Omgang met familie van mijn assawa kan uitlopen op ergenissen.Wie herkent dit?

Gestart door her, maandag 25 februari 2013, 21:00:19

Vorige topic - Volgende topic

her

IK verkies er voorlopig ook voor om in eigen land iets met haar op te bouwen.Op 'veilige ' afstand.
Nou ja veilig We hebben ook al eens onenigheid gehad toen ze s morgens om 8 uur ineens wilde skypen terwijl ik nog lekker lag te slapen.Of ze een fam lid eventjes mocht spreken.
Toen dat even2 uur duurde werd ik een beetje sjacho en haar duidelijk gemaakt dat de slaapkamer vanaf toen skype vrij is verklaard

Een dag in de week mag ze gerust in de woonkamer skypen maar op de andere dagen op de computer kamer als ze dat wilt.



innka3

Citaat van: her op zaterdag  2 maart 2013, 21:52:43
IK verkies er voorlopig ook voor om in eigen land iets met haar op te bouwen.Op 'veilige ' afstand.
Nou ja veilig We hebben ook al eens onenigheid gehad toen ze s morgens om 8 uur ineens wilde skypen terwijl ik nog lekker lag te slapen.Of ze een fam lid eventjes mocht spreken.
Toen dat even2 uur duurde werd ik een beetje sjacho en haar duidelijk gemaakt dat de slaapkamer vanaf toen skype vrij is verklaard

Een dag in de week mag ze gerust in de woonkamer skypen maar op de andere dagen op de computer kamer als ze dat wilt.

tsja  :denk: .je hebt het over je vrouw toch,of over je maid  :denk:

erikjohan



Herbie

Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Kano

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Herbie

Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Kano

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Herbie

Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

vvjoris

Citaat van: Herbie op zondag  3 maart 2013, 14:13:53
Alle twee  :floet:

Denk dat 'die van ons' niet zo goed gezind zou zijn mocht ik vragen of ze zin heeft in een triotje....
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.