groot leeftijdsverschil(22j) enkel is er kans dat dit een schijnhuwelijk word ?

Gestart door jos, zondag 13 mei 2012, 22:30:44

Vorige topic - Volgende topic

TheDolphin

Ok bedankt joost voor de link/bericht. De Phils is dus eigenlijk een grote gevangenis voor zijn inwoners en de Nederlandse staat helpt er aan mee dat mogelijk te maken. :negatief: Ik vind het machtsmisbruik dat er zulke wetten gemaakt worden. Te gek voor woorden.

Blauwvinger

En de Nederlands staat is (het wordt een ieder geval) ook een gevangenis voor zijn eigen inwoners.
Er wordt aan gewerkt om geld dat elders op de een bank buiten europa staat tegaan controleren.
Pensioen buiten Europa, wordt over gebakkeleid om die te verlagen.

TheDolphin

Citaat van: joost op woensdag 16 mei 2012, 19:47:08
Hallo The Dolphin.
Overig:

   
Kosten
De kosten voor de mvv-aanvraag en de aanvraag vvr zonder mvv bedragen â,¬ 1.250.
De kosten voor de aanvraag vvr na mvv bedragen â,¬ 300.
Bron: http://www.ind.nl/nieuws/2012/wijzigingen-voorwaarden-gezinsmigratie.aspx?cp=110&cs=46613





Maar er wel even nog een financieel slaatje uit slaan, dat is het geld waar ik haar vliegticket voor zou moeten kopen.  :negatief:

Tinulang_Manok

Amare et sapere vix deo conceditur

TheDolphin

Ja of misschien bied Egypte nieuwe mogelijkheden nu er een ander regime is.  :weetikniet: Mischien kun je daar wel wonen met je geliefde zonder een ondoordringbare regelgeving en papierwinkel te moeten doorstaan.

www.asiatrade-oostende.com

Citaat van: jos op zondag 13 mei 2012, 22:30:44
ik ben een man van 44 jaar en ken een filipina van 22 jaar we kennen mekaar al een tijdje en zijn ook al samen geweest nu we hebben planen om volgend jaar te huwen maar ma het huwelijk word het steeds moeilijker om aan een visa te geraken voor de filipina nu volgend jaar ben ik 45 en de dame 23 kunnen ze dit als een schijnhuwelijk zien enkel op leeftijd?

jos,

naast de administtratieve rompslomp
is het interview van uw vriendin, door de ambassade in Manila, van cruciaal belang

zij moet zoveel mogelijk kennis hebben van uzelf en uw verleden

er worden zeer persoonlijke vragen gesteld, waarop een correct antwoord geven een must is

op basis van dit interview formuleert de ambassade een advies in het dossier dat naar DVZ inBelgie wordt

gestuurd

Cosyns Guy

Citaat van: Kano op maandag 14 mei 2012, 00:14:29
:welcome: op het forum. Op enkel leeftijdsverschil zal mende visum aanvraag niet snel afwijzen.  Het is wel zo dat bij een (groot) leeftijdsverschil de visumaanvraag kritisch zal worden beoordeeld. Je schrijft dat je elkaar een tijdje kent en ook al bent samen geweest. Kijk, als je bijvoorbeeld dit in je visumaanvraag gaat vermelden dan is de kans op afwijzing 100%.


Snap het niet goed wat je daar neerpent Kano,als je elkaar al een tijdje kent en al bent samengeweest dan is de kans op afwijzing 100 %,dus als ik je redenering
volg is het best elkaar nooit gekend te hebben daarvoor of te hebben ontmoet ? :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Kano

@Cosyns Guy. Ik was misschien niet voldoende duidelijk. Bedoelde te zeggen dat er meer nodig is dan de simpele vermelding dat je elkaar een tijdje kent en al bent samen geweest. Dus hoelang ken je elkaar en hoeveel keer en hoe lang daadwerkelijk samen geweest (aan te tonen met brieven, email, sms, chat log, foto's, tickets, reserveringen e.d.) Dit om te bewijzen dat er sprake is van een serieuze en bestendige relatie.

:hoedjeaf:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Mawibata

Citaat van: Kano op zondag 24 juni 2012, 01:05:45
@Cosyns Guy. Ik was misschien niet voldoende duidelijk. Bedoelde te zeggen dat er meer nodig is dan de simpele vermelding dat je elkaar een tijdje kent en al bent samen geweest. Dus hoelang ken je elkaar en hoeveel keer en hoe lang daadwerkelijk samen geweest (aan te tonen met brieven, email, sms, chat log, foto's, tickets, reserveringen e.d.) Dit om te bewijzen dat er sprake is van een serieuze en bestendige relatie.

:hoedjeaf:

Kano, mss is dit voor de   :nederlandsevlag:  zo,



Maar nogmaals, de  :belgiesmiley:  ambassade heeft ons helemaal niets van dat alles gevraagd, en Mihmi heeft zonder problemen haar visum gehad.

Als je hun dingen gaat voorleggen die ze niet gevraagd hebben, kan achterdocht opwekken, zou ik niet doen.

Zie dat hetgeen dat gevraagd wordt, in orde is en niet over datum.

Het belangrijkste is, dat ze je niet betrappen op tegenstrijdigheden. Dan is het over en out.   :jajaja:
Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Kano

Klopt Mawibata, geldt voor de Nederlandse situatie. Maar ik neem aan dat je je toch ook moet voorbereiden op dat meermalen genoemde interview op de Belgische ambassade en dan lijkt mij dat je dit soort zaken toch beter bij de hand kan hebben? Of heb ik dat mis?
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn