Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

hoe geld verdienen

Gestart door kamperman, maandag 18 juli 2011, 00:09:04

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: Pyotr op zondag  8 januari 2012, 14:51:09
Citaat van: bananacreek op zaterdag  7 januari 2012, 13:31:53
Kijk uit met die Rural Banks..... :jajaja: :jajaja:

Mijn advies........uitkijken....blijf bij de grote banken (zelfs die kunnen gevaarlijk worden)...zoals BPI...PNB....Metrobank....enz. enz.
Rentes zijn hier nu zeer laag vergeleken met de jaren '90.
Toen kreeg je op een Peso Time-deposit soms 13 + procent rente...en nu?????...... :negatief: :negatief: :negatief:
:negatief:
http://pdff.sytes.net/ar/t6254.htm


Kunje dit toelichten dat zelfs Grote Banken gevaarlijk kunnen worden?

Misschien wat te paranoid van mij.....sorry
Ik zou het natuurlijk "nooit" verwachten als bijvoorbeeld de BPI of PNB in de fout zou gaan....
Maar de PNB heeft moeilijke tijden gehad een aantal jaren geleden en mijn geld stond toen op de PNB...daarna ging het beter.
Mat de BPI schijnt het goed te gaan want ik heb ook wat ENHANCED VALUE FUNDS daar en de waarden daarvan blijven "tot nu toe" stijgen... :thumb: :thumb:

Vraag is altijd hier...voor hoe lang, maar het schijnt dat Azie het toch leuk doet ondanks alle moeilijkheden in Europa en ook de USA...

Maar dan ten slotte: Ik hou altijd graag de banken goed in de gaten waar mijn geld op staat..........nog liever onder het gras verstoppen als het aan mij ligt.... :jajaja: :jajaja: :lachen:... :hoedjeaf: :hoedjeaf:

bananacreek

Citaat van: innka3 op zondag  8 januari 2012, 14:59:22
Citaat van: Johan En Elvie op zondag  8 januari 2012, 08:17:16
Zelfs Belgen lusten jullie drop niet denk ik dus is het niet verwonderlijk dat ze er in de Filippijnen ook niet moeten van weten, een beter idee is gewoon om BELGISCHE chocolade mee te nemen en het kan niet meer stuk
ja,ik had al een voorstel   :denk:  betreft de inburgering in  :nederlandsevlag: verplicht dubbelzout(20gram p/d  :floet:) eten
was het gelijk rustiger bij ons in  :nederlandsevlag:  :happy: :thumb:


Heerlijk

Pjottr

Ik denk er over na om in het enhanced value fonds te stappen Asia heeft de toekomst VS en EU is mi voorlopig uit en dat kan misschien nog wel heel lang duren
Wat is de minimale inleg? en waar kan ik de koersen vinden?
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

bananacreek

Citaat van: Pyotr op zondag  8 januari 2012, 15:06:39
Ik denk er over na om in het enhanced value fonds te stappen Asia heeft de toekomst VS en EU is mi voorlopig uit en dat kan misschien nog wel heel lang duren
Wat is de minimale inleg? en waar kan ik de koersen vinden?

Hier kunt u de dagelijkse waardes vinden van de INVESTMENT FUND DAILY PRICES- (zie onderste tabel)

http://info.bpiexpressonline.com/bpiprod/produpd.nsf/Investment+Updates/InvestmentDailyPrices

Minimale inleg (Pesos) P 50 T (zo te zien)

https://www.bpiassetmanagement.com/pages/special-purpose-trust-spt-participation-in-bsp-special-deposit-account-sda/

Mijn inleg kwam van de PET scholarship/pension plan insurance en werd na liquidatie van PET PLANS INC. overgemaakt naar de special purpose trustfunds bij de BPI.

Ben ik ergens fout, correct me dan svp, want ook ik ben nieuw hiermee want die papieren hebben hier twee jaar in de la gelegen voordat ik het uitzocht... :hoedjeaf:


bananacreek

Citaat van: bananacreek op zondag  8 januari 2012, 15:39:25
Citaat van: Pyotr op zondag  8 januari 2012, 15:06:39
Ik denk er over na om in het enhanced value fonds te stappen Asia heeft de toekomst VS en EU is mi voorlopig uit en dat kan misschien nog wel heel lang duren
Wat is de minimale inleg? en waar kan ik de koersen vinden?

Hier kunt u de dagelijkse waardes vinden van de INVESTMENT FUND DAILY PRICES- (zie onderste tabel)

http://info.bpiexpressonline.com/bpiprod/produpd.nsf/Investment+Updates/InvestmentDailyPrices

Minimale inleg (Pesos) P 50 T (zo te zien)

https://www.bpiassetmanagement.com/pages/special-purpose-trust-spt-participation-in-bsp-special-deposit-account-sda/

Mijn inleg kwam van de PET scholarship/pension plan insurance en werd na liquidatie van PET PLANS INC. overgemaakt naar de special purpose trustfunds bij de BPI.

Ben ik ergens fout, correct me dan svp, want ook ik ben nieuw hiermee want die papieren hebben hier twee jaar in de la gelegen voordat ik het uitzocht... :hoedjeaf:

September 22- 2011


Dec 29-2011


Jan 09-2011




bananacreek

Maar zoals ik al zei: Dit was niet mijn eigen keuze als investment maar werd gedaan via de rechtbank in Makati city toen PET PLANS in de problemen kwam, (ook met dank aan mijn ex die ook geld verduisterde in de duizenden, maar haar grote baas in de miljoenen).......... :jajaja: :jajaja: :jajaja:

Nadat een manager van een BPI branch mij de zaak uitlegde vond ik uit dat de waarden (zoals hierboven aangegeven) tussen September 2011 en January 2012 stegen en dan hangt het er vanaf hoeveel units je per investment hebt, en dan in de gaten houden en hopelijk op tijd opnemen? (dat denken we soms ook met euros over te laten maken vanuit Nederland of Belgie om daarna "op straat" te wisselen en soms gaat het goed en soms zit je er naast als de euro overnacht viel tegen de US-dollar............. :jajaja: :jajaja: :lachen: :lachen:


Luc

Citaat van: Pyotr op zondag  8 januari 2012, 15:06:39
Ik denk er over na om in het enhanced value fonds te stappen Asia heeft de toekomst VS en EU is mi voorlopig uit en dat kan misschien nog wel heel lang duren
Wat is de minimale inleg? en waar kan ik de koersen vinden?

Als je sommigen moet geloven staat het economisch systeem in China ook op instorten

'Every province in China is Greece' — Larry Lang

    Firstly, that the regime's debt sits at about 36 trillion yuan (US$5.68 trillion). This calculation is arrived at by adding up Chinese local government debt (between 16 trillion and 19.5 trillion yuan, or US$2.5 trillion and US$3 trillion), and the debt owed by state-owned enterprises (another 16 trillion, he said). But with interest of two trillion per year, he thinks things will unravel quickly.

    Secondly, that the regime's officially published inflation rate of 6.2 percent is fabricated. The real inflation rate is 16 percent, according to Lang.

    Thirdly, that there is serious excess capacity in the economy, and that private consumption is only 30 percent of economic activity. Lang said that beginning this July, the Purchasing Managers Index, a measure of the manufacturing industry, plunged to a new low of 50.7. This is an indication, in his view, that China's economy is in recession.

http://www.mining.com/2011/11/16/every-province-in-china-is-greece-larry-lang/
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

Pjottr

Bedankt heer Creek. Ben momenteel bezig met het uitzoeken waarin nu (nog) met fatsoen kan worden belegd
Daar komt bij dat ik alleen beleg met geld wat ik kan missen.
Ik neem nooit risico's met geld dat nodig is. Ben ik het kwijt jammer dat is het risico anders moet je er niet aan beginnen.
En ik stap nooit zomaar ergens in.
Gr
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

bananacreek

Citaat van: Pyotr op maandag  9 januari 2012, 15:45:17
Bedankt heer Creek. Ben momenteel bezig met het uitzoeken waarin nu (nog) met fatsoen kan worden belegd
.Daar komt bij dat ik alleen beleg met geld wat ik kan missen
Ik neem nooit risico's met geld dat nodig is. Ben ik het kwijt jammer dat is het risico anders moet je er niet aan beginnen.
En ik stap nooit zomaar ergens in.
Gr

Daar komt bij dat ik alleen beleg met geld wat ik kan missen

Daar ben ik het helemaal met u eens..................... :hoedjeaf: :hoedjeaf: :hoedjeaf: :hoedjeaf:

Wat ik gespaard heb hou ik goed vast.... (of korte termijn beleg (5 jaar)..... voor eventuele medische problemen...maar dan moet je het wel op kunnen nemen als nodig binnen die periode van 5 jaar.

Daarnaast zo gezond mogelijk proberen te leven



En zeer matig gebruik van het............ duivelse water..... :jajaja: :jajaja:



wiking

ziet er goed uit, dagelijks trainen kan geen kwaad. Iemand enig idee of er in Davao city een redelijk gym is naarbij matina? gr