Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

hoeveel stuur jij op?

Gestart door koy, dinsdag 15 november 2011, 23:05:16

Vorige topic - Volgende topic

dozo

ook ik heb myn vrouw via internet leren kennen.
en ook ik was in het begin huiverig.maar na een tydje
leer je elkaar beter kennen. zy heeft my ook nooit om
geld gevraagd.wel heb ik haar gevraagd wat zy dacht
over een inburgerings cursus. zy stemde gelyk toe,
dat was een goed teken.dus een cursus opgestuurd
dat ging goed maar niet snel genoeg.
heb haar toen naar dutch teacher gestuurd in manilla.
intussen zyn we getrouwd in dumageute.
na vier maanden heeft zy examen gedaan in de ambassade
in manilla geslaagd  :thankyoufw5: :applaus: ze woont
nu alweer zes maanden in nederland by my.ze werkt nu 3 dagen
en 2 dagen naar school. ik heb een lot uit de lotery. gr theo

Cosyns Guy

Citaat van: Baron op zondag 10 november 2013, 10:24:20
Citaat van: Cosyns Guy op zondag 10 november 2013, 00:49:13
Citaat van: gosternokke op zaterdag  9 november 2013, 20:39:47
http://www.youtube.com/watch?v=_mzSV1yHUQk

Les 1  : Stuur NOOIT geld aan een pinay die je nog niet persoonlijk heb ontmoet.    En een online chat =geen personal ontmoeting. Via een chat op internet valt veel te faken en te verbergen.
Faken en verbergen op een chat,100 procent akkoord mee.
NOOIT geld sturen aan een pinay die je nog niet persoonlijk ontmoet hebt ga ik niet akkoord mee.
Alles hangt ervan af hoe en op welke wijze je haar ontmoet hebt op de chat.
Mijn geval,ontmoet op MegaFriends,paar maanden eerst berichten gestuurd via MegaFriends.Een maand of 2 via email en dan op de chat.
Op al die maanden leer je iemand toch min of meer kennen en met een beetje gezond verstand kun je al veel afleiden aan de gesprekken en berichten hoe die persoon denkt of wat ze wil.Natuurlijk moet men wel bereid zijn om de oogkleppen af te zetten indien het niet goed "aanvoeld".
Nu wat betreft het geven van geld.Mijn toen nog chatmaatje heeft mij op al die maanden 1 maal geld gevraagd,het ongelooflijke hoge bedrag van 3500 pesos,naar haar normen,die ik haar ook gegeven heb zonder vragen bij te stellen.Voor mij was het de ideale test om uit te testen of wer nog meer zulke vragen zouden komen om geld.
Die zijn er niet meer gekomen,uitgezonderd die keer dan dat ik haar 100 euro gestuurd heb om haar verjaardag eens goed te vieren tesamen met haar ouders.
Mijn eerste reis naar de Filipijnen,8 maand na onze ontmoeting heb ik geld gestuurdnaar haar om het hotel te boeken op haar naam,kwam goedkoper uit.Stom van mij?
Volgens velen hier misschien wel,maar voor mij niet want ik vertrouwde haar toen al voor de 100 procent en dat vertrouwen heeft ze nooit geschonden toern we nog niet gehuwd waren,nu nog niet trouwens.
Dus mijn besluit is,nooit geld sturen ? Zou niet weten waarom.Alles hangt af van persoon tot persoon,iedere al dan niet relatie of situatie is verschillend.
Niet iedere pinay die op een dag een kleine som geld  vraagt of een kleine financiele hulp is daarom een golddigger met de bedoeling je kaal te plukken.
Een beetje wantrouwen is niks verkeerd aan,integendeel kan je soms voor een hoop miserie beschermen,maar TE wantrouwig zijn deugt ook van geen kanten,kan je beter alleen blijven,hoef je dan niet paranoide te zijn ook.
Maar ik kan alleen voor mezelf spreken natuurlijk,ik mag misschien wel zeggen dat ik geluk gehad heb met mijn vrouw maar zoals haar zullen er nog wel honderdduizenden van zijn.
   Men moet ze enkel weten te vinden en dat zal wel niet in uitgangsbuurten en oscure bars zijn vrees ik.


Lees svp de laatste zin van de quote, en dan mijn reaktie hier op:
En zelfs dat wil ik betwijfelen. Ook, zelfs, in uitgangsbuurten en obscure bars zijn veel goede vrouwen te vinden. En die leer je dan ook kennen, inschatten enz.
Natuurlijk bij persoonlijke ontmoetingen. Je vindt er golddiggers maar ook goudstukken, ook in de bars!

Ik zal nooit op een vrouw neerkijken, haar uit principe niet vertrouwen enz. puur vanwege het feit dat ze in een bar rondhangt!

Groetjes  :thumb:
Ik moet je daarin gelijk geven Baron,heb mij een beetje ongelukkig uitgedrukt ivm met de uitgangsbuurten en bars.Natuurlijk zullen en zijn er ook goudstukken tussen,probleem is misschien ze te vinden ?
Wat betreft vertrouwen,ik heb enkel gezegd dat gezond wantrouwen nooit slecht kan zijn,teveel vertrouwen bij kennismaking met iemand is ook niet aanbevelingswaard denk ik.
En neerkijken op een vrouw zal ik nooit doen,en heb ik nog nooit gedaan ook.1 van mijn beste vrienden is een ex prostitue,een Spaanse,van toen ik nog single was jaren terug en voor ik mijn huidige vrouw kende.En ja,mijn vrouw weet van haar,en wat ik zoal uitgevreten heb toen ik single was.
Maar je kan niet ontkennen denk ik dat men in uitgangsbuurten op zijn hoede moet zijn met vrouwtjes die na een halfuur kennismaken smoorverliefdheid zijn op jou.

Amice

Citaat van: gosternokke op zondag 10 november 2013, 11:14:03
Hebbie gelijk in Ronny55.   Maar de meesten zullen het niet aan de grote klok hangen , dat ze helemaal kaalgepluimd zijn. 

Dus: "hoeveel stuur jij op?"
Antwoord: nooit genoeg.

:biggrinn:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

wesleymoget

Citaat van: innka3 op zondag 10 november 2013, 11:14:57
:denk: deze wesley is 20 j en stuurd 400 â,¬ op binnen 2 m en word ook nog afgezeken door """zijn internet geliefde""

beste wesley Nooit geld sturen aan wie en voor wat dan ook ''voor je van bil bent gegaan met de internet geliefde""
dan heb je genaaid nu ben je genaaid :biggrinn: ga er eens naar de  :smiley-philippines: of naar pattaya om eens
wat rond te kijken en te voelen .en natuurlijk niet achter je kliene wesley aan blijven lopen,maar je verstand gebruiken. dus vergeet dat internet gedoe, face to face is beter :hoedjeaf:

Tjah eerste keer ldr relatie.. moet toch ergens van leren

mischien is face to face inderdaad beter maar ik geloof in de relatie die ik nu heb en weet 95% zeker dat het wel goed gaat komen tussen ons ik ga 2 of 3 january naar haar toe en we zien wel.. :biggrinn: hou jullie wel op de hoogte hier  :hoedjeaf:

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: innka3 op zondag 10 november 2013, 11:14:57
:denk: deze wesley is 20 j en stuurd 400 â,¬ op binnen 2 m en word ook nog afgezeken door """zijn internet geliefde""

beste wesley Nooit geld sturen aan wie en voor wat dan ook ''voor je van bil bent gegaan met de internet geliefde""
dan heb je genaaid nu ben je genaaid :biggrinn: ga er eens naar de  :smiley-philippines: of naar pattaya om eens
wat rond te kijken en te voelen .en natuurlijk niet achter je kliene wesley aan blijven lopen,maar je verstand gebruiken. dus vergeet dat internet gedoe, face to face is beter :hoedjeaf:
:lachen:  :thumb:
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

klootzakken (voorheen Jens)

ik heb hier al eerder gepost en jullie verteld dat ik alleen voor mijn schoon moeder betalen wil , iets wil opsturen. de rest van de fam kan de boom in heb ik in mijn eerdere post geschreven.

:lachen: nu wil het feit dat de gehele fam zo,n beetje de bomen zijn in gewaaid , huizen vernield of ten minste het dak er af gewaaid .
dit is natuurlijk geen leugen van hun kant , het heeft goed gespookt op camotis island . de beelden laten niets te wensen over .
tyfoon Yolanda heeft goed huis gehouden op het island onder de rook van Ormoc.

ben dan ook bang dat ik er niet zonder kleerscheuren af kom . :dollareyes::jajaja: hoeveel stuur ik nu op? wat is redelijk in dit geval?
normaal kunnen ze verrekken maar dit is natuurlijk anders dit is overmacht en daar kunnen deze mensen niets aan doen , ik moet daar iets gaan doen dat staat als een paal boven water ,ik zou deze mensen nooit meer onder de ogen durven komen als ik nu niets deed .dus ik denk dat ik alle benodigdheden die ze nodig hebben voor herbouw van die huizen daar voor mijn rekening neem .het is niet anders.
en ik weet nu al dat er bonje van komt  :jajaja: hoe beter je voor bepaalde mensen bent, hoe slechter je af bent . dat moet dan maar , ik kan ze ook niet laten verrekken . stelletje afgunstig tuig haha.   
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

bruno13

ja jens,je moest is een boterham minder eten he

Quezonboy

Citaat van: jens op zondag 10 november 2013, 15:18:29
ik heb hier al eerder gepost en jullie verteld dat ik alleen voor mijn schoon moeder betalen wil , iets wil opsturen. de rest van de fam kan de boom in heb ik in mijn eerdere post geschreven.

:lachen: nu wil het feit dat de gehele fam zo,n beetje de bomen zijn in gewaaid , huizen vernield of ten minste het dak er af gewaaid .
dit is natuurlijk geen leugen van hun kant , het heeft goed gespookt op camotis island . de beelden laten niets te wensen over .
tyfoon Yolanda heeft goed huis gehouden op het island onder de rook van Ormoc.

ben dan ook bang dat ik er niet zonder kleerscheuren af kom . :dollareyes::jajaja: hoeveel stuur ik nu op? wat is redelijk in dit geval?
normaal kunnen ze verrekken maar dit is natuurlijk anders dit is overmacht en daar kunnen deze mensen niets aan doen , ik moet daar iets gaan doen dat staat als een paal boven water ,ik zou deze mensen nooit meer onder de ogen durven komen als ik nu niets deed .dus ik denk dat ik alle benodigdheden die ze nodig hebben voor herbouw van die huizen daar voor mijn rekening neem .het is niet anders.
en ik weet nu al dat er bonje van komt  :jajaja: hoe beter je voor bepaalde mensen bent, hoe slechter je af bent . dat moet dan maar , ik kan ze ook niet laten verrekken . stelletje afgunstig tuig haha.   

Het is redelijk om 500 peso's per huisje voor de loon van de bouwlui op te sturen en zo'n 1500 peso's voor de materialen per huisje, tenzij je natuurlijk een villa voor ze gaat bouwen.
Natuurlijk kun je ook afwachten tot dat ze met grote bouwprojecten komen en kleine goedkope nieuwbouwhuisjes bouwen zoals die in Montalban. Als je er vroeg bij bent kun je al een gezinshuisje kopen voor 7000 peso's.

innka3

Citaat van: Quezonboy op dinsdag 12 november 2013, 22:27:02


Het is redelijk om 500 peso's per huisje voor de loon van de bouwlui op te sturen en zo'n 1500 peso's voor de materialen per huisje, tenzij je natuurlijk een villa voor ze gaat bouwen.
Natuurlijk kun je ook afwachten tot dat ze met grote bouwprojecten komen en kleine goedkope nieuwbouwhuisjes bouwen zoals die in Montalban. Als je er vroeg bij bent kun je al een gezinshuisje kopen voor 7000 peso's.

:confused2: :confused2: :confused2:aan welke pillen zit je, :denk: of is het ghb  :negatief:
of ben je een paar nullen vergeten of bedoel je dollar :confused2:

josv

Citaat van: innka3 op woensdag 13 november 2013, 06:43:04
Citaat van: Quezonboy op dinsdag 12 november 2013, 22:27:02


Het is redelijk om 500 peso's per huisje voor de loon van de bouwlui op te sturen en zo'n 1500 peso's voor de materialen per huisje, tenzij je natuurlijk een villa voor ze gaat bouwen.
Natuurlijk kun je ook afwachten tot dat ze met grote bouwprojecten komen en kleine goedkope nieuwbouwhuisjes bouwen zoals die in Montalban. Als je er vroeg bij bent kun je al een gezinshuisje kopen voor 7000 peso's.

:confused2: :confused2: :confused2:aan welke pillen zit je, :denk: of is het ghb  :negatief:
of ben je een paar nullen vergeten of bedoel je dollar :confused2:

Nee, maar hij is net terug van vakantie in  :smiley-philippines: dus hij weet het allemaal weer prima  :lachen:

Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....