Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

hoeveel stuur jij op?

Gestart door koy, dinsdag 15 november 2011, 23:05:16

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: Pjottr op zaterdag 11 augustus 2012, 13:07:52
Wat is/zijn eigenlijk het verschil/de verschillen tussen vietnamese meisjes en Filipijnse meisjes?

Vietnamese hebben hun naaimachine overdwars staan?............. :weetikniet: :weetikniet:




dolfijn76

Om even terug te komen op het topic cruise en relaties of varen en relaties. Ik heb mijn man ook leren kennen aan boord van een tanker (nee geen cruise, hoewel ik daar ook 4.5 jaar heb gewerkt). En de periode dat je samen aan boord bent is geweldig en intensief. Maar als dan 1 van de twee naar huis gaat komt de realiteit boven en pas later kan je weten of je relatie kans van slagen heeft. Wij waren beide zeevarende wat het er nog moeilijker op maakte daar we beiden verschillende contracten hadden.  Daarom ook 5 jaar gewacht voor we trouwden. Uiteindelijk woonde we reeds 6 maanden samen in BelgiĆ« voor we getrouwd zijn.  Maar inderdaad geen overhaaste dingen doen. Heb aan boord van de cruise schepen ook vele relaties zien ontstaan en evensnel zien vergaan.  Sommige van die meisjes zjin inderdaad enkel uit op een rijke vis die zijn geld laat wapperen. Wappert het niet genoeg dan is het gedaan en gaan ze op zoek naar het volgende slachtoffer. Och ja zal overal wel voorkomen denk ik dan.

Marinero wees gewaarschuwd  :lachen:

Quezonboy

Citaat van: gosternokke op zaterdag 11 augustus 2012, 08:15:00
Prijzig zo een Vietnamese virgin.   :biggrinn:
                                                       Kijk das dan toch iets dat in  :smiley-philippines:   stukken goedkoper is.


  In angeles city worden de de verse aanvoer vanuit leyte verkocht voor maar 50duizend pesos, dus zeg 1000 euro.

  Met papieren erbij van de keuringsarts dat ze echt virgin is.       Hoe betrouwbaar die papieren zijn is natuurlijk de vraag

  maar toch.  Veeeeeel te duur die Vietnamesen.
Hmm.. hoe weet je dit?  :denk: Uit ervaring?

gosternokke

Nee, hoor  geen ervaring.    Heb  niks gekocht daar .  :biggrinn: Maar ik kijk ook wel een rond op andere forums .   En dan lees je dus op meerdere forums dat  de verse aanvoer meest uit Leyte en Samar  komt.  En dat daar een prijskaartje van 50 duizend peso aan hangt ,als ze nog virgin zijn.   dus zal wel kloppen als ik dat op meerdere forums  lees.

Onder andere op dit forum  http://www.philippines-addicts.com/

Bulldozer

Hu, die filippijnse/indonesische meisjes aan boord weten heus wel dat Nederlanders zuinig zijn en niet veel weggeven.  :applaus:

dolfijn76

Bulldozer toch niet bij aanvang  :lachen:

Marinero

Citaat van: Bulldozer op donderdag 16 augustus 2012, 06:43:59
Hu, die filippijnse/indonesische meisjes aan boord weten heus wel dat Nederlanders zuinig zijn en niet veel weggeven.  :applaus:

Juist en dan nog de koloniale instelling. Zoveel geluk heeft mijn verloofde niet hoor! Het is nog maar de vraag wie hier uit moet kijken!  :handenwrijven:

huisman45

kijk wij weten hoe we met het geld om moeten gaan ,kuripot,
die belgen spenderen maar en die vrouwen lachen er hartelijk om,tot het op is  :jajaja: :jajaja: :jajaja: :jajaja: :jajaja:
Hier adem ik vrij en ben gelukkig

westhoek

Altijd jammer dat een interessant en waardevol topic naar de knoppen wordt gehaald door niets zeggende 'bijdragen', foto's van naaimachines en dergelijke.

Spijtig.

joost



Hallo Westhoek.
Ik denk dat dit menselijk is. Ik weet wel dat er vroeger , kuch kuch , op de lagere school een spel werd gespeeld. Er werden dan tien klasgenoten op 'n rij gezet en bij de eerste werd er een zin verteld. Als je dan bij de laatste gearriveerd was dan klopte daar helemaal geen snars van. Dat gebeurt niet alleen hier maar dat gebeurt overal.

Joost.