Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Breaking news!

Gestart door Michaela, donderdag 17 juli 2014, 17:30:51

Vorige topic - Volgende topic

opinie

Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

gertve

Zet er even bij dat het uit een Russische (oppositie) krant komt. Anders komt de context niet over  :thumb:

Blauwvinger

Er is 1 oplossing.

To all the NAVO countries: DON`T DECREASE DEFENCE ANYMORE, BECAUSE WW111 IS COMING!!!!!!!! :atyourservice:


Pinocchio

Internetoplichters misbruiken MH17-ramp

Internetfraudeurs proberen misbruik te maken van de identiteit van slachtoffers van de MH17-vliegramp om mensen op te lichten.

Een oplichter doet zich in een dramatische e-mail voor als een 85-jarige Maleisiër die zijn Nederlandse vrouw heeft verloren bij de aanslag. De identiteitsgegevens van die vrouw werden van een paspoort gehaald dat na het neerstorten voor een camera werd gehouden.

Volgens de mail had het echtpaar miljoenen euro's in een Londense kluis liggen die ze aan een goed doel wilden schenken. Wie de bejaarde Maleisiër helpt, krijgt in ruil een huis in Duitsland en 20 procent van de inhoud van de kluis. Wie op het aanbod ingaat, blijkt al snel in de klauwen van oplichters terecht te komen, die een voorschot van 9.120 Britse pond proberen los te weken. Ingaan op de vragen van de fraudeurs leidt soms tot hilarische conversaties. De oplichting is volgens experts een voorbeeld van 'Nigeriaanse fraude'.

Uit de krant De morgen.

klootzakken (voorheen Jens)

het schijnt dat wij alle geluk van de wereld hebben gehad .  wij zijn op 16 juli 20.20 uur vertrokken van af Amsterdam naar Manila [KLM] . mijn asawa vertelde mij dat er een Maleisië toestel precies achter ons opsteeg  .  :floet: over geluk gesproken.

vandaag weer terug gekomen met de KLM en precies de zelfde route . van morgen netjes geland op Schiphol .
moet wel bekennen dat ik dat stuk over Rusland niet lekker in mijn vel zat, ik was dan ook blij dat de vogel weer op de grond stond .

jens.......
         
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Rich

Citaat van: jens op maandag 11 augustus 2014, 15:38:36
het schijnt dat wij alle geluk van de wereld hebben gehad .  wij zijn op 16 juli 20.20 uur vertrokken van af Amsterdam naar Manila [KLM] . mijn asawa vertelde mij dat er een Maleisië toestel precies achter ons opsteeg  .  :floet: over geluk gesproken.

vandaag weer terug gekomen met de KLM en precies de zelfde route . van morgen netjes geland op Schiphol .
moet wel bekennen dat ik dat stuk over Rusland niet lekker in mijn vel zat, ik was dan ook blij dat de vogel weer op de grond stond .

jens.......
         

Idd Jens, welcome back  :thumb:
Rich de Nederbelg.

Pinocchio

Citaat van: jens op maandag 11 augustus 2014, 15:38:36
wij zijn op 16 juli 20.20 uur vertrokken van af Amsterdam naar Manila [KLM] . mijn asawa vertelde mij dat er een Maleisië toestel precies achter ons opsteeg  .

Malaysian MH17 werd neergehaald op 17 july om 14:15 u GMT.

louis

Nu, ( "over de zelfde route vliegen") heb ik dat eerder gehoord van kennissen die vorige week terug zijn gekomen uit de Filippijnen. Want zij vlogen 'volgens hun schempje' over  Oekraine oorlogs- gebied.
Iedereen  zat natuurlijk dik in de zenuwen. De piloot heeft nog een mededeling gedaan van iets van "wees gerust wij vliegen nu veel hoger"

Nu vind ik dat ook wel heel vreemd, want als ik op - Flightradar24.com- kijk, is er na de 17 juli geen enkel vliegtuig meer over dat gebied gevlogen.

Nu vraag ik mij af , geven die schermpjes in je stoel nu wel de juiste GPS route of is dat van tevoren opgenomen filmpje die de oude route nog afdraait.
Kan ook zijn dat die openbare - Flight24.com- ergens gemanupuleert wordt?

Amice

Citaat van: jens op maandag 11 augustus 2014, 15:38:36
het schijnt dat wij alle geluk van de wereld hebben gehad .  wij zijn op 16 juli 20.20 uur vertrokken van af Amsterdam naar Manila [KLM] . mijn asawa vertelde mij dat er een Maleisië toestel precies achter ons opsteeg  .  :floet: over geluk gesproken.

vandaag weer terug gekomen met de KLM en precies de zelfde route . van morgen netjes geland op Schiphol .
moet wel bekennen dat ik dat stuk over Rusland niet lekker in mijn vel zat, ik was dan ook blij dat de vogel weer op de grond stond .

jens.......
         

Vreemd eigenlijk want ik dacht dat men die route niet meer vloog en over siberie ging,waarvoor poetin dan ook al een boycot heeft uitgeroepen. Is die boycot dan nog niet ingegaan?  :weetikniet:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Luke

Zo te zien op Flightradar24 gaan er geen vluchten over het oostelijk deel van Oekraïne (Donetsk).
Wel nog over de rest van Oekraïne.