Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

hoeveel stuur jij op?

Gestart door koy, dinsdag 15 november 2011, 23:05:16

Vorige topic - Volgende topic

Luke

Citaat van: vvjoris op woensdag 15 februari 2012, 05:53:11
Janice zal haar businessje wel starten en zo een inkomen hebben, waarbij ze ook respect krijgt van haar omgeving, en een goed gevoel omdat ze iets betekent, iets neerzet en iets opbouwt....

Blijft dat ik een veelvoud verdien dan wat zij kan verdienen, en ik vind het dan ook normaal dat ik daarvan een stuk aan haar geef, ze zal tenslotte mijn asawa worden....

En wat moet dat Bussinesje worden?? Sari-Sari store??

Quezonboy

Citaat van: Bulldozer op woensdag 15 februari 2012, 05:47:21
Met een goeie baan krijg je een auto van de zaak maar van onderdak bij een baan heb ik nog nooit gehoord, alleen als maid maar ik kan mij goed voorstellen dat Joris en zijn vriendin dat niet zouden willen.
:confused2:Waarom niet wat is er mis met een maid?! :ikkeniebegrijp:

Pjottr

Dan is het een geweldige meid Pascal Wees er zuunig mee.
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

Phille

Citaat van: Pascal&Katiren op zondag 19 februari 2012, 09:55:23
Mijn asawa werkte in Caloocan toen ik haar leerde kennen en heeft me nooit om geld (durven vragen ) gevraagt

Tot we enkele maanden geleden besloten te gaan trouwen vond ik wel dat ze het een beetje beter verdiende

Nu stuur ik haar maandelijks 15000 PHP op en ook de onkosten die ik haar vraag om de papierhandel daar af te werken

Uitzondering was op valentijn omdat we niet samen waren had ik haar gevraagt wat voor haarzelf te kopen wat ze graag zelf wou

Van de extra 15000 PHP had ze amper 5800 PHP gespendeerd voor een paar kleren schoenen en handtas

Ze stuurde zelf de kassa tickets naar me toe met de inlogcode van haar rekening :weetikniet:

Ieder zijn mening over ons natuurlijk ( de mijne asawa is de beste regel waarschijnlijk ) :lachen:

We (lees Pascal&Katiren ) zijn nu bezig met gezinshereniging

Groetjes

Pascal&Katiren


Dan ben ik wel benieuwd om te horen hoeveel die onkosten dan zoal bedragen ... want die 15.000,00 php elke maand, in vele gevallen een dubbel maandloon, zou al ruimschoots moeten volstaan. Maar iedereen doet ermee wat ie wilt, tis niet mijn geld!


Pascal&Katiren

@Pjottr

Ja weet ik nu ondertussen wel al te goed dankje

Groetjes

Pascal&Katiren

Pascal&Katiren

CitaatDan ben ik wel benieuwd om te horen hoeveel die onkosten dan zoal bedragen ... want die 15.000,00 php elke maand, in vele gevallen een dubbel maandloon, zou al ruimschoots moeten volstaan. Maar iedereen doet ermee wat ie wilt, tis niet mijn geld!


Gewoon de extra onkosten voor het verwerken van ons dosier Visa D en haar vliegticket waarom?

Ga me nu niet vertellen dat zij dit alles zelf wel kan betalen please?

Groetjes


Pascal&Katiren

Phille

Citaat van: Pascal&Katiren op zondag 19 februari 2012, 10:36:05
CitaatDan ben ik wel benieuwd om te horen hoeveel die onkosten dan zoal bedragen ... want die 15.000,00 php elke maand, in vele gevallen een dubbel maandloon, zou al ruimschoots moeten volstaan. Maar iedereen doet ermee wat ie wilt, tis niet mijn geld!


Gewoon de extra onkosten voor het verwerken van ons dosier Visa D en haar vliegticket waarom?

Ga me nu niet vertellen dat zij dit alles zelf wel kan betalen please?

Groetjes


Pascal&Katiren

Het ticket uiteraard niet, maar voor de andere kosten, plak er is een bedrag, als je niet wilt dan hoeft het niet hoor, ik ben alleen maar nieuwsgierig.

Pascal&Katiren

@ Phille

Vraag en ik vraag het haar hoor :jajaja:

Groetjes

Pascal&Katiren

Pascal&Katiren

@Phille

Heb hier even de bonnetjes opgezogt

1200 paspoort veranderen, 1500 ticket cebu naar Manila, Prism semenar 250+ sticker 250and CFO registration 400, red ribbon 600+ transportatie  :floet:

Hoop hier jou vraag mee te hebben beantwoord

Groetjes

PascalKatiren

Amice

Die bedragen kloppen aardig pascal, maar legalisatie zal ook op de ambassade moeten dus er komt nog meer(is vaak nog het duurste in legalisatie)
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent