Vergelijking kostprijzen levensmiddelen Philipines versus BE en NL

Gestart door Johan En Elvie, woensdag 30 november 2011, 15:42:50

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Wegen waneer het verkocht wordt????????................. :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

@P1559............. :denk:  :crazy:  :crazy:  :crazy:


Budgie

Citaat van: bananacreek op vrijdag  9 december 2011, 12:28:37
Ik word er al misselijk van als ik er naar kijk..... :negatief: :negatief:



Asawa is in de zevende hemel als ze ze krijgt en ook ik lust ze best als ze goed gekookt zijn
Getting older beats the alternative -dying young

koy

Ik wil hier even een andere vergelijking meedelen met jullie;

Mijn vriend Marven studeert momenteel voor Caregiver of hulpverlener. Het is een 6 maanden durende cursus + 1 maand stage in een hospitaal.
Hiervoor huurt hij een kamer in Cebu City, naar zijn zeggen een luxueuze kamer met kleine airco en free wifi, je zou het een kot kunnen noemen.

In België kost zoiets al gauw 300â,¬, in Cebu City kost dit 2.500 php of 43â,¬ per maand all in.

Als dat geen enorm verschil is...
leven en laten leven...

Amice

Die prijs is wel erg laag koy en kan uiteraard ook niet uit, tenzij ze n jumper of illegal tapping electriciteit hebben.
Want als die aircon normaal gebruikt wordt dan is de electriciteitsrekening al gauw P2500

Hier in manila kost dat al gauw P5000 en restricted aircon. kamer heeft dan ook nog een gedeelde wc/douche.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Johan En Elvie

Citaat van: Amice op zondag 11 december 2011, 01:18:42
Die prijs is wel erg laag koy en kan uiteraard ook niet uit, tenzij ze n jumper of illegal tapping electriciteit hebben.
Want als die aircon normaal gebruikt wordt dan is de electriciteitsrekening al gauw P2500

Hier in manila kost dat al gauw P5000 en restricted aircon. kamer heeft dan ook nog een gedeelde wc/douche.

Zou de verhuurder rekening houden denkt u met komende kosten om zijn huurprijs te berekenen ? ik denk het niet het is de Filipijnen en hebben allemaal een platte neus dus ze kunnen niet verder kijken dan hun neus lang is.
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

Herbie

Citaat van: Johan En Elvie op zondag 11 december 2011, 09:42:01
Citaat van: Amice op zondag 11 december 2011, 01:18:42
Die prijs is wel erg laag koy en kan uiteraard ook niet uit, tenzij ze n jumper of illegal tapping electriciteit hebben.
Want als die aircon normaal gebruikt wordt dan is de electriciteitsrekening al gauw P2500

Hier in manila kost dat al gauw P5000 en restricted aircon. kamer heeft dan ook nog een gedeelde wc/douche.

Zou de verhuurder rekening houden denkt u met komende kosten om zijn huurprijs te berekenen ? ik denk het niet het is de Filipijnen en hebben allemaal een platte neus dus ze kunnen niet verder kijken dan hun neus lang is.

:lachen: :lachen: das een goeie
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

koy

Citaat van: Amice op zondag 11 december 2011, 01:18:42
Die prijs is wel erg laag koy en kan uiteraard ook niet uit, tenzij ze n jumper of illegal tapping electriciteit hebben.
Want als die aircon normaal gebruikt wordt dan is de electriciteitsrekening al gauw P2500

Hier in manila kost dat al gauw P5000 en restricted aircon. kamer heeft dan ook nog een gedeelde wc/douche.

Amice, ik garandeer je dat het juist is, vermits IK die 2500p elke maand betaal en door de wifi (thank God dat er wifi is) kunnen we nu ook gewoon uren chatten of wat we meestal doe is FaceTime want hij heeft een iPhone  :thumb: en dus is onze communicatie nu gratis of ttz inbegrepen in de huur. Waar hij huurt, op Ozmena bld in Cebu City verblijven meestal call center agents die daar enkel slapen in de week. De toilet en douche is idd wel gemeenschappelijk en in de kamer staat een dubbel stapelbed, maar hij heeft die kamer voor zich alleen, met 2 zou ze duurder kosten.
leven en laten leven...