Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

china phone

Gestart door xav, zondag 19 september 2010, 06:53:23

Vorige topic - Volgende topic

vvjoris

Citaat van: Fail_over op woensdag 22 september 2010, 11:28:39
Buiten de iphone, welk merk is "hot" nu? Ik bedoel, ik heb een Nokia E71. Al 3 jaar naar tevredenheid, maar zoek iets nieuws.
De nokia heeft een wifi, dat vindt ik belangrijk, en een redelijke foto weergave. GPS, en goede opslag, alsmede een duidelijke menu structuur. Ik mis dual sim. Alsmede luchtvochtigheidsmeter, spiegel, en compatibiliteit met de centrale deur ontrgendeling van mijn auto, en auto radio.  :weetikniet:
Ik heb pas een Nokia C6 voor â,¬ 1 in combinatie met telenet-abonnement van â,¬ 30/maand. Geen dual sim, maar voor de rest zit daar alles op en aan. Vervelend: maakt geen geluidje als batterij bijna af is, maar misschien kan ik dat ergens instellen...
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Fail_over

Tja, qua toepassingen, heb ik als Techneut nerd, nog steeds geen failures gezien op de simbyan. s60.
Alle toepassingen, wireless, gprs, en gps, zijn op goede ding ingesprongen door ontwikkeliaars..

Nokia rules nog steeds voor my.

Maar ja. GPS online tracking sytsem, wirelissen internet, met heugh oline servises..
En robust. 3x van de trap af gefelikkerd... Still working.

Ik heb de E72 gezien, en gevoeld. Nee.
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Robert

Heb de Nokia 1202, wat een super ding zeg. Alleen bellen en sms en, lekker klein toestel, groot voordeel, je hoeft niet bang te zijn dat die gejat wordt.  :thumb:
Kan je gewoon overal neerleggen, geen hond die dit toestel wil hebben.
Voor mij geen dure toestellen meer mee naar Filipijnen.

Phille

CitaatBuiten de iphone, welk merk is "hot" nu? Ik bedoel, ik heb een Nokia E71. Al 3 jaar naar tevredenheid, maar zoek iets nieuws.
De nokia heeft een wifi, dat vindt ik belangrijk, en een redelijke foto weergave. GPS, en goede opslag, alsmede een duidelijke menu structuur. Ik mis dual sim. Alsmede luchtvochtigheidsmeter, spiegel, en compatibiliteit met de centrale deur ontrgendeling van mijn auto, en auto radio. 

FO, heb jij enig idee wat je eigenlijk wilt doen? Zoek je een GSM of een PDA? Ik ben uitermate tevreden van de iPhone, toen ik hem pas had stond ik er een beetje sceptisch tegenover, het begon al met het feit dat men iTunes MOEST installeren alvorens ermee aan de slag te kunnen, ik had geen iTunes op mijn PC staan; maar het is het meest de gebruiksvriendelijke mobiele telefoon dat ik al in m'n handen heb gehad, heb ervaring met zowel Nokia als Blackberry. Bij iPhone is het net allemaal iets beter met elkaar geintegreerd. Dan spreek ik over email integratie enzo. Bellen kan je met elk toestel evengoed denk ik. De filmpjes die ik ermee gemaakt heb zijn van verbluffende kwaliteit, wie ze gezien heeft kan dat beamen. Een nadeel is bijvoorbeeld dat er voldoende licht moet zijn om goeie foto's te nemen. Maar als dat zo is dan zijn de foto's zeer goed; de iPhone 4 biedt op dit vlak nog een betere kwaliteit.

Ik moet er ook aan toevoegen toen ik de mijne had, na twee maand er een technisch probleem was; meer geen dan wel ontvangst; telefoon in de winkel binnen gedaan, naar het repair center en een nieuw toestel gekregen, alleen de lange wachttijd was een minpunt (6 weken), wel een vervangtoestel gekregen een Nokia E60 geloof ik dat het was en toen merkte ik het verschil echt wel en apprecieerde ik de iPhone nog meer. Het verschil zit hem vooral in de gebruikers interface.

Grootste nadeel aan de iPhone is dat hij verdomd veel geld kost.

Voila mijn ervaring met iPhone. (Nee ik heb geen aandelen van Apple)

Fail_over

Ik ben Apple Fan. mac Fan. op en top. Maar geen Iphone fan. Nokia is Apple stukken beter voor op dat.
Power to the people. En dat mist Apple op dat gebied. Op andere gebieden hebben ze gelijk. pc is beter.
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

yepyep

Citaat van: Fail_over op woensdag 22 september 2010, 16:43:20
Ik ben Apple Fan. mac Fan. op en top. Maar geen Iphone fan. Nokia is Apple stukken beter voor op dat.
Power to the people. En dat mist Apple op dat gebied. Op andere gebieden hebben ze gelijk. pc is beter.

Weet je dat zeker FO?

Het is een feit; iPhone's interface is gewoon de beste momenteel.
Daarbij hebben ze samen met Blackberry een heel groot marktaandeel in handen.

Blackberry onlangs te kennen heeft gegeven 5x zoveel winst te hebben gemaakt tov 2009.
Hoor ook dat Nokia markt verloren heeft ondertussen.

boldy

#56
Citaat van: Phille op woensdag 22 september 2010, 15:22:04
Grootste nadeel aan de iPhone is dat hij verdomd veel geld kost.

en je bent nog wat vergeten phille, dat de batterij zo leeg is en dat je die niet normaal zelf kan vervangen .
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Fail_over

Ja, interface is misschien het beste, maar om meer uit je telefoon te halen is power to the people..

Ik heb meer innovatieve programa's gezien voor de Nokia, met toepassingen waar symbian, of nokia nog niet eens aan gedahct heeft, dan de toepassingen van Apple, die ze allemaal in de hand heeft.

Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Phille

Citaaten je bent nog wat vergeten phille, dat de batterij zo leeg is en dat je die niet normaal zelf kan vervangen .

@Boldy, daar heb je zeker en vast een punt!

Phille

CitaatJa, interface is misschien het beste, maar om meer uit je telefoon te halen is power to the people..

Ik heb meer innovatieve programa's gezien voor de Nokia, met toepassingen waar symbian, of nokia nog niet eens aan gedahct heeft, dan de toepassingen van Apple, die ze allemaal in de hand heeft.

@FO, kan je daar is een voorbeeldje van geven? En wat bedoel je met Apple dat ze allemaal in de hand heeft? Ze worden idd wel via de app store gedistribueerd, dat klopt wel; maar heeft Nokia dat vandaag ook niet? Misschien kan je hier het één en het ander toelichten, want ik begrijp niet goed wat je nu eigenlijk bedoelt.