mijn verhaal over mijn vrouw en haar in belgie krijgen jaar 2011

Gestart door jantje2700, woensdag 9 november 2011, 17:21:02

Vorige topic - Volgende topic

carlitto

nu het lezen van al wat jullie zeggen ,ben ik nog geen stap verder.
Ik ben van zin om volgend jaar te huwen met mijn filipijns vriendin we hebben nog geen kinderen ,zei of ik zijn nooit getrouwd geweest .
zij is 27 jaar ik 33 jaar .
maar welke stappen moet ik onder nemen of zij om te kunnen huwen ons datum is bedoeld om op 8/8/2013 te huwen in cebu :smiley-philippines: .
maar na alles te hebben gelezen enz begrijp ik er  niet meer van :ikkeniebegrijp:
de een zegt je moet zo doen een de ander zegt weeral anders om .
kan er iemand eindelijk eens nader verklaren welke stappen er genomen moet worden van papieren etc .
ook heb gelzen dat er personen zijn die een advocaat onder hande hebben genomen is dat echt nodig? ,ook lees ik dat  de meeste onder jullie
dat jullie toekomstige zwanger is ,is dat echt nodig ? of kan dat niet zoals wij van zijn zijn om pas aan kinderen te beginnen wanneer ze hier is ?

balikbayan

Waarom stel je die vraag niet aan buitenlandse zaken ?

Hebben ze in Be geen site waar dat op staat ? Het zit vol risico om het te hebben van horen zeggen.

Bij ons vind je die info op www.rijksoverheid.nl ?

bigfoot12345

Alles staat toch mooi en duidelijk op de site van de ambassade.
En gewoon je documenten naar het engels laten vertalen.
http://www.diplomatie.be/Manilanl/default.asp?id=23&ACT=5&content=10&mnu=23

Tinulang_Manok

Welke documenten je nodig hebt voor de filippijnse overheid kun je het beste laten vragen door je viendin bij de LCR (Local Civil Registry) ter plaatse.
De voorwaarden willen nogal eens per plaats verschillen, wijzen op de filippijnse wet helpt niet, het lokale LCR baasje heeft gelijk :jajaja:
Amare et sapere vix deo conceditur

Herbie

Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

carlitto

ja ze is hier met kerst een nieuwjaar hier geweest dus ze is juist weg van vorige week dinsdag .
nu heb ik besloten om morgen een uit stapje te maken naar filipijnse ambassade in brussel eens horen of ze me verder kunnen helpen
eventueel als het mogelijk is dat ze een brochure mee geven of  een formulier met de nodige stukken dat ik nodig heb zodat ik van alles een copy kan maken
één gedeelte hier af geven aan ambassade of zo een de ander mee nemen in 2013 om daar alles in orde te maken . desnoods in 3 voud voor zekerheid .
in ieder geval ik hou jullie posted hoe het  verlopen is morgen

Digos

Citaat van: carlitto op donderdag 12 januari 2012, 13:43:02
nu het lezen van al wat jullie zeggen ,ben ik nog geen stap verder.
Ik ben van zin om volgend jaar te huwen met mijn filipijns vriendin we hebben nog geen kinderen ,zei of ik zijn nooit getrouwd geweest .
zij is 27 jaar ik 33 jaar .
maar welke stappen moet ik onder nemen of zij om te kunnen huwen ons datum is bedoeld om op 8/8/2013 te huwen in cebu :smiley-philippines: .
maar na alles te hebben gelezen enz begrijp ik er  niet meer van :ikkeniebegrijp:
de een zegt je moet zo doen een de ander zegt weeral anders om .

@ carlitto, zo ver ik het begrepen heb ga je in dit topic geen oplossing vinden, het start met een totaal ander situatie en er werd veel off topic gegaan, en komt daar nog bij dat de  :belgiesmiley:  :nederlandsevlag:  :smiley-philippines: wetgeving in één pot worden gegooid.

Citaat van: carlitto op donderdag 12 januari 2012, 13:43:02

Ik ben van zin om volgend jaar te huwen met mijn filipijns vriendin we hebben nog geen kinderen ,zei of ik zijn nooit getrouwd geweest .
zij is 27 jaar ik 33 jaar .
maar welke stappen moet ik onder nemen of zij om te kunnen huwen ons datum is bedoeld om op 8/8/2013 te huwen in cebu :smiley-philippines: .
maar na alles te hebben gelezen enz begrijp ik er  niet meer van :ikkeniebegrijp:

De te nemen stappen voor jullie zijn echt niet zo overkomelijk lijkt me, en best te doen.

Start een nieuw topic hier op het forum met je vraag 8/8/2013 te huwen in cebu :smiley-philippines: . met duidelijke gegevens, zodat je alles terug vind in je eigen topic aan info.

LIVE ONCE - LIVE IT