Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Poll

Gestart door joge, donderdag 17 april 2014, 12:54:58

Vorige topic - Volgende topic

joge

Hoi iedereen

Kleine rondvraag hier

Wie heeft er begin dit jaar of eind vorig jaar aan aanvraag tot gezinshereniging gedaan ( Manila )en reeds het visum mogen afhalen ?
Dit maar even om een kijk te hebben van de periode die er tussen zit...
Gewoon de datum van aanvraag en van afhalen
Zou interessant zijn om te weten

Grts  en een fijne pasen iedereen


Joge

:thankyoufw5:
End is not the end, in fact E.N.D is " Effort Never Dies " and if you get NO in an answer , then remember NO is " Next Opportunity ". Always be positive..

daf105paccar

Al getrouwd in  :smiley-philippines: ?
Of om te huwen in  :belgiesmiley: ?

joge

Ja  reeds getrouwd ginder dus
End is not the end, in fact E.N.D is " Effort Never Dies " and if you get NO in an answer , then remember NO is " Next Opportunity ". Always be positive..

daf105paccar

Spijt mij,kan niet helpen,ik trouw in  :belgiesmiley:

joge

Ik mag hier kennelijk zelf antwoorden , gisteren na 113 dagen het visum te hebben aangevraagd, is het er eindelijk !!

dat zelfs met een leeftijdsverschil van ..27 j   :happy:
End is not the end, in fact E.N.D is " Effort Never Dies " and if you get NO in an answer , then remember NO is " Next Opportunity ". Always be positive..

regenwolkje

Citaat van: joge op vrijdag 16 mei 2014, 18:35:19
Ik mag hier kennelijk zelf antwoorden , gisteren na 113 dagen het visum te hebben aangevraagd, is het er eindelijk !!

dat zelfs met een leeftijdsverschil van ..27 j   :happy:

:congratualtionsis0: joge!  :thumb:  :applaus:

erikjohan


Rich

Rich de Nederbelg.

joge

Dank u wel mannen,

Ik hoop voor iedereen  die er nog mee bezig is op dit moment, dat het ook snel en positief afloopt

sterkte mannen     :thankyoufw5:
End is not the end, in fact E.N.D is " Effort Never Dies " and if you get NO in an answer , then remember NO is " Next Opportunity ". Always be positive..

daf105paccar