Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Fitri Cerado

Gestart door Fail_over, donderdag 12 april 2012, 17:29:19

Vorige topic - Volgende topic

Guadalupe

Citaat van: Baron op vrijdag 13 april 2012, 00:11:59
:hoedjeaf: :hoedjeaf:


Vind er geen zak aan. Moet minimaal nog veel leren. En dan die uithalen, dat gegil opeens er tussen door. Vind ik typisch voor mensen die niet kunnen zingen. Hor je ook vaak bij karaoke. Zal wel weer gekozen zijn vooral door Filipina's. Uit nationalisme en niet op kwaliteiten.
Ik weet wel wat van zingen, ik zing dagelijks enkele aria's van Stravinsky en zo tijdens het douchen.

Dat dat meisje nu maar fijn naar school gaat en goed oplet in de klas dan heeft ze tenminste een toekomst.

:negatief: :negatief: :negatief:
Ho ho ouwetje,hier sla je ff de plank mis.

Dit is een kind met nog niet ontwikkelde stembanden,zoiets als jullie Heintje ttt.
Ze kan zingen,ok de accoorden zijn simpel,en gedurende haar optreden wordt ze enthousiast en begint ze te gillen zoals jij het zegt.
Zowat,ervaar jij dat nooit dan ?
Over het algemeen zijn het giilers tijdens hun optredens,vergelijk maar eens met OPM,vaak niet om aan te horen.Dan vind ik deze jongedame toch redelijk voor de dag komen.

Btw,gaan je heupen nog goed?

Wie lacht niet wie de mens beziet.

Baron

Citaat van: Amice op vrijdag 13 april 2012, 11:37:57
Hier is haar facebook site www.facebook.com/FitriCerado
en hier haar website: http://fitricerado.com/


De baron kan zich beter beperken tot de badkamer want iedere vergelijk met pavaroti zal niet opgaan  :lachen:


:hoedjeaf: :hoedjeaf:

Oh nee? En wat de buik dan betreft ? Haha daar heb ik je. En je weet dat buikademhaling heel belangrijk is. Als je het bij het zingen alleen van de longen moet hebben red je het niet. Dan moet je vor het zingen al de kerk uit!


:lachen: :lachen: :lachen:
Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).

Baron

Citaat van: josv op vrijdag 13 april 2012, 11:57:09
Citaat van: Amice op vrijdag 13 april 2012, 11:37:57
Hier is haar facebook site www.facebook.com/FitriCerado
De baron kan zich beter beperken tot de badkamer want iedere vergelijk met pavaroti zal niet opgaan  :lachen:


Nou Amice, kwa buik-omvang ontlopen ze elkaar niet echt en dat doekje van Pavaroti heeft de Baron waarschijnlijk in z'n nek liggen  :lachen:.


:hoedjeaf:

Shit Jos, je bent me alweer voor geweest. Inderdaad. En ik meen dat Pavarotti zelfs flink heeft afgenomen. Zag tijdje terug wat fotoos van hem.


:atyourservice:
Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).

Baron

#13
Citaat van: Guadalupe op vrijdag 13 april 2012, 21:35:10
Citaat van: Baron op vrijdag 13 april 2012, 00:11:59
:hoedjeaf: :hoedjeaf:


Vind er geen zak aan. Moet minimaal nog veel leren. En dan die uithalen, dat gegil opeens er tussen door. Vind ik typisch voor mensen die niet kunnen zingen. Hor je ook vaak bij karaoke. Zal wel weer gekozen zijn vooral door Filipina's. Uit nationalisme en niet op kwaliteiten.
Ik weet wel wat van zingen, ik zing dagelijks enkele aria's van Stravinsky en zo tijdens het douchen.

Dat dat meisje nu maar fijn naar school gaat en goed oplet in de klas dan heeft ze tenminste een toekomst.

:negatief: :negatief: :negatief:
Ho ho ouwetje,hier sla je ff de plank mis.

Dit is een kind met nog niet ontwikkelde stembanden,zoiets als jullie Heintje ttt.
Ze kan zingen,ok de accoorden zijn simpel,en gedurende haar optreden wordt ze enthousiast en begint ze te gillen zoals jij het zegt.
Zowat,ervaar jij dat nooit dan ?
Over het algemeen zijn het giilers tijdens hun optredens,vergelijk maar eens met OPM,vaak niet om aan te horen.Dan vind ik deze jongedame toch redelijk voor de dag komen.

Btw,gaan je heupen nog goed?


javascript:moreSmileys();

Neen, de heupen gaan helemaal niet zo goed .....

......................              wordt ze enthousiast en begint ze te gillen. Ja, dat herken ik. Dat hadden mijn bedgenoten vroeger ook altijd. Gilden op zo een zondagmiddag het halve dorp bij mekaar. Schaamde mij soms zelfs. Maar ja, dat is verleden tijd (de heupen). Ik heb het nu op mijn heupen gekregen. Alleen oraal (zingen) ben ik nog overslaagbaar.

:janken: :janken: :janken:
Btw wat is OPM?
BTW Heintje, ja, die kon echt mooi zingen Mama, mamaaaaaaaaa
Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).

huisman45

neem niet te veel pijnstillers Baron,je slaat al wartaal uit  :crazy:  :lachen:  :thumb:
maar ik geef je gelijk ze denken dat ze allemaal kunnen zingen ,nou bij mij geen videoke of karaoke komt er niet in.
Hier adem ik vrij en ben gelukkig

bananacreek

@Baron: Btw wat is OPM?

OPM = ORIGINAL PILIPINO MUSIC

[yt=640,505] szcSyW_9ivg[/yt]

[yt=640,505]SdkejCciIoY [/yt]

Baron

 :hoedjeaf: :hoedjeaf:



Zo vind ik ook het Filipijns volkslied ook gewoon mooi.
Wat een verschil met het NL: Wilhelmus van Oranje, ben ik van duits bloed enz.

DE muziek in de PH is vaak goed. Zowel het ruigere werk zoals van de zoon van freddy Aguillar (in hun zaak in Adriatico street te bewonderen) die mij aan Jimmy hendrikx laat denken als het softere Anak van zijn pa dus als de vele life bands en de vele smartlappen waar ik zelf dus niet van hou. Herkenbaar aan oa het overmatig gebruik van de woorden  "puso", "mahal kita" (hart, ik hou van je)
Let goed op de uitspraak van het woord hart: pusO. Want pusa betekent kat en pusy is hetzelfde als het duitse muschy. Dus niet als het Japanse mushi dat men roept als men de telefoon aanneemt en zoveel betekent als hallo. Kan een beetje verwarrend zijn allemaal maar is niet erg als je het niet snapt. Lees het gewoon nog eens RUSTIG door.


:crazy: :ikkeniebegrijp: :weetikniet: :daag:
Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).