Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

hoeveel stuur jij op?

Gestart door koy, dinsdag 15 november 2011, 23:05:16

Vorige topic - Volgende topic

Luke

Citaat van: Phille op dinsdag 21 augustus 2012, 07:42:49
En ondertussen ... zijn de Filipina's in een soortgelijke discussie .. "hoeveel krijg jij van uwe foreigner?" ... :weetikniet: ... oei, nie meer dan dat, he must be a kurripot   :floet:

:daag:



Dat is ook min of meer het onderwerp op de laatste schooljaren; Wat ga jij doen na jouw studies? "Ne rijke vent strikken, pinoy of foreigner maakt uit, en NIKS doen!"   :jajaja: 
Dat vertelde mij een ex-lief enkele jaren geleden.... en inderdaad! ze was goed in bed...

vvjoris

Citaat van: Luke op dinsdag 21 augustus 2012, 09:11:18
Citaat van: Phille op dinsdag 21 augustus 2012, 07:42:49
Wat ga jij doen na jouw studies? "Ne rijke vent strikken, pinoy of foreigner maakt uit, en NIKS doen!"   :jajaja: 
Daar heb ik geen last van, Janice is de hele dag in de weer, prepare food, wash dish, laundry,... en het is moeilijk om er tussen te komen, ze laat me bijna niet toe zelf iets te eten klaar te maken.

Citaat van: Phille op dinsdag 21 augustus 2012, 07:42:49
... en inderdaad! ze was goed in bed...
Dat is altijd meegenomen ....
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

xav

Citaat van: Phille op dinsdag 21 augustus 2012, 07:42:49
En ondertussen ... zijn de Filipina's in een soortgelijke discussie .. "hoeveel krijg jij van uwe foreigner?" ... :weetikniet: ... oei, nie meer dan dat, he must be a kurripot   :floet:

:daag:



je mag dan wel kurripot zijn phille, ze is ondertussen toch maar eens in venetië geweest nietwaar  :biggrinn:

Phille

Citaat van: xav op dinsdag 21 augustus 2012, 16:12:45
Citaat van: Phille op dinsdag 21 augustus 2012, 07:42:49
En ondertussen ... zijn de Filipina's in een soortgelijke discussie .. "hoeveel krijg jij van uwe foreigner?" ... :weetikniet: ... oei, nie meer dan dat, he must be a kurripot   :floet:

:daag:


je mag dan wel kurripot zijn phille, ze is ondertussen toch maar eens in venetië geweest nietwaar  :biggrinn:

... en wat is uw punt?  :weetikniet:

vvjoris

zie ook:

http://www.filippijnen.org/index.php/topic,8978.0.html

vanaf september stuur ik 12,000 - 12,500 pesos per maand op, aangevuld met 'extra's' als dat nodig is

dit is INCLUSIEF family support
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Pascal&Katiren

Ik ben er al lang klaar mee
Die dat mijn vrouw vertelde ik krijg zoveel mja mooi meid maar hoe komt het dat ze niet kunnen doen als mijn asawa?
Ja hoor we zijn niet dom .
Gaan diezelfde stoefers mijn vrouw geld vragen .
Dom dommer domst ?

kristof19

Citaat van: Pascal&Katiren op donderdag  4 oktober 2012, 01:51:39
Ik ben er al lang klaar mee
Die dat mijn vrouw vertelde ik krijg zoveel mja mooi meid maar hoe komt het dat ze niet kunnen doen als mijn asawa?
Ja hoor we zijn niet dom .
Gaan diezelfde stoefers mijn vrouw geld vragen .
Dom dommer domst ?



????????? :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

bruno13

een leugentje voor best wil  :denk: word weleens hier gebruikt denk ik  :jajaja:

Pascal&Katiren

Ik ben er al lang klaar mee
Die dat mijn vrouw vertelde ik krijg zoveel mja mooi meid maar hoe komt het dat ze niet kunnen doen als mijn asawa?
Ja hoor we zijn niet dom
Laat je niet vangen lol

Baron

 :hoedjeaf: :hoedjeaf:


Leuk, zo een oneindig voordurend onderwerp. Men komt er maar niet aan over uit.
Persoonlijk zou het mij niks uitmaken rond de 200 tot 300 te sturen. Maandelijks. En met Kerst en zo eens 50 meer. Weet alleen niet of ik dat in peso, roepia of welke andere currency zou doen.

Nog even ter herinnering: de electrisch ingenieur hier in het gebouw (dure toeristen centrum dus) verdient 15000 peso mper maand. En heeft 4 kinderen waarvan er 2 studeren.

Stuur gerust zoveel wat je wilt, en ook graag nog wat meer. Maak je niet ongerust, het gaat altijd op!

:happy: :biggrinn: :daag:
Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).