Gezinsmigratie: ongehuwd partner weer mogelijk!

Gestart door joost, maandag 21 januari 2013, 07:44:36

Vorige topic - Volgende topic

boomerang

Citaat van: joost op maandag 21 januari 2013, 07:44:36

Hallo iedereen.
Dit kreeg ik net van een kennis van me toegestuurd :
http://www.kroesadvocaten.nl/nl/nieuws/nieuws_item/t/gezinsmigratie_ongehuwd_partner_weer_mogelijk

Groeten.
Joost.

Lijkt mij dan dus alleen mogelijk voor de méér dan modaal verdieners of het moet een drukfout zijn:

Gezinsmigratie: salarisnorm

Vanaf 1 januari 2013 is de salarisdrempel om in aanmerking te kunnen komen voor een MVV en verblijfsvergunning voor gezinshereniging EUR bruto 14569,20 per maand exclusief 8% vakantiegeld.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

Rich

Gezinsmigratie: salarisnorm

Vanaf 1 januari 2013 is de salarisdrempel om in aanmerking te kunnen komen voor een MVV en verblijfsvergunning voor gezinshereniging EUR bruto 1.469,20 per maand exclusief 8% vakantiegeld.

Dat lijkt er beter op denk ik.
Rich de Nederbelg.

boomerang

Citaat van: Rich op maandag 21 januari 2013, 08:39:53
Gezinsmigratie: salarisnorm

Vanaf 1 januari 2013 is de salarisdrempel om in aanmerking te kunnen komen voor een MVV en verblijfsvergunning voor gezinshereniging EUR bruto 1.469,20 per maand exclusief 8% vakantiegeld.

Dat lijkt er beter op denk ik.

Dan was het in de eerste instantie dus een drukfout want ik had het artikeltje gekopieerd.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

Rich

Citaat van: boomerang op maandag 21 januari 2013, 08:47:53
Citaat van: Rich op maandag 21 januari 2013, 08:39:53
Gezinsmigratie: salarisnorm

Vanaf 1 januari 2013 is de salarisdrempel om in aanmerking te kunnen komen voor een MVV en verblijfsvergunning voor gezinshereniging EUR bruto 1.469,20 per maand exclusief 8% vakantiegeld.

Dat lijkt er beter op denk ik.

Dan was het in de eerste instantie dus een drukfout want ik had het artikeltje gekopieerd.

Ik ook.
Rich de Nederbelg.

Ronald-D


Marinero

Veranderd dat iets aan de zaak dan? Een mvv is toch gewoon een mvv?

MadRed

Citaat van: Marinero op maandag 21 januari 2013, 13:23:20
Veranderd dat iets aan de zaak dan? Een mvv is toch gewoon een mvv?

Het kon tijdelijk (oktober 2012 tot nu dus blijkbaar) alleen als je getrouwd was. Nu mag het dus weer als je gewoon "partners" bent.

joost


Goedemorgen.
Ik zat vanmorgen op de site van jullie advocatenkantoor te kijken en daar vond ik dit dus over de salarisnorm voor gezinsmigratie :
Gezinsmigratie: salarisnorm
Vanaf 1 januari 2013 is de salarisdrempel om in aanmerking te kunnen komen voor een MVV en verblijfsvergunning voor gezinshereniging EUR bruto 14569,20 per maand exclusief 8% vakantiegeld
Ik heb zelf een goed betaalde baan dus daar klaag ik niet over maar volgens mij is dat bruto maandloon wat U bij dit artikel gezet hebt wel erg hoog.
Alvast bedankt voor de informatie.
Joost Dekkers.


Bedankt mijnheer Dekkers! We gaan het corrigeren.
Jelle Kroes
Kroes Advocaten Immigration Lawyers
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
De Ruijterkade 112                  Postbus 17186
1011 AB  Amsterdam                1001 JD  Amsterdam                     The Netherlands
T:   +31 (0)20 5207050                     www.kroesadvocaten.nl
F:   +31 (0)20 5207069                     kroes@kroesadvocaten.nl
M:   +31(0)6 33312564                     T.   +31 (0)20 5207055 (direct)

Amice

Citaat van: MadRed op maandag 21 januari 2013, 13:31:52
Citaat van: Marinero op maandag 21 januari 2013, 13:23:20
Veranderd dat iets aan de zaak dan? Een mvv is toch gewoon een mvv?

Het kon tijdelijk (oktober 2012 tot nu dus blijkbaar) alleen als je getrouwd was. Nu mag het dus weer als je gewoon "partners" bent.

In het regeer akkoord was al afgesproken dat die wet gewijzigd zou worden.
MVV aanvragen voor partner hereniging werden dan ook aangehouden, tenzij er een klacht wegens overschrijding van de beslistermijn werd ingediend.

Het is nog redelijk snel aangepast moet ik zeggen.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent