Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

hoe geld verdienen

Gestart door kamperman, maandag 18 juli 2011, 00:09:04

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Deze man trainde dagelijks met het geld stelen van duizenden mensen..........en nog is hij niet veroordeeld en zit niet in de gevangenis maar in een ziekenhuis zoals Arroyo............ :negatief: :negatief:



Ik was in de disco (2008) toen ik van de manager hoorde dat de broer van mayor Perdices naar haar toe kwam en zei: " De Legacy Group" is gevallen en we zijn ons geld kwijt bij de Rural bank Of Bais en alle andere betrokken banken....

Op dat moment had ik het ZEEEER slecht....

Volgende morgen ging ik om 08.15 (met een hangover) naar het huis van mijn advokaat en vertelde het slechte nieuws aan hem en hij antwoordde met een zure glimlach: " Sorry Mr. Klootman......Oh...by the way....can I borrow ten thousand pesos from you? I will pay you back whenever I have the money"....  

Dat was net zulk een slechte dag als mijn 65-ste verjaardag 9 dagen geleden............ :jajaja: :jajaja: :jajaja: :negatief: :negatief:  

yepyep

Dat klinkt klote.

En wat was er 9 dagen geleden dan? Ook teveel gezopen?

Nog proficiat trouwens  :thumb:

bananacreek

Citaat van: yepyep op maandag  9 januari 2012, 16:23:49
Dat klinkt klote.

En wat was er 9 dagen geleden dan? Ook teveel gezopen?

Nog proficiat trouwens  :thumb:


NEE IK HAD OP MIJN VERJAARDAG GEEN DRUPPEL GEDRONKEN (WEL WAT COKE ZERO), MAAR IK HAD GEEN INTERNET..... :explotieren: :explotieren: :explotieren: :explotieren: :janken: :janken: :janken: :janken:.............. :hoedjeaf: :hoedjeaf:

bananacreek

Als ik daar op dat politieburo zou zijn op dat moment en er zou een compressor in de buurt zijn dan zou ik hem via zijn buikslangetje OPBLAZEN............ :happy: :happy: :happy: :jajaja:... :lachen: :lachen: :jajaja: :applaus: :applaus: :applaus:


bananacreek

Citaat van: bananacreek op maandag  9 januari 2012, 16:06:39
Citaat van: Pyotr op maandag  9 januari 2012, 15:45:17
Bedankt heer Creek. Ben momenteel bezig met het uitzoeken waarin nu (nog) met fatsoen kan worden belegd
.Daar komt bij dat ik alleen beleg met geld wat ik kan missen
Ik neem nooit risico's met geld dat nodig is. Ben ik het kwijt jammer dat is het risico anders moet je er niet aan beginnen.
En ik stap nooit zomaar ergens in.
Gr

Daar komt bij dat ik alleen beleg met geld wat ik kan missen

Daar ben ik het helemaal met u eens..................... :hoedjeaf: :hoedjeaf: :hoedjeaf: :hoedjeaf:

Wat ik gespaard heb hou ik goed vast.... (of korte termijn beleg (5 jaar)..... voor eventuele medische problemen...maar dan moet je het wel op kunnen nemen als nodig binnen die periode van 5 jaar.

Daarnaast zo gezond mogelijk proberen te leven



En zeer matig gebruik van het............ duivelse water..... :jajaja: :jajaja:

San miquel light....daar valt behoorlijk aan te verdienen hier, maar BEER na BEER sales (Asian Brewery) is al een tijd aan het kelderen............. :jajaja: :jajaja:


Kano

Citaat van: bananacreek op maandag  9 januari 2012, 16:20:50
Deze man trainde dagelijks met het geld stelen van duizenden mensen..........en nog is hij niet veroordeeld en zit niet in de gevangenis maar in een ziekenhuis zoals Arroyo............ :negatief: :negatief:

Precies Creek, het is een bekende truc om de rechtzitting/veroordeling te ontlopen door je ziek te houden. Celso delos Angeles is dat nu al voor de 6e keer gelukt. Hij zal toch wel wat geld hebben achtergehouden om de artsen om te kopen. :negatief:

http://leytesamardaily.net/2012/01/legacy-bank-owner-arraignment-reset-for-the-7th-time/
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

Citaat van: Kano op maandag 16 januari 2012, 02:54:24
Citaat van: bananacreek op maandag  9 januari 2012, 16:20:50
Deze man trainde dagelijks met het geld stelen van duizenden mensen..........en nog is hij niet veroordeeld en zit niet in de gevangenis maar in een ziekenhuis zoals Arroyo............ :negatief: :negatief:

Precies Creek, het is een bekende truc om de rechtzitting/veroordeling te ontlopen door je ziek te houden. Celso delos Angeles is dat nu al voor de 6e keer gelukt. Hij zal toch wel wat geld hebben achtergehouden om de artsen om te kopen. :negatief:

http://leytesamardaily.net/2012/01/legacy-bank-owner-arraignment-reset-for-the-7th-time/

Juist dat soort gasten hebben hun schaapjes al op het droge in het buitenland......maar hij had slimmer kunnen zijn als hij iets minder hebberig zou zijn geweest en op tijd naar het buitenland zou gaan.............zijn probleem is nu hoe eventueel nog weg te kunnen en dat wordt moeilijk ondanks het geld (als er nog over is) omdat hij zeer goed in de gaten wordt gehouden....



Filipino businessman Celso de los Angeles (R), seen with medical tubes still attached to his body, is subjected to fingerprinting by a police officer at a police headquarters in Quezon City, east of Manila, Philippines 03 August 2010. De los Angeles, a former provincial mayor facing charges of alleged misuse of funds and violation of banking laws following the collapse of his Legacy Group of Companies last year which affected pre-need planholders, was arrested 03 August despite claiming that a trial court order has allowed his medical treatment for cancer.


Past mooi op het slangetje om hem op te blazen en...booooom..... :benweg: :benweg:



bananacreek

Oeps ik was even de slang vergeten....... :negatief: :negatief: :stomstomstom: :stomstomstom: :stomstomstom:


Blauwvinger

We dwalen helemaal af.......
Wat staat er op bovenaan dit forum gedeelte :confused2:
O ja, hoe geldt verdienen
Misschien kan je met boeven vangen ook geld verdienen :lachen:

Pjottr

Nou geweldig Kanker en geld Skaapjes op het droge en een zak vol geld in de States? Heeft ie wat aan als ie in zijn graf ligt. Maar wellicht kan ie er een 1st class of business class kist van kopen
Heeft ie toch nog wat
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.