Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

hoeveel stuur jij op?

Gestart door koy, dinsdag 15 november 2011, 23:05:16

Vorige topic - Volgende topic

vvjoris

Citaat van: Marinero op vrijdag 10 augustus 2012, 16:03:58


Once in a lifetime. Kan het niet uitleggen!



It's easy...it's love ...

Maar alleen liefde s nog geen 'leven' samen ....

Work on it ....
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

bertalert

Joris,

bedankt voor je reactie.

1. Je iedereen moet het voor zich uitmaken hoe je het allemaal aanpakt, een klein bedrag lenen om iemand
een zaakje te laten beginnen vind ik nog zo slecht. Mijn vrouw zegt dat ze dit mss gaat doen met haar in belgie verdiende geld voor 1 van haar broers. (op voorwaarde dat het totaal verstuurde geld naar  :smiley-philippines: nooit hoger ligt dan 200â,¬/maand. )

2. het klopt dat het niet veel uitmaakt of je jong of wat minder jong bent, ik denk alleen dat iemand die wat ouder is en wat financieel stabieler is (huis, hoger loon,...) mss milder kan zijn en rapper iets weggeven... Maar ik wil zeker niet veralgemenen.


:offtopic: Omdat er hier wordt gesproken over cruise-schepen een verhaaltje uit 2008. Een ander gemengd koppeltje in de bungalow naast ons leek perfect gelukkig, zij hadden elkaar leren kennen op een cruiseschip, hij als engineer zij als waitress. Leek een perfect een mooi en romantisch verhaal tot mijn (toenmalige) vriendin s avonds met die meid over het strand liep. Het zachte ruisen van de golven in samenspel met de prachtige sterrenhemel maakte blijkbaar wat emoties los. De cruisedame bekende dat ze eigenlijk niet verliefd was op die kerel en dat ze dolgraag wou trouwen met een plaatselijke jongen uit haar geboortedorp. Het was echter haar voltallige familie die haar dusdanig onder druk zette om toch maar aan te pappen met een buitenlander onder het vooruitzicht van vele dollars en een beter bestaan...

vvjoris

Citaat van: bertalert op zaterdag 11 augustus 2012, 00:46:36

:offtopic: Omdat er hier wordt gesproken over cruise-schepen een verhaaltje uit 2008. Een ander gemengd koppeltje in de bungalow naast ons leek perfect gelukkig, zij hadden elkaar leren kennen op een cruiseschip, hij als engineer zij als waitress. Leek een perfect een mooi en romantisch verhaal tot mijn (toenmalige) vriendin s avonds met die meid over het strand liep. Het zachte ruisen van de golven in samenspel met de prachtige sterrenhemel maakte blijkbaar wat emoties los. De cruisedame bekende dat ze eigenlijk niet verliefd was op die kerel en dat ze dolgraag wou trouwen met een plaatselijke jongen uit haar geboortedorp. Het was echter haar voltallige familie die haar dusdanig onder druk zette om toch maar aan te pappen met een buitenlander onder het vooruitzicht van vele dollars en een beter bestaan...


Ben ervan overtuigd dat dit wel meer voorkomt ...
Zoals vele forumleden hier al geschreven hebben is het aangewezen om heel voorzichtig te zijn, al lijkt het op het eerste zicht rozegeur en maneschijn, en er zeker tijd over te laten gaan vooraleer je engegementen, zoals trouwen, aangaat ....
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Kano

Anders neem je toch een Vietnamese  :lachen:

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

huisman45

Waarom deze advertentie niet eerder geplaatst voor vele,gelukkig niet voor mij,hier
degene die al dat geld sturen zijn al een meervoud van 6000 dollar kwijt,
nu nog een keer schuiven met al die Floods,bodemloze putten volgens mij.
Hier adem ik vrij en ben gelukkig

gosternokke

Prijzig zo een Vietnamese virgin.   :biggrinn:
                                                       Kijk das dan toch iets dat in  :smiley-philippines:   stukken goedkoper is.


  In angeles city worden de de verse aanvoer vanuit leyte verkocht voor maar 50duizend pesos, dus zeg 1000 euro.

  Met papieren erbij van de keuringsarts dat ze echt virgin is.       Hoe betrouwbaar die papieren zijn is natuurlijk de vraag

  maar toch.  Veeeeeel te duur die Vietnamesen.

Cosyns Guy

Citaat van: gosternokke op zaterdag 11 augustus 2012, 08:15:00
Prijzig zo een Vietnamese virgin.   :biggrinn:
                                                       Kijk das dan toch iets dat in  :smiley-philippines:   stukken goedkoper is.


  In angeles city worden de de verse aanvoer vanuit leyte verkocht voor maar 50duizend pesos, dus zeg 1000 euro.

  Met papieren erbij van de keuringsarts dat ze echt virgin is.       Hoe betrouwbaar die papieren zijn is natuurlijk de vraag

  maar toch.  Veeeeeel te duur die Vietnamesen.

Jongens toch....vrouwen zijn toch geen koeien die men koopt op de veemarkt en terug weg doet als ze niet voldoet.

Luke

Voor degene die per ongeluk over de bezemsteel zijn gevallen is er nog altijd hoop:
http://hymenshop.com/

Pjottr

Wat is/zijn eigenlijk het verschil/de verschillen tussen vietnamese meisjes en Filipijnse meisjes?
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

innka3

Citaat van: Pjottr op zaterdag 11 augustus 2012, 13:07:52
Wat is/zijn eigenlijk het verschil/de verschillen tussen vietnamese meisjes en Filipijnse meisjes?

anatomies weinig  :thumb: ,alleen de taal is anders en ook de karaoke doen ze in het viet. :biggrinn:
en ze eten alles leeft en beweegt(hebben ze van de fransen overgehouden  :hoedjeaf: )