Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

hoeveel stuur jij op?

Gestart door koy, dinsdag 15 november 2011, 23:05:16

Vorige topic - Volgende topic

joe

eindelijk, Prutser, je hebt het door en je kan er alleen maar van leren...  :jajaja:

erikjohan

Prutser,

Beter een dikke egoïst met geld dan een arme weldoener (want dan gaat ze als nog weg )
Succes en houd uw ogen open . :thumb:

Alex

Prutser, waar ging het fout ? Wat was of waren het eerste signaal ? Beslist geen veroordeling, alleen wil er ook van leren..

Mijn leerles is geweest.. zo gauw een meisje/vrouw geld gaat vragen, of dingen niet meer wil doen... dat het eerste signaal al is..

Alex

Ik denk dat je met de instelling een relatie moet ingaan. Alles wat ik verdient heb voordat ik jou ontmoette is van mij. Wat we (lees ik) tijdens onze relatie verdient heb is van ons.

joe

prutser, een richtprijs indien je toch een allowance geven wilt is tussen de 5 en 10k. de 5k als extra indien ze werkt en de 10k indien ze niet werkt waar ze meedoet wat ze zelf wilt. Nu hoeven ze minder vaak te  window shoppen. Dit bedrag is buiten het gezamelijk inkomen. Waarom... omdat er ALTIJD wel iemand van de fam aan de deur komt kloppen en uw partner het ergens kan oplossen. Ze zijn na de Afrikanen de nummer 1 om Uw geld uit UW zakken te praten, vergeet dit nooit, nooit nooit.   :jajaja:

stijn54

Citaat van: joe op maandag 14 april 2014, 13:48:46
prutser, een richtprijs indien je toch een allowance geven wilt is tussen de 5 en 10k. de 5k als extra indien ze werkt en de 10k indien ze niet werkt waar ze meedoet wat ze zelf wilt. Nu hoeven ze minder vaak te  window shoppen. Dit bedrag is buiten het gezamelijk inkomen. Waarom... omdat er ALTIJD wel iemand van de fam aan de deur komt kloppen en uw partner het ergens kan oplossen. Ze zijn na de Afrikanen de nummer 1 om Uw geld uit UW zakken te praten, vergeet dit nooit, nooit nooit.   :jajaja:
Mijn ex vriendinnen vonden 10K toch wel het minste hoor. Ik gaf mijn ex vrouw in 2008 20K omdat ik dacht na drie maanden is ze bij mij. Het heeft dan veel langer geduurd (visa weigering) en zodoende heb ik wel een jaar lang 20 K betaald en alsnog gaf zij het op. Er waren genoeg kandidaten voor haar die haar onmiddellijk het luie leventje konden geven. (In mooie hotels verblijven en in de Filipijnen rondreizen.) :jajaja:

gosternokke

@ prutser, ben benieuwd wat je vriendin voor werk deed. Want das wel een eerste stelregel NOOIT een vriendin die geen werk heeft of niks om handen heeft.

Door werk leren ze  ervaren hoeveel moeite het kost ( een klein beetje) geld te verdienen.  En vrouwen die werken hebben geen tijd om het op te maken en in Malls rond te hangen.

joe

hihi, gosternokke  :lachen: leuke omschrijving  :thumb:

Alex

#568
Hoe bepalen jullie de hoogte van het bedrag ? en de vraag wel of niet geven ?

Ik denk wel is van: Het is mijn geld, als ik er zelf geen plezier van heb om het te geven, dan krijg je niets. Dus geen geld opsturen, alleen zelf, in eigen persoon geven.

Soushkin

Mijn vrouw heeft nooit ergens omgevraagd en wilde ook nooit iets hebben. Na 2 jaar aandringen heeft ze het uiteindelijk toch toegestaan dat ik haar universiteit voor haar betaalde want dat kon ze niet zelf betalen en ik vond het wel belangrijk dat ze haar masters ging doen.

M'n opa en oma en ook m'n ouders zeiden altijd, kindjes die vragen worden overgeslagen. Zo moet je dat ook met vrouwen doen. Ga maar werken voor je centen, dat moet ik ook. M'n vrouw is dan workaholic maar oke haha.

Palimos po, gutom ako. Pisulang pang Mac Do, pang Jollibee.

Maraming salamat, po.

:happy2: