ABU SAYAF VERMOORDT TWEEDE CANADEES

Gestart door bananacreek, maandag 13 juni 2016, 16:12:32

Vorige topic - Volgende topic

josv

Citaat van: bananacreek op woensdag 15 juni 2016, 11:23:50
Ik sta hier dan van de kijken dat ze Duterte binnen 24 uur "emergency powers"  hebben gegeven terwijl hij nog niet eens "zittende" president is en dit is een trap onder de kont van voor Aquino............... :benweg: :benweg: :benweg:

Zoiets is hier nog nooit voorgekomen of die krant heeft het helemaal mis... :weetikniet:


Noemen ze dat hier niet "people's power" ??
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

Luke

Citaat van: bananacreek op woensdag 15 juni 2016, 11:19:09




Dat geld wordt dan uitgegeven aan wapens etc. En wie denk je zijn de primaire leverancier??  :denk:

bananacreek

Er ging een verhaal hier rond in het verleden ( :smiley-philippines: :smiley-philippines: kranten) na de kidnapping van de twee Amerikanen hieronder op de foto dat de wapens die door de AFP buitgemaakt werden op de ASG volgens de serial-nummers uit  de Camp Crame stockade kwamen.............. :denk: :denk: :denk: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :benweg: :benweg: :benweg: :benweg:



bananacreek


bananacreek


gertve

Citaat van: bananacreek op donderdag 16 juni 2016, 14:04:06


Dat zijn nog eens magnifieke dieren!! Ik vond het park trouwens ook erg mooi. Het schijnt dat Davao verstoken blijft van orkanen?

Ifugao

Citaat van: gertve op donderdag 16 juni 2016, 17:21:52
Dat zijn nog eens magnifieke dieren!! Ik vond het park trouwens ook erg mooi. Het schijnt dat Davao verstoken blijft van orkanen?

Lees het topic even door, dan weet je waar het over gaat.................

Ronny55

Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieƫn vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

bananacreek


Blauwvinger

Gadverderrie, gore KLOOTZAKKEN.
Dus dit staat ons te wachten als islam de overhand krijgt.


Van mijn part al die geitekeutel vreters, schapeneukers:
:shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7:

:atyourservice: