Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

geloof en armoede etc

Gestart door huisman45, vrijdag 7 juni 2013, 14:35:48

Vorige topic - Volgende topic

Cosyns Guy

Citaat van: gosternokke op zaterdag 15 juni 2013, 07:43:08
Ik weet niet of het zo simpel is ,door te zeggen ,, dat zijn allemaal mensen zonder denkvermogen en weinig opleiding genoten.    maar  er blijkt van alles tussen te zitten.   na afloop sprak ik met een filippino,  die een amerikaans paspoort heeft ,  als militair in  :smiley-philippines:  begonnen en via amerika nu in brussel wonend, en naar eigen zeggen  een hoge positie bij de NAVO organisatie SHAPE in Brussel.

Eeen andere vrouw die ik sprak had ,ook naar eigen zeggen een universitaire opleiding gehad,  en werkte nu al jaren bij de filippijnse diplomatieke dienst, momementeel is zij attache op de  :smiley-philippines: ambasade in  Den haag. 


  En zo sprak ik er nog meer die zeker geen dommerikken waren, goed stel hersens en goede positie hebben , waaronder een aantal pinoys die door Philips naar hier zijn gehaald , omdat ze uitzonderlijke capaciteiten hebben die men zo snel in  :nederlandsevlag: niet kon vinden.


Ik vind het zeker te kort door de bocht  , te stellen dat het hier om mensen zonder rationeel denkvermogen gaat.


Ik vind het zeker te kort door de bocht  , te stellen dat het hier om mensen zonder rationeel denkvermogen gaat.

Dat is het juist,heel wat mensen ,intelligent al dan niet,kunnen over bepaalde zaken niet rationeel meer denken eens ze er in verwikkeld geraken.
Heeft niks met intelligentie te zien denk ik.Het is meer een "gevoelszaak" voor die mensen denk ik,zou het verder niet weten want op dat punt ben ik zeker niet te beinvloeden,voor mooie praatjes ben ik altijd al allergisch aan geweest.

innka3

Citaat van: Cosyns Guy op zaterdag 15 juni 2013, 10:39:27
Citaat van: gosternokke op zaterdag 15 juni 2013, 07:43:08
Ik weet niet of het zo simpel is ,door te zeggen ,, dat zijn allemaal mensen zonder denkvermogen en weinig opleiding genoten.    maar  er blijkt van alles tussen te zitten.   na afloop sprak ik met een filippino,  die een amerikaans paspoort heeft ,  als militair in  :smiley-philippines:  begonnen en via amerika nu in brussel wonend, en naar eigen zeggen  een hoge positie bij de NAVO organisatie SHAPE in Brussel.

Eeen andere vrouw die ik sprak had ,ook naar eigen zeggen een universitaire opleiding gehad,  en werkte nu al jaren bij de filippijnse diplomatieke dienst, momementeel is zij attache op de  :smiley-philippines: ambasade in  Den haag. 


  En zo sprak ik er nog meer die zeker geen dommerikken waren, goed stel hersens en goede positie hebben , waaronder een aantal pinoys die door Philips naar hier zijn gehaald , omdat ze uitzonderlijke capaciteiten hebben die men zo snel in  :nederlandsevlag: niet kon vinden.


Ik vind het zeker te kort door de bocht  , te stellen dat het hier om mensen zonder rationeel denkvermogen gaat.


Ik vind het zeker te kort door de bocht  , te stellen dat het hier om mensen zonder rationeel denkvermogen gaat.

Dat is het juist,heel wat mensen ,intelligent al dan niet,kunnen over bepaalde zaken niet rationeel meer denken eens ze er in verwikkeld geraken.
Heeft niks met intelligentie te zien denk ik.Het is meer een "gevoelszaak" voor die mensen denk ik,zou het verder niet weten want op dat punt ben ik zeker niet te beinvloeden,voor mooie praatjes ben ik altijd al allergisch aan geweest.
deze kerk je kan het ook een ''sekte'' noemen = http://en.wikipedia.org/wiki/Iglesia_ni_Cristo omhet
maar bij de naam te noemen,en de beter gestelden / hogere klasse zijn hier vaak lid van.
en dragen goed bij in de kas dus Cosyns heeft wel een beetje gelijk wat betreft de rationele.
en Gosternokke,ben jij er ook lid van ??? of je ega misschien ???

huisman45

DEnk het ook dat hij LID is want hij is altijd vol lof over hen kun je hem dan nog serieus nemen?
Of hij zit onder de rok van de vrouw of hij is er een van de kousenband goed ingeprent al de onzin/ :negatief: :negatief: :negatief:
Hier adem ik vrij en ben gelukkig

Lenn

Als ze vragen wat is mijn geloof?
I believe that the meat tast better than the bones. :lachen:

innka3

 intereseerd me geen hol wat iemand geloofd ,heb de hele rits van geloven al voorbij zien komen in al die
landen waar ik werk.met verschillende geloven op een project,heb altijd respect voor hoe of wat ze geloven.
ik ben zelf nog niks,dus kan nog alles worden  :denk: ohja ik geloof in een ding ""my wallet"" :biggrinn:
zit nu ergens waar ze weer in vodoo geloven,maar beter worden ze er ook niet van ,alleen de tovenaar zelf  :happy2:
dus leven en laten leven  :atyourservice:

gosternokke

Citaat van: huisman45 op zaterdag 15 juni 2013, 11:13:11
DEnk het ook dat hij LID is want hij is altijd vol lof over hen kun je hem dan nog serieus nemen?
Of hij zit onder de rok van de vrouw of hij is er een van de kousenband goed ingeprent al de onzin/ :negatief: :negatief: :negatief:


   Klopt , mijn vrouw is daar bij, en is als kind daar al opgegroeid dus weet niet beter.  En als zij daar gelukkig mee is , geen probleem voor mij.

  Mijn eiegn geloof is net als dat van Lenn:   Ik geloof dat het vlees beter smaakt dan de beenderen    :lachen:

huisman45

Maar je volgt haar als een hondje en verdedigt het ook nog????????
Dan zal ik Lenn eerder geloven als jou
Hier adem ik vrij en ben gelukkig

Lenn

Ik zou graag eens met een of andere god willen praten.
Kan ik ze meteen vragen waarom ze zo sadist zijn.

Priba

Toch maar normaal dat hij zijn vrouw verdedigt !! In een relatie hoef je toch niet noodzakelijk altijd dezelfde ideeen te hebben over godsdienst , politiek en familie zaken . Er moet plaats zijn voor wederzijds respect en gesprek !!  :jajaja: :jajaja: :jajaja:

mork2007

Citaat van: Priba op dinsdag 18 juni 2013, 05:12:56
Toch maar normaal dat hij zijn vrouw verdedigt !! In een relatie hoef je toch niet noodzakelijk altijd dezelfde ideeen te hebben over godsdienst , politiek en familie zaken . Er moet plaats zijn voor wederzijds respect en gesprek !!  :jajaja: :jajaja: :jajaja:

:thumb: :applaus: :thumb: :jajaja: