Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

hoeveel stuur jij op?

Gestart door koy, dinsdag 15 november 2011, 23:05:16

Vorige topic - Volgende topic

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: huisman45 op zaterdag 16 november 2013, 14:19:15
kijk wat er gebeurt is wens je niemand toe,
maar denk dat het uitzuigen vd buitenlander weer goed gaat.
En de ,meelevende  :negatief: , buitenlander schuift.
Moeten ze wel want anders is hun vrouwtje 4 weken tampo
die van mij TAMPO ? ben er zo klaar mee . een postzegel op de reet en aufwiederzeen . zij is 46 jaar en dat weet ze. lopen er ook genoeg van 20 rond daar, en ik weet de weg . alle gekheid op een stokje . die van mij heeft nooit last van Tampo . dan moet ik haar tekort doen maar mocht zij veranderen ? dan treed direct regel 1 in werking.

wat de schade betreft aan de huizen op Camotis ? wel dat valt mee . de daken zijn voor nood weer dicht gemaakt en ik heb belooft dat ik de reparatie op den duur voor mijn rekening zal nemen . de eerste vereiste is nu voedsel en vervoer. tot overmaat van ramp is mijn generator ook nog naar de kloten gelopen , dus die moet ik ook vervangen [als ik er ben moet het bier wel koud. hehe]

als mij dit al met al 1000 a 1500 euro kost zonder generator ben ik tevreden , ben al lang blij dat er geen persoonlijke ongelukken zijn gebeurt met de fam aldaar .
de generator is een ander verhaal , ik wil nu zo,n geluid stille . die oude was zo,n honda 1 cilinder zonder uitlaat ,een trilplaat was er niets bij ,wat een kabaal. 
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Ronny55

Citaat van: jens op zaterdag 16 november 2013, 23:51:24
de generator is een ander verhaal , ik wil nu zo,n geluid stille . die oude was zo,n honda 1 cilinder zonder uitlaat ,een trilplaat was er niets bij ,wat een kabaal. 

Heb zo'n "stille" generator gehad ....56 K php en na zes maanden naar de kloten ....Viel altijd uit oververhit . Nog in garantie , na veel over en weer gebekvecht dan gratis omgeruild voor eentje van 42 k php wel meer lawaai maar bolt probleemloos de ganse dag. beiden 5kw
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: Ronny55 op zondag 17 november 2013, 00:31:54
Citaat van: jens op zaterdag 16 november 2013, 23:51:24
de generator is een ander verhaal , ik wil nu zo,n geluid stille . die oude was zo,n honda 1 cilinder zonder uitlaat ,een trilplaat was er niets bij ,wat een kabaal. 

Heb zo'n "stille" generator gehad ....56 K php en na zes maanden naar de kloten ....Viel altijd uit oververhit . Nog in garantie , na veel over en weer gebekvecht dan gratis omgeruild voor eentje van 42 k php wel meer lawaai maar bolt probleemloos de ganse dag. beiden 5kw
5 kw is meer dan genoeg voor mij , wat kost zo  iets Ron?
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Ronny55

Citaat van: jens op zondag 17 november 2013, 16:01:02
Citaat van: Ronny55 op zondag 17 november 2013, 00:31:54
Citaat van: jens op zaterdag 16 november 2013, 23:51:24
de generator is een ander verhaal , ik wil nu zo,n geluid stille . die oude was zo,n honda 1 cilinder zonder uitlaat ,een trilplaat was er niets bij ,wat een kabaal. 

Heb zo'n "stille" generator gehad ....56 K php en na zes maanden naar de kloten ....Viel altijd uit oververhit . Nog in garantie , na veel over en weer gebekvecht dan gratis omgeruild voor eentje van 42 k php wel meer lawaai maar bolt probleemloos de ganse dag. beiden 5kw
5 kw is meer dan genoeg voor mij , wat kost zo  iets Ron?
Ik heb die van mij 42.000 PHP betaald maar dat kan intussen iets meer zijn  :weetikniet:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: Ronny55 op zaterdag 23 november 2013, 00:34:37
Citaat van: jens op zondag 17 november 2013, 16:01:02
Citaat van: Ronny55 op zondag 17 november 2013, 00:31:54
Citaat van: jens op zaterdag 16 november 2013, 23:51:24
de generator is een ander verhaal , ik wil nu zo,n geluid stille . die oude was zo,n honda 1 cilinder zonder uitlaat ,een trilplaat was er niets bij ,wat een kabaal. 

Heb zo'n "stille" generator gehad ....56 K php en na zes maanden naar de kloten ....Viel altijd uit oververhit . Nog in garantie , na veel over en weer gebekvecht dan gratis omgeruild voor eentje van 42 k php wel meer lawaai maar bolt probleemloos de ganse dag. beiden 5kw
5 kw is meer dan genoeg voor mij , wat kost zo  iets Ron?
Ik heb die van mij 42.000 PHP betaald maar dat kan intussen iets meer zijn  :weetikniet:
750 euro is ook nog wel geld voor zo,n ding . maar goed ik heb voor die honda toen ook al 30,000 peso betaald , ik had toen beter een paar cent meer kunnen betalen . maar berouw komt naar de zonde .
oke Ron. bedankt voor de uitleg .
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

toteme

mijn vrouw zend 200 euro driemaandelijks omdat haar moeder medicatie nodig heeft voor haar hartproblemen wat voor mij aanvaarbaar is , ze werkt er tenslotte zelf voor

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: toteme op zondag 24 november 2013, 23:47:18
mijn vrouw zend 200 euro driemaandelijks omdat haar moeder medicatie nodig heeft voor haar hartproblemen wat voor mij aanvaarbaar is , ze werkt er tenslotte zelf voor
:thumb:
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Adik

Ik heb niet alle 54 pagina's doorgelezen maar verbaas me er een beetje over dat mensen die daar af en toe komen, niet gewoon een bankpasje achterlaten zodat vriend(in)/(schoon)familie daar kan pinnen. Is toch veel goedkoper dan internationaal overboeken of de commissies bij geldkantoren? Of mis ik iets?

Amice

Ik vraag me af of dat dan idd goedkoper zal zijn.
Immers heb je te maken met koersverschillen, pinkosten van de  :nederlandsevlag:  :belgiesmiley: bank en dan ook nog eens de banken maffia fee van P200  voor gelimiteerde opname. Bij de meeste banken P200 per P10000 pinbedrag in de  :smiley-philippines:

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

innka3

Citaat van: Lex1980 op zondag  1 december 2013, 23:24:37
Of mis ik iets?
een bank-kaart achterlaten :denk:het ligt er aan hoeveel (financieel)vertrouwen je in hun hebt.
en of ze er mee om kunnen gaan,en dat er geen eindloze stroom peso's tot hun beschikking is  :happy2:
beter daar rekening openen  en elke keer/maand wat over maken.  :hoedjeaf: