Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

hoeveel stuur jij op?

Gestart door koy, dinsdag 15 november 2011, 23:05:16

Vorige topic - Volgende topic

gosternokke

30 duizend euries dan wellicht ?    :weetikniet:     30 bij 30 meter is 900 vierkante meter vloeroppervlak, nee das geen mansion
komt paleis dichter in de buurt   :lachen:

vvjoris

Citaat van: Quezonboy op donderdag 17 mei 2012, 23:57:18
Ik koop een huisje (30x30 m) met achter en voortuin voor 30.000 pesos voor mijn vriendin en haar moeder in Montalban, 20K deze maand volgend maand 10K. Ze wil haar highschool afronden en Engelse lessen volgen, schoonmoeder is van plan om een zaakje te beginnen eten zorgen voor de buurt (zonder financiele steun van mij hoor).

Ik kom zo snel mogelijk af, ik wil graag 10 huisjes van 30.000 pesos  :jajaja:
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

bananacreek

Citaat van: vvjoris op vrijdag 18 mei 2012, 07:22:00
Citaat van: Quezonboy op donderdag 17 mei 2012, 23:57:18
Ik koop een huisje (30x30 m) met achter en voortuin voor 30.000 pesos voor mijn vriendin en haar moeder in Montalban, 20K deze maand volgend maand 10K. Ze wil haar highschool afronden en Engelse lessen volgen, schoonmoeder is van plan om een zaakje te beginnen eten zorgen voor de buurt (zonder financiele steun van mij hoor).

Ik kom zo snel mogelijk af, ik wil graag 10 huisjes van 30.000 pesos  :jajaja:


Pay as you order............ :jajaja:




Baron

 :hoedjeaf: :hoedjeaf:

Ik koop een boom voor de familie. En ieder keer als er een geld vraagt zeg ik: je kan me de boom in!

:crazy: :lachen: :daag:
Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).

Quezonboy

Waarschijnlijk bedoelde ze 30 m2, ze is niet zo goed in rekenen in vierkante meters of het opschrijven ervan :weetikniet:. De verkoper moet het verkopen, :floet: omdat ze hun baan hebben verloren en terug verhuizen naar de thuisprovincie, dus vandaar de goedkope prijs.
Montalban wordt dit jaar een stad en komt een centraal busstation in de buurt dus we zouden het met winst kunnen verkopen als we willen.

Het lukt niet om een foto bij te voegen, het weigert jpg het staat alleen txt toe. :weetikniet:


bananacreek

Waarschijnlijk bedoelde ze 30 m2, ze is niet zo goed in rekenen in vierkante meters of het opschrijven ervan

Hier vroeg een Belg onlangs aan zijn vriendin: DARLING: "How high is this coconut tree?"

Ze keek even aandachtig naar de boom, wreef zich lichtelijk over de kin en zei met zekere stem: "TWO KILOMETERS"..... :jajaja: :jajaja: :lachen:



:weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:

DIT IS EEN WAAR VERHAAL................. :jajaja: :jajaja: :atyourservice: :hoedjeaf:

Quezonboy

#276
Citaat van: Darko69 op vrijdag 18 mei 2012, 14:43:32
Citaat van: Quezonboy op vrijdag 18 mei 2012, 14:37:34
Waarschijnlijk bedoelde ze 30 m2, ze is niet zo goed in rekenen in vierkante meters of het opschrijven ervan :weetikniet:. De verkoper moet het verkopen, :floet: omdat ze hun baan hebben verloren en terug verhuizen naar de thuisprovincie, dus vandaar de goedkope prijs.
Montalban wordt dit jaar een stad en komt een centraal busstation in de buurt dus we zouden het met winst kunnen verkopen als we willen.

Het lukt niet om een foto bij te voegen, het weigert jpg het staat alleen txt toe. :weetikniet:



Kun je serieus een huis kopen voor 30k pesos? 30 m2 is misschien niet groot, maar voor zo'n prijs... Hoe ziet zoiets eruit? Heb je foto's hiervan? Welke faciliteiten heeft de woning? Vragen vragen :ikkeniebegrijp:
Als de eigenaar in hoge nood zit wel. Het ziet er goed uit het is gebouwd in 2010 dus nieuwbouw, naast een highschool. Het is een rijteswoning met stenen muren (wat foto's van houten huizen er mee te maken hebben begrijp ik niet :confused2:)  met golfplaten als dak. Je heb in elk geval aansluiting op water en electriciteit, hoe het nou zat met gas dat begreep ik niet zo goed. Het is helemaal leeg of komt helemaal leeg te staan en er zit een moderne wc in met spoeling. Verder een soort badkamer waar je water over je heen kunt gooien, dus Filipijns douchen.





Blauwvinger


Quezonboy


Digos

#279
Nou om een antwoord te geven op de eerste vraag in dit topic, ja ergens wel.

Voor de rest brengt het geen aarde aan de dijk.......ze blijven ter plaatse trappelen....maakt niet uit wat je stuurt  :mauer:
LIVE ONCE - LIVE IT