Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

hoeveel stuur jij op?

Gestart door koy, dinsdag 15 november 2011, 23:05:16

Vorige topic - Volgende topic

ladgar

Citaat van: Pascal&Katiren op zondag 19 februari 2012, 10:57:26

1200 paspoort veranderen, 1500 ticket cebu naar Manila, Prism semenar 250+ sticker 250and CFO registration 400, red ribbon 600+ transportatie  :floet:

PascalKatiren

Blijkbaar had ze toch wel al een paspoort , was duidelijk op zoek naar een exit uit de Filippijnen.
??
Heeft zij dan al een CFO registration kunnen doen zonder in bezit te zijn van visum ? ? De seminar kan men vroeger volgen maar de sticker is normaal toch maar als visum toegekend

Pascal&Katiren

Idd CFO heeft ze gedaan en de sticker volgt na visum

Snap niet waar die argwaan vandaan komt hier op dit forum?

Pascal&Katiren

[nb]
CitaatDie bedragen kloppen aardig pascal, maar legalisatie zal ook op de ambassade moeten dus er komt nog meer(is vaak nog het duurste in legalisatie)
[/nb]

Ja dankje en het is mijn vrouw en niet mijn vriendinnetje

Wow enkel een die het snapt ?

Heb haar ook wel wat extra gezonden hoor voor valentijns


Groetjes


Pascal&Katiren

Pascal&Katiren

@Ladgar

lees eens wat voor je gaat typen gast please?

Ze heeft eerst een paspoort moeten aanvragen NA dat ik haar had bezocht

Anders zou ze niet mij hebben kunnen bezoeken toch?

JA EN VOOR DE REST DENK WAT JE WIL

Ben het zat om verantwoording te moeten geven hier WTF BEN JE ZOONTJE NIET HOOR ?

Lees even het hele verhaal of hou je met jou ding bezig

Sorry hoor maar ik had al gezegt hoe het in elkaar zat

Groetjes


Pascal&Katiren

koy

Hey Pascal,

Je moet je sommige reacties hier niet teveel aantrekken. Als het over â,¬ gaat moeten sommigen hier altijd weer opnieuw dezelfde commentaar leveren, terwijl dit topic gaat over elkaar informeren en niet elkaar bekritiseren.

Ik kan heel goed in je redenering komen en wens je nog veel succes met je asawa.

grtn koy
leven en laten leven...

Nardus

Voor mijn vriend is dat in de maanden dat ik niet in Manila ben ongeveer 400 - 500 dollar per maand, daar wordt dan ook alles mee gedaan, van het onderhouden van familie tot het opstarten van een eigen bedrijfje in het eerste jaar, persoonlijke kosten en de elektriciteitsrekening van het apartement.

huisman45

persoonlijk vind ik iedereen moet zelf weten hoe en wat ze doen en vooral loze antwoorden niet op reageren.
in mijn situatie  is het zo dat ik nooit geld heb gestuurd.
wilde mijn vrouwtje ook niet hebben.
Hier adem ik vrij en ben gelukkig

Blauwvinger

Gods Allemachtig, wat ben jij oneindig bevoorrecht :applaus:
Dat je geen geld opstuurde, omdat je vrouwtje het niet wilde hebben :confused2: :confused2: :confused2:
Bestaan zulke vrouwtjes nogggggggggggggggggggggggggggggggggggg :confused2: :confused2: :confused2:
Of droom ik nou :crazy:

Quezonboy

Waarom zou de vrouw (en haar familie) nou willen dat Huisman geld opstuurt? :denk: Want Huisman woont volgens profiel op de Filipijnen dus zijn vrouw kan  :floet: gewoon al het geld van de bankrekening afhalen mocht ze dat willen. Ik denk dat het onderwerp en de vraag vooral betrekking heeft op mensen die vanuit Europa geld opsturen naar de Filipijnen en in Europa hun vaste verblijfplaats hebben.

huisman45

Ik praat over de tijd voor dat ik in de Phil woonde,
sommige weten van onze situatie af,
ze had helemaal geen geld van mij nodig ,ze heeft meer als ik.
En dan nog als het anders was had ik niets gestuurd, maar dat terzijde
Hier adem ik vrij en ben gelukkig