRADED FROM TROPICAL DEPRESSION WAS ESTIMATED BASED ON ALL AVAILABLE DATA AT ZERO EIGHT POINT FIVE NORTH ONE TWO SIX POINT ZERO EAST WITH THIS DEVELOPMENT AND UNLESS RE-INTENSIFICATION OCCURS THIS IS THE FINAL WARNING ON THIS WEATHER DISTURBANCE PD


All Public Storm Warning Signals are now lifted.
With this development and unless re-intensification occurs, this is the final bulletin on this weather disturbance.
Meanwhile, moderate to heavy rainshowers are observed over Central and Eastern Visayas, Zamboanga Peninsula and Northern Mindanao and expected to persist for the next 6-12 hours. Light to moderate rainshowers is expected to persist over the rest of Visayas and Mindanao.

josv

Hier allemaal reuze meegevallen ondanks signal #1. Wel heel veel regen vanaf maandag 1pm tot dinsdag 9am. Geen wind. Voor de zekerheid de SQ dicht gehouden.
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

LMBen

Hier in Cebu city wind en regen maar niet overmatig, ergste moet vannacht overkomen.
Wel weer een flinke naschok 4.5 deze middag omstreeks 12 uur.
Laat het nu maar stoppen die rotzooi ben er helemaal klaar mee.
Maar er komen nog twee typhoons aan in december zeggen ze.
Na 8jaar philipijnen weer terug europa

Fail_over

Citaat van: Benincebu op dinsdag 12 november 2013, 13:15:10
Laat het nu maar stoppen die rotzooi ben er helemaal klaar mee.

Kan ik me helemaal voorstellen. No more fun in the  :smiley-philippines:
T komt allemaal tegelijk en ze moeten ze wel hebben daar. De lol gaat er zo wel af.

Citaat van: Benincebu op dinsdag 12 november 2013, 13:15:10
Maar er komen nog twee typhoons aan in december zeggen ze.
Tja, eigenlijk kan dat niet meer want ze zijn al bij de Z aanbeland, geen letters meer.  :weetikniet:


Heel veel sterkte daar.  :jajaja:
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

bananacreek

Citaat van: Fail_over op dinsdag 12 november 2013, 13:36:44
Citaat van: Benincebu op dinsdag 12 november 2013, 13:15:10
Laat het nu maar stoppen die rotzooi ben er helemaal klaar mee.

Kan ik me helemaal voorstellen. No more fun in the  :smiley-philippines:
T komt allemaal tegelijk en ze moeten ze wel hebben daar. De lol gaat er zo wel af.

Citaat van: Benincebu op dinsdag 12 november 2013, 13:15:10
Maar er komen nog twee typhoons aan in december zeggen ze.
Tja, eigenlijk kan dat niet meer want ze zijn al bij de Z aanbeland, geen letters meer.  :weetikniet:


Heel veel sterkte daar.  :jajaja:

Dat zullen er wel meer dan twee zijn en vorig jaar waren er nog een aantal extra buiten het seizoen dacht ik?



http://visitpinas.com/typhoon-watch-2012-list-of-typhoons/


LMBen

Citaat van: bananacreek op dinsdag 12 november 2013, 14:26:32
Nog meer te verwachten?

http://beforeitsnews.com/alternative/2013/11/weather-wars-microwave-beam-into-west-pacific-new-rotation-develops-2819224.html
Ja creec er komen er nog 2 sorry

De regen komt nu met bakken naar beneden.
Zandzakken voor de deur!!!
Enfin spoelt misschien de laatste rotzooi weg.
Gauw op weg naar het nieuwe jaar met hoop ik betere tijden.
Niet zozeer voor mij, ik heb het ondanks alles nog goed, maar de arme zodemieters in de squarters zijn altijd de dupe.
Ik had 6gallons extra drinkwater gekocht bijv. dat kunnen hun niet betalen.
En ik heb er zelfs mee gedoucht toen er geen waterdruk was.

De kerstverziering hangt alweer, heb het maar gelaten toegelaten na al de ellende.
Normaal mag het niet voor 5december van mij maar nu maar een uitzondering
Na 8jaar philipijnen weer terug europa

Amice

Het is en blijft een ongeorganiseerd zooitje hier en dat zal niet veranderen want ze willen niet anders.
reden is zowel voor overheid als het volk dat er anders niet gerotzooit kan worden.

Het is inmiddels woensdag dus 5 dagen later dan yolanda heeft huisgehouden maar van hulp is bijna geen sprake.
Eerst de wegen opruimen dan kunnen de wagens er pas door, men zou toch denken dat het sneller kan met helicopters maar daar willen ze niet aan want anders kan men er zelf geen baat bij hebben.

Ongelovelijk en onbeschrijvelijk hoe ze de mensen simpel laten uithongeren en uitdrogen, zonder n dak boven het hoofd.
Heeft iemand al tentenkampen gezien in het getroffen gebied? Nou ik niet. Om maar eens n simpel voorbeeld te noemen.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent