Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

hoeveel stuur jij op?

Gestart door koy, dinsdag 15 november 2011, 23:05:16

Vorige topic - Volgende topic

westhoek

Citaat van: stijn54 op woensdag  1 augustus 2012, 17:22:04
Ik ga naar de ALDI en dat is even goedkoop als in PH.
Ik ook, en die zijn stukken goedkoper dan elders. En prettiger om winkelen, geen duizenden artikelen per rayon.

Baron

 :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:


Hoeveel stuur je op: niks. Altijd klagen en kijk: n)u redden ze het blijkbaar alweer jaren zonder ons geld.
Kosten in de PH: goedkoper, op wat uitzonderingen na (zuivel, kaas, sommige verzorgingsprodukten).

Kontakt leggen in de PH: zo makkelijk !! Maar zie er verzorgd uit, (glim)lach, wees aardig en vraag naar haar (familie) omstandigheden (dus interesse tonen).  Serveerster, verkoopster enz. : like your job here, where is your family? children? Who takes care of your children? husband? does the father support, working student enz.
Toon interesse in haar, haar leven, haar omstandigheden. Is ze bij haar familie of alleen daar om te werken en stuurt het geld op naar de familie
Dan heb je al gauw door wat voor iemand het is, en oprechte interesse (nog wel van een nette blanke), is nooit verkeerd.

:crazy: :crazy:

Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).

Marinero

#332
Absoluut, het is een flinke stap, maar ik heb genoeg van de vrijgezellentijd. een vrouw als deze... vind ik nooit weer!

Mawibata

Citaat van: SaginBanana op dinsdag 31 juli 2012, 20:47:28
Citaat van: Darko69 op dinsdag 31 juli 2012, 17:13:57
Off topic: Koy, heb ik je voorbij zien komen in het programma exotische liefde?

Klopt, hij zat inderdaad in de herhaling afgelopen zondag op kantoor en thuis achter dekstop, volgende aflevering gaat hij Marven opzoeken en hij had het al benauwd  :lachen: Dannie is die kale? Hoe zou het daar nu mee zijn...
Is waarschijnlijk niet nogmaals in Belgie uitgezonden.
Op youtube is het trouwens niet meer te vinden van Koy, Dannie staat er trouwens wel op.






Aflevering 1




Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Quezonboy

Citaat van: Marinero op donderdag  2 augustus 2012, 17:13:20
Absoluut, het is een flinke stap, maar ik heb genoeg van de vrijgezellentijd. Het werd echt een beetje te bont, en een vrouw als deze... vind ik nooit weer!
Ok. :denk: Hmmm maar 500 dollar per maand, hoe krijgt ze dat op?! :ikkeniebegrijp: Dat is meer dan 20.000 peos of 400 euro :harenuittrekkenpg2:!
Ik stuur gemiddeld 100 euro per maand en dat is meestal voor uitzonderlijke uitgaven. De levenskosten van mijn vriendin zijn slechts 3000 peos per maand (1500 voor haar eigen onderhoud en 1500 woningkosten).
Je huurt voor haar een luxe volledig ingerichte appartement?! :denk:
Als je haar met een toeristenvisum naar Nederland toe haalt hoe heb je die visum dan gekregen nu ze werkloos is?  :confused2:

O.B.Bommel

Citaat van: Marinero op woensdag  1 augustus 2012, 15:28:38
.... Bovendien gaan we trouwen, we gaan er van uit dat we voor eeuwig bij elkaar blijven, ook al weet je dat natuurlijk nooit.
Nou dat is wel verrekte lang zeggen wij hier.  :kusxe8: :kusxe8:
Een Heer van stand voelt zich thuis in Rommeldam

O.B.Bommel

Citaat van: vvjoris op woensdag  1 augustus 2012, 16:06:05
..Tanduay 1 euro, bacardi in  :belgiesmiley: 15 euro....en smaakt net hetzelfde....
Dan is er iets mis met jouw of mijn smaakpupillen. Tanduay heeft de kleur van benzine en smaakt als benzine, maar je wordt wel van allebei dronken.
Van de laatste 3x Tanduay gaf mijn maag 's-nachts alles terug aan de WC bowl, 3 op 3 is toch een redelijke score maar mijn maag is blijkbaar niet meer wat hij geweest is. Daarna heb ik het in de ban gedaan, het kan ook met ander spul.
Een Heer van stand voelt zich thuis in Rommeldam

vvjoris

Citaat van: O.B.Bommel en Tom Poes op donderdag  2 augustus 2012, 22:32:02
Citaat van: vvjoris op woensdag  1 augustus 2012, 16:06:05
..Tanduay 1 euro, bacardi in  :belgiesmiley: 15 euro....en smaakt net hetzelfde....
Dan is er iets mis met jouw of mijn smaakpupillen. Tanduay heeft de kleur van benzine en smaakt als benzine, maar je wordt wel van allebei dronken.
Van de laatste 3x Tanduay gaf mijn maag 's-nachts alles terug aan de WC bowl, 3 op 3 is toch een redelijke score maar mijn maag is blijkbaar niet meer wat hij geweest is. Daarna heb ik het in de ban gedaan, het kan ook met ander spul.
:offtopic: ....
Misschien even naar de oogarts? Tanduay white is net zo doorzichtig als water of Bacardi..., en iets met de smaak van benzine spuw ik uit...
Mogelijk functioneren mijn maag en darmen beter dan gemiddeld, heb hier nog nooit van turista last gehad, en ik raak slechts enigszins beneveld na 5 - 6 Tanduay's...
Witte Tanduay Ice is ook wel lekker, rode en blauwe zijn gewoon mengsels van alcohol en suiker
(ze doen hier bij bijna alles suiker, bij mayonaise blijkbaar ook stelde ik gisteren vast, niet moeilijk dat je hier zo'n groot % diabetici hebt....)
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Cosyns Guy

Citaat van: O.B.Bommel en Tom Poes op donderdag  2 augustus 2012, 22:32:02
Citaat van: vvjoris op woensdag  1 augustus 2012, 16:06:05
..Tanduay 1 euro, bacardi in  :belgiesmiley: 15 euro....en smaakt net hetzelfde....
Dan is er iets mis met jouw of mijn smaakpupillen. Tanduay heeft de kleur van benzine en smaakt als benzine, maar je wordt wel van allebei dronken.
Van de laatste 3x Tanduay gaf mijn maag 's-nachts alles terug aan de WC bowl, 3 op 3 is toch een redelijke score maar mijn maag is blijkbaar niet meer wat hij geweest is. Daarna heb ik het in de ban gedaan, het kan ook met ander spul.

Das nog niks,in Belgie drinken ze wel mazoet  :lachen:  :lachen:

vvjoris

Citaat van: Cosyns Guy op donderdag  2 augustus 2012, 23:19:52
Citaat van: O.B.Bommel en Tom Poes op donderdag  2 augustus 2012, 22:32:02
Citaat van: vvjoris op woensdag  1 augustus 2012, 16:06:05
..Tanduay 1 euro, bacardi in  :belgiesmiley: 15 euro....en smaakt net hetzelfde....
Dan is er iets mis met jouw of mijn smaakpupillen. Tanduay heeft de kleur van benzine en smaakt als benzine, maar je wordt wel van allebei dronken.
Van de laatste 3x Tanduay gaf mijn maag 's-nachts alles terug aan de WC bowl, 3 op 3 is toch een redelijke score maar mijn maag is blijkbaar niet meer wat hij geweest is. Daarna heb ik het in de ban gedaan, het kan ook met ander spul.

Das nog niks,in Belgie drinken ze wel mazoet  :lachen:  :lachen:

Kennen ze in  :smiley-philippines: dus ook é...ah ja....cola bij 't bier en het smaakt zoeter..... :lachen: :lachen:
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.