Terug naar de philippines van 27 december tot 29 januari

Gestart door rambonsusay, dinsdag 21 december 2010, 15:39:12

Vorige topic - Volgende topic

xav

Citaat van: rambonsusay op donderdag 13 januari 2011, 09:34:10
Citaat van: xav op donderdag 13 januari 2011, 09:26:44

dat stukje bos van de trouwpartij voor 25.000P... is dat met stoelen en tafels inbegrepen...? of enkel toegang tot die plaats...?
shijnt dat dat alleen de plaats was  zonder iets

dan is het idd aan de duure kant...  :negatief:

rambonsusay

Citaat van: bananacreek op donderdag 13 januari 2011, 13:44:53


Kan ik daar ook even langs komen? :denk:

Uw voeten zijn toch van betere klasse dan die van mij een week of twee geleden:


Spijtig van uw papieren. maar u neemt het toch sportief op en ik weet niet of ik dat ook zou kunnen doen, maar ja wat kan je anders? Het blokkeren van de rekenig is natuurlijk zeer belangrijk en ik weet dat nummer niet eens maar ik heb dan alleen zo'n kaart in geval van uiterste noodzaak en ik gebruik NOOIT een portefuille of zoiets, gewoon het geld los in de zak. Moet ik waardevolle papieren  (zoals paspoort, betaalkaart) om noodzakelijke redenen meenemen dan ben ik altijd op RED ALERT, en dat "paranoid" zijn is me dan toch af en toe wel ten goede gekomen.

Wens u en uw echtgenote vervolgens nog veel plezier voor de rest van uw bezoek aan de PI. :atyourservice:

ja hoor bananacreek altijd welkom die fixen uw voetjes weer op  :biggrinn: en ach ja het is enkel mijn belgische identiteitskaard dat kwijt is en de bankaarten zijn waardeloos nu .ik heb vrijdag al nieuwe normaal en een vriend van me zal die zondag meenemen zodus geen ramp hoor en opjagen heeft geen zin gewoon rustig blijven  het is alweer een waardevolle les geleerd 
en bedank hoor bananacreek  :atyourservice:

bananacreek

U bent welkom, want ja, zoiets kan de hele vakantie in de war sturen, maar zoals u al vermeldde, het valt nogal mee en dat is goed.

Een jaar of 23 geleden sloegen ze mij in Dumaguete city met een stuk hout op het hoofd (jonge jongens) om me daarbij te beroven, maar dat lukte ze niet want ze sloegen niet hard genoeg en ik kon terug vechten en ze gingen er vandoor. :benweg:

Ok veel plezier

Luke


boomerang

Citaat van: Luke op vrijdag 14 januari 2011, 01:33:53
Lijkt mij toch een gevaarlijke stadje... Dumaguete.  :crazy:

Absoluut niet gevaarlijker of veiliger dan enig ander provinciestadje van die omvang dan waar ook ter wereld.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

bananacreek

Citaat van: boomerang op vrijdag 14 januari 2011, 05:24:18
Citaat van: Luke op vrijdag 14 januari 2011, 01:33:53
Lijkt mij toch een gevaarlijke stadje... Dumaguete.  :crazy:

Absoluut niet gevaarlijker of veiliger dan enig ander provinciestadje van die omvang dan waar ook ter wereld.

Precies Boomerang, je moet gewoon pech hebben en vergeet niet dat ik in die jaren altijd zelf elke dag stomdronken was en in dan raak je veel sneller in moeilijkheden want dan ga je naar plaatsen waar je eigenlijk helemaal niet heen zou moeten gaan.

Dit kan waar dan ook gebeuren, Dumaguete city, Ijmuiden, Sneek, Lutjebroek, Hasselt, Kortrijk, ...Drachten, Swichum, (daar in Swichum moet je wel wat meer uitkijken neem ik aan),  noem maar op. :floet:

rambonsusay

beste leden van het forum heden vandaag zijn we  in het huwelijkbootje gestapt   :happy:

stip66

Citaat van: rambonsusay op donderdag 20 januari 2011, 13:20:42
beste leden van het forum heden vandaag zijn we  in het huwelijkbootje gestapt   :happy:

Proficiat, veel geluk samen  :congratualtionsis0:

Johan En Elvie

Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

boomerang

"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"