Dingen die mis gaan bij bouwen

Gestart door Cobra, zondag 22 februari 2015, 15:13:34

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Wat zegt u?...Veiligheids schoenen...lange broek...overall?................ :denk:


bananacreek

Vervolg GI pipes als "post"....





De FURLINGS lassen........




(internet)



bananacreek


bananacreek



Toch kunnen bestellen via Rejoice Hardware en gaat 3 weken duren vanuit Manila en komt in een 20kg carton @ P120/kg (4mm)

Moest wel een heel pak bestellen....hoop dat het geen vocht gaat optrekken met lang leggen?........ :weetikniet: :weetikniet:

bananacreek


Cosyns Guy

Citaat van: bananacreek op dinsdag 26 mei 2015, 14:45:09


Toch kunnen bestellen via Rejoice Hardware en gaat 3 weken duren vanuit Manila en komt in een 20kg carton @ P120/kg (4mm)

Moest wel een heel pak bestellen....hoop dat het geen vocht gaat optrekken met lang leggen?........ :weetikniet: :weetikniet:
Wanneer ze vochtig zijn een tijdje in de bakoven opwarmen,normaal gezien zijn ze dan terug goed bruikbaar.

bananacreek

Citaat van: bananacreek op dinsdag 26 mei 2015, 14:40:27
.



Hardiflex als wanden op de zijkanten en voorkant van het gebouw.............


bananacreek

Doe het niet zoals ik............. :lachen: :stomstomstom: :stomstomstom: :stomstomstom:

Kocht 3 gallons muurverf (latex) vandaag en kwam er thuis achter dat er eentje al was geopend en een vierde van de inhoud was verdwenen en ik had het op de bus (emmer) kunnen zien.........maar ik was zo haastig zoals altijd dat ik het niet zag.............. :stomstomstom: :stomstomstom:



:applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :jajaja: :jajaja: :jajaja: :congratualtionsis0: :congratualtionsis0: :congratualtionsis0: :congratualtionsis0:


bananacreek

Citaat van: bananacreek op vrijdag  5 juni 2015, 13:02:38
Doe het niet zoals ik............. :lachen: :stomstomstom: :stomstomstom: :stomstomstom:

Kocht 3 gallons muurverf (latex) vandaag en kwam er thuis achter dat er eentje al was geopend en een vierde van de inhoud was verdwenen en ik had het op de bus (emmer) kunnen zien.........maar ik was zo haastig zoals altijd dat ik het niet zag.............. :stomstomstom: :stomstomstom:



:applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :jajaja: :jajaja: :jajaja: :congratualtionsis0: :congratualtionsis0: :congratualtionsis0: :congratualtionsis0:



Controleer wat je koopt voordat je betaalt...misschien is het niet met opzet gedaan ...maar je zal toch bewijsvoering moeten leveren om aan te tonen dat het werkelijk zo was............ :denk: :denk:

bananacreek