Gewoontes tijdens inbraak op de Filipijnen; aangifte politie?

Gestart door Quezonboy, donderdag 30 augustus 2012, 21:50:35

Vorige topic - Volgende topic

Quezonboy

Citaat van: Luke op vrijdag 31 augustus 2012, 05:08:36
Citaat van: Quezonboy op donderdag 30 augustus 2012, 21:50:35
Hoi

Er is maandag een week geleden ingebroken bij mijn vriendin door de deur en zijn alle kleren, schoenen en haar telefoon meegenomen. Nu vraagt ze of ik haar de schade wil betalen op de vraag of ze ook een politie rapport kon laten zien, reageerde ze niet. Hoe zijn nu de gewoontes als er op de Filipijnen wordt ingebroken, wordt de politie gewaarschuwd en zo ja maakt die dan rapport op? Wat denken jullie ervan?

Ik denk dat ze een nieuw friendje heeft....   :biggrinn:
Heb je dat GSM nummer al een gebeld?

Ja er werd niet opgenomen. Het (eventuele) geld zou ga naar een vriend die haar huis heeft gerepareerd, niet naar spulletjes.

Quezonboy

Citaat van: bloem op vrijdag 31 augustus 2012, 08:17:44
ze ging uit met de laptop, maar zonder de telefoon???

vraag eens waar ze heen ging dan, met de laptop, waar had ze die voor nodig in een half uur...

en de deur betalen....hahahaha..die kost nog geen 2000 peso waarschijnlijk...en die ga je wel opsturen????....OOK NIET DOEN

btw, wat zeiden ze dat die deur koste om te repareren?





Ze gaat altijd uit met de laptop, zelf al is het maar voor een paar minuten, puur uit veiligheid, dus nergens voor.
Nee ik ga geen geld opsturen, de laatste vraag is te persoonlijk om te beantwoorden, hoeft ook niet want ik ga het geld ook niet opsturen. Het schijnt om een groot misverstand te gaan, een veel te vroegere verbouwing die we wel hadden besproken maar die veel te vroeg werd gedaan (in financieel opzicht voor mij) na aanleiding van de schade van de inbraak.