Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

hoe geld verdienen

Gestart door kamperman, maandag 18 juli 2011, 00:09:04

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Ik denk dat die Marrokaantjes in Gouda en omstreken op de loop gaan voor deze jongens.....  :jajaja: :jajaja: :lachen:

............... :ontopic: :ontopic: :floet:

josv

Citaat van: wiking op zaterdag  7 januari 2012, 14:09:52
Ja zoiets inderdaad met name de onderste. Ze zijn aardige zoetekouwers daar. Wat je opstuurt aan snoep eten ze het daar in 3 dagen op waar wij een maand aan werken. Mischien een candy shop misschien in de vorm van Jamin? zelf snoep scheppen.

Wiking........................................ niet doen....................................... TENZIJ IK ER ECHTE DROP KAN SCHEPPEN !! :happy:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

wiking

haha ik stuurde laatst wat drop op met aan de andere kant winegums. Ze vonden het maar niks. Ze zei het is zoet en dan ieens bitter bleehhhhh. haha geen goeie keus dus.

boldy

drop vinden ze niet echt te vreten daar  ,ik had een overheerlijke zak zachte zoete drop meegenomen  en liet hun proeven  ,lekker hoor zeiden ze . 2 dagen later was de zak nog net zo vol en toen ik vroeg of ze het niet lekker vonden  zeiden ze schoor voetend van niet nee  :lachen: weggooien ddeden ze het ook niet want dat was zonde  :lachen:. nou ik heb ut dan maar lekker zelf opgevreten  :jajaja:
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Johan En Elvie

Zelfs Belgen lusten jullie drop niet denk ik dus is het niet verwonderlijk dat ze er in de Filippijnen ook niet moeten van weten, een beter idee is gewoon om BELGISCHE chocolade mee te nemen en het kan niet meer stuk
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

Luke

Citaat van: bananacreek op zaterdag  7 januari 2012, 14:24:03
Ik denk dat die Marrokaantjes in Gouda en omstreken op de loop gaan voor deze jongens.....  :jajaja: :jajaja: :lachen:

............... :ontopic: :ontopic: :floet:

Misschien enkele Baklas naar dat gebied sturen.
GET A HAIRCUT AND GET A REAAAAAAAAAAAL JOOOOOOOOOOOOOOB

steven

Belg worden, in de politiek stappen en parlementarier worden. 4 jaar " werken" als parlementariër en dan een pensioen trekken van 1290â,¬ voor de rest van uw term. Het leven van hard werkende mensen is toch zwaar hé.

bananacreek

Citaat van: Luke op zondag  8 januari 2012, 08:38:45
Citaat van: bananacreek op zaterdag  7 januari 2012, 14:24:03
Ik denk dat die Marrokaantjes in Gouda en omstreken op de loop gaan voor deze jongens.....  :jajaja: :jajaja: :lachen:

............... :ontopic: :ontopic: :floet:

Misschien enkele Baklas naar dat gebied sturen.
GET A HAIRCUT AND GET A REAAAAAAAAAAAL JOOOOOOOOOOOOOOB

Dit is een real job naar hun mening..........hier zit een hoop geld in............ :jajaja: :jajaja: :jajaja:

http://globalnation.inquirer.net/20419/australian-abducted-by-suspected-abu-sayyaf-gunmen

Pjottr

Citaat van: bananacreek op zaterdag  7 januari 2012, 13:31:53
Kijk uit met die Rural Banks..... :jajaja: :jajaja:

Mijn advies........uitkijken....blijf bij de grote banken (zelfs die kunnen gevaarlijk worden)...zoals BPI...PNB....Metrobank....enz. enz.
Rentes zijn hier nu zeer laag vergeleken met de jaren '90.
Toen kreeg je op een Peso Time-deposit soms 13 + procent rente...en nu?????...... :negatief: :negatief: :negatief:
:negatief:
http://pdff.sytes.net/ar/t6254.htm


Kunje dit toelichten dat zelfs Grote Banken gevaarlijk kunnen worden?
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

innka3

Citaat van: Johan En Elvie op zondag  8 januari 2012, 08:17:16
Zelfs Belgen lusten jullie drop niet denk ik dus is het niet verwonderlijk dat ze er in de Filippijnen ook niet moeten van weten, een beter idee is gewoon om BELGISCHE chocolade mee te nemen en het kan niet meer stuk
ja,ik had al een voorstel   :denk:  betreft de inburgering in  :nederlandsevlag: verplicht dubbelzout(20gram p/d  :floet:) eten
was het gelijk rustiger bij ons in  :nederlandsevlag:  :happy: :thumb: