huisje bouwen in sapalibutad pampanga angeles

Gestart door bruno13, donderdag 26 april 2012, 08:50:27

Vorige topic - Volgende topic

bruno13





den boven is helemaal af,het  einde is inzicht,de zelfgemaakte kleerkasten nog wat afwerken
den beneden moet nog betegeld en geverfd worden denk ik en dan kan de hele verhuis beginnen en als dat gedaan is kan michelle beginnen inpakken  :happy: ik zal ze de eerste dagen is goe swanjeren want de laatste weken was het stressy,de papieren,het geloop,het huis,de materialen,weer het geloop etc  :thumb:


bruno13


xav

ben je van plan om in de nabije toekomst naar daar te trekken Bruno...? of het huis voor de verre toekomst...?

bruno13

xav       normaal gezien voor de toekomst maar je weet nooit ,wat gaat er hier nog allemaal gebeuren :denk:
           

ronny


boldy

is het huis al helemaal klaar en wonen ze er al ? sauzen je trouwens de buitenkant van het huis ook of  laten je dat de betonkleur ?
het leven is net een lul keihard en veel te kort

bruno13

ja ze wonen er al in,buitenkant moet nog geverfd worden wanneer wij daar zijnook nog enkele kleine afwerkingen
in mei gaan we terug naar ginder tot 18 juni :happy:

Ronny55

Citaat van: bruno13 op maandag 25 februari 2013, 10:09:23
ja ze wonen er al in,buitenkant moet nog geverfd worden wanneer wij daar zijnook nog enkele kleine afwerkingen
in mei gaan we terug naar ginder tot 18 juni :happy:
Mooi huis Bruno , goed gedaan. Hoop dat je er zo vlug mogelijk met je asawa kunt van gaan genieten....
Het probleem is hier meestal ; het onderhouden(kleine herstellingen ,een likje verf enz)daar hebben niet veel kaas van gegeten .
Dus ,ieder jaar effe op bezoek om de nodige opknapbeurten te doen . Anders schiet er tegen de tijd dat jij erintrekt niet meer veel over van je prachtig huis

Ondervind dat hier aan de lijve. Het huis van mijn asawa is bewoond door haar moeder samen met broer,vrouw en kinderen. Om de twee jaar laat ik het volledig verven, volgens haar moeder geldverspilling...Kon die 20000 peso die me dat +/- kost beter aan hun geven . Douche en toilet herstellen heb ik opgegeven ....Das max goed voor 2 weken ,laat ze zich maar met de bucket douchen en het toilet spoelen. Gezien ze op het toilet gaan staan en daardoor de toiletbril altijd stuk is komt er bij de volgende opknapbeurd een "franse wc" in. Opgesopt , ga er mij niet meer veel van aantrekken....Als de Mama voor de laatste keer
verhuist " wordt de nest verkocht.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieƫn vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

gosternokke

Ik ken het probleem. ja voor  :smiley-philippines:  die hun hele leven een hurktoilet gewend zijn ,is het blijkbaar moeilijk af te leren, dat je op een wc-bril met je billen moet gaan zitten. En niet met je schoenen OP de wcbril gehurkt moet gaan zitten.    Meestal koop ik wel een wcbril als we bij men schoonouders gaan verblijven, want ik wil wel normaal kunnen zitten.    Als zo een ding het maar net de tijd volhoud als ik er ben vind ik het best, voor hun hoeft toch niet een  wcbril   :biggrinn: