Effecten en stand van zaken coronavirus

Gestart door O.B.Bommel, zondag 2 februari 2020, 08:30:55

Vorige topic - Volgende topic

Luc

Het zijn vooral de ouderen die het loodje leggen en de vergrijzing is hier nu eenmaal veel groter dan in de  :smiley-philippines:
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

Antonio

Citaat van: Herbie op zaterdag  2 mei 2020, 03:44:25
Ja dat klop in Manila nog alles in lock-down tot de 15 mei, hier in Mindanao Carage rijden de bussen zelfs weer since deze morgen. De wetmarket weer open voor iedereen :run: ze lopen zoals mieren door elkaar, niet te doen. Alcohol en drank en sigaretten gisteren weer vrij gegeven. Een grote storm loop, niets voor mij om daar tussen te lopen :benweg:
Ja die drukte zou ik ook mijden..
Behalve dan effe eruit om bier te gaan kopen  :biggrinn:
We zitten hier in Davao al bijna 2 maanden zonder, ik weet zelfs niet meer of ik nog wel bier lust  :lachen: 
Als je achteraf alles vooraf anders doet als dat je gedaan zou hebben blijft het resultaat hetzelfde

Herbie

Je zegt zo iets bier kopen, juist filmpje binnen gekregen van Thailand, niet te doen, die pallet was onmiddelijk leeg.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Antonio

Omdat het allemaal maar duurt en duurt, ga ik een BB box vanuit NL laten opsturen met producten die ik hier niet kan kopen momenteel.
Nu wil ik ook een voorraadje kaas mee bestellen.
Gaat dat goed als ik een paar stukken vacuum verpakte kaas, bijv van AH  laat meesturen ?
Heeft men dat ook in plakken, maar dan wel goed vacuum verpakt  (niet zo'n los zakje met veel lucht, dat gaat vast en zeker schimmelen) ?
Als je achteraf alles vooraf anders doet als dat je gedaan zou hebben blijft het resultaat hetzelfde

Pinkpanther

Ja ze hebben ook plakken kaas bij AH  ingeseald..    huismerk   ook nog eens de  goedkoopste.
Lidyl heeft ook wat vlees goed ingeseald  ...

Pinkpanther  :hoedjeaf:  :hoedjeaf:  :hoedjeaf:

Antonio

Citaat van: Pinkpanther op woensdag  3 juni 2020, 10:18:22
Ja ze hebben ook plakken kaas bij AH  ingeseald..    huismerk   ook nog eens de  goedkoopste.
Lidyl heeft ook wat vlees goed ingeseald  ...

Pinkpanther  :hoedjeaf:  :hoedjeaf:  :hoedjeaf:

Ik heb wel wat blokken AH kaas, ingeseald, besteld. Van die plakken wist ik niet, ik ken wel die verpakkingen die op zakjes lijken, zit volgens mij een hoop lucht bij. Ben bang dat het gaat schimmelen.
Een BB doos is toch 1,5 tot 2 maanden onderweg in de container...
Zo ook die vleeswaren van Lidl, blijft dat ongekoeld goed, ik kan het me niet voorstellen ?
Als je achteraf alles vooraf anders doet als dat je gedaan zou hebben blijft het resultaat hetzelfde

Pinkpanther

Vlees zal niet zo lang kunnen... kennis van mij nam altijd kg of 4 mee in zijn koffer....van de Lidyl....dit gaat goed maar is maar uur of 24 in de koffer.
Ik weet niet hoe lang de BB box onderweg is....???

Pinkpanther    :hoedjeaf:  :hoedjeaf:  :hoedjeaf: :

Ton Hasselt


Antonio

Als je achteraf alles vooraf anders doet als dat je gedaan zou hebben blijft het resultaat hetzelfde

Guadalupe

Wie lacht niet wie de mens beziet.