Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Breaking news!

Gestart door Michaela, donderdag 17 juli 2014, 17:30:51

Vorige topic - Volgende topic

Pinocchio

Citaat van: Amice op maandag 11 augustus 2014, 21:58:55
Vreemd eigenlijk want ik dacht dat men die route niet meer vloog en over siberie ging,waarvoor poetin dan ook al een boycot heeft uitgeroepen. Is die boycot dan nog niet ingegaan?  :weetikniet:

Nog niet, het is nog maar een plan voor de toekomst.

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: louis op maandag 11 augustus 2014, 20:52:11
Nu, ( "over de zelfde route vliegen") heb ik dat eerder gehoord van kennissen die vorige week terug zijn gekomen uit de Filippijnen. Want zij vlogen 'volgens hun schempje' over  Oekraine oorlogs- gebied.
Iedereen  zat natuurlijk dik in de zenuwen. De piloot heeft nog een mededeling gedaan van iets van "wees gerust wij vliegen nu veel hoger"

Nu vind ik dat ook wel heel vreemd, want als ik op - Flightradar24.com- kijk, is er na de 17 juli geen enkel vliegtuig meer over dat gebied gevlogen.

Nu vraag ik mij af , geven die schermpjes in je stoel nu wel de juiste GPS route of is dat van tevoren opgenomen filmpje die de oude route nog afdraait.
Kan ook zijn dat die openbare - Flight24.com- ergens gemanupuleert wordt?
ik weet niet hoe het pressies zit met die schermpjes in je stoel , er werden geen grenzen van landen  meer aan gegeven , ook geen steden zo als vroeger , dat viel wel op. dus ik weet niet pressies de route die wij vlogen maar het leek de zelfde als de heen weg.

ik weet wel dat het verre van een lekker gevoel was.   
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

gosternokke

Kan ik me voorstellen Jens.  Of nou voorheen grenzen wel werden aangegeven heb ik nooit op gelet, maar steden in ieder geval wel

Ronny55

Voor mij blijft het gelijk hoe ze vliegen , ik heb nooit een lekker gevoel...heb nooit graag gevlogen , het is gewoon gemakkelijker dan overzwemmen . Hoewel ik duizenden km over europese wegen heb rondgekart met de vrachtwagen , zie ik het echt niet zitten om 1000 km + ritten te maken met de auto, voor vacantie bvb  :neeneenee:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieƫn vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Cosyns Guy

Citaat van: Ronny55 op woensdag 13 augustus 2014, 07:39:58
Voor mij blijft het gelijk hoe ze vliegen , ik heb nooit een lekker gevoel...heb nooit graag gevlogen , het is gewoon gemakkelijker dan overzwemmen . Hoewel ik duizenden km over europese wegen heb rondgekart met de vrachtwagen , zie ik het echt niet zitten om 1000 km + ritten te maken met de auto, voor vacantie bvb  :neeneenee:
Heb dat gevoel ook Ronny,ik was meer relaxed en weiniger vermoeid na 800 km met de vrachtwagen dan 800 km met de wagen.

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: Pinocchio op maandag 11 augustus 2014, 16:52:33
Citaat van: jens op maandag 11 augustus 2014, 15:38:36
wij zijn op 16 juli 20.20 uur vertrokken van af Amsterdam naar Manila [KLM] . mijn asawa vertelde mij dat er een MaleisiĆ« toestel precies achter ons opsteeg  .

Malaysian MH17 werd neergehaald op 17 july om 14:15 u GMT.
klopt ind ,
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Blauwvinger

De lokale bevolking en rebellen die in de eerste dagen meegeholpen hebben om zoveel mogelijk de
sporen te verwijderen en (plunderen), krijgen van minister Opstelten een speldje  :jajaja:

:confused2: :denk:  :crazy:



kamperman

ja de Nederlandse regering is goed bezig
en rutten heeft met poetin gesproken wel bijna een kwartier lang, sjezus wat zal die poetin bang zijn geweest

Blauwvinger

Afgelopen dagen heeft NAVO ongekend veel Russische militaire vluigtuigen activiteiten onderschept.
Boven Baltische zee, Zwarte zee, Noordzee, en Atlantische Oceaan.

Het ging over een behoorlijk aantal in formatie. Op verschillende plaatsen boven Europa.


:confused2: :denk:

De Navo moet geen militairen en materieel naar Midden Oosten of Afrika sturen, die zijn hier in  :eu: hard nodig  :jajaja:

Als ooit de WW111 uitbreekt, hebben we weinig steun aan US.
Die hebben zelf al hun troepen hard nodig in de Pascific (China), Midden Oosten en de hun Oost kust verdediging. :atyourservice:

Blauwvinger

Wat about Oekraine? :confused2:

Wapens leveren wel of niet?

Wel? Is kans groot dat escaleert en driegt er WW3 :confused2:

Mijn mening:
Laat Merkel en Hollande alles uit de kast halen om vreedzaam oplossing te vinden.
Desnoods een deel van Oekraine aan Rusland te geven.
Laat USA er even buiten houden met hun grote bek om wapens te leveren.
Bovendien is Oekraine geen lid van NAVO.
Dan lag de situatie heel anders.
Dan was ik wel voor wapens en (bescheiden) troepen leveren. :atyourservice: