Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

trouwen in belgen

Gestart door ronny, zaterdag 3 november 2012, 17:13:48

Vorige topic - Volgende topic

daf105paccar

Citaat van: ronny op maandag 31 maart 2014, 00:04:34
eindelijk nieuws de visa is afgekeurd omdat mijn advocaat 3 dagen telaat in beroep is gegaan
nu kan ik beroep aantekenen maar zal 1 a 1.5 jaar duren voor de zaak voorkomt
wat is het beste wat ik nu kan doen had gedacht haar een torist visa te laten maken zo ze hier 3 maanden kan zijn en dan rond nieuwjaar op de philipijnen te gaan trouwen met mijn verloofde
wat denken julli wat de beste oplosing is
Ronny,sorry dat ik het moet zeggen maar haar naam is gekend bij DVZ.
Ik schat de kans om nu een toeristenvisum te krijgen op 0,05%
DVZ houd alle aanvragen bij op computer.
Haar afkeuring zal direct een rode vlag opwerpen.
Denk dat de  :eu: route jouw enige optie is.

Wens je veel sterkte.

stijn54

Citaat van: daf105paccar op maandag 31 maart 2014, 01:27:49
Citaat van: ronny op maandag 31 maart 2014, 00:04:34
eindelijk nieuws de visa is afgekeurd omdat mijn advocaat 3 dagen telaat in beroep is gegaan
nu kan ik beroep aantekenen maar zal 1 a 1.5 jaar duren voor de zaak voorkomt
wat is het beste wat ik nu kan doen had gedacht haar een torist visa te laten maken zo ze hier 3 maanden kan zijn en dan rond nieuwjaar op de philipijnen te gaan trouwen met mijn verloofde
wat denken julli wat de beste oplosing is
Ronny,sorry dat ik het moet zeggen maar haar naam is gekend bij DVZ.
Ik schat de kans om nu een toeristenvisum te krijgen op 0,05%
DVZ houd alle aanvragen bij op computer.
Haar afkeuring zal direct een rode vlag opwerpen.
Denk dat de  :eu: route jouw enige optie is.

Wens je veel sterkte.

Voor zover ik mij herinner heeft beroep aantekenen slechts zijn als er procedurefouten zouden gemaakt zijn.
Waarom zou dat 1 a 1,5 jaar moeten duren bij mij was dat zes maanden.
Heeft je advokaat wel ervaring in dit soort zaken, ervaring is alles.
Ik wens je het beste.

ronny

mijn advocaat is de heer vrijend uit gent hij heeft mij meegedeeld dat het zolang kan duren

Amice

Je betaalt niet voor een advocaat om hem de beroeps termijn te laten verslonsen.

Foutje bedankt, je kunt beter maar n ander zoeken die meer "to the point" is.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Soushkin

Citaat van: ronny op maandag 31 maart 2014, 00:04:34
wat denken julli wat de beste oplosing is

Naar de Filippijnen verkassen. Dat is wat ik heb gedaan omdat ik al het gezeik beu was.

Ik verdiende toen meer dan 120% van het minimum loon en m'n vrouw is goed opgeleid en heeft een goede baan. Toch mocht ze niet naar Nederland komen. Heb ik een vriend die ZZPer is en met een hoertje uit Thailand trouwde en zij mocht er wel in.

Toen was ik het beu en ben ik vertrokken. Geen moment spijt van gehad, daarvoor heb ik het hier teveel naar m'n zin.


Ik raad jou dus ook aan om je spullen te pakken en naar de Filippijnen te gaan. Er is hier in principe ook werk te krijgen dus zelfs als jouw vriendin geen opleiding heeft kan je hier alsnog een inkomen vergaren.

Ze zoeken op het moment 20 mensen die Nederlands spreken in Alabang, betaalt 48.000 netto. Daar kan je best leuk van leven hier.  :thumb:


Laat ze gewoon de schijt krijgen daar in Belgenland. Ze hebben jou harder nodig dan jij hen met al die staatsschulden etc.
Palimos po, gutom ako. Pisulang pang Mac Do, pang Jollibee.

Maraming salamat, po.

:happy2:

Amice

Citaat van: Soushkin op maandag  7 april 2014, 20:15:55
Citaat van: ronny op maandag 31 maart 2014, 00:04:34
wat denken julli wat de beste oplosing is

Naar de Filippijnen verkassen. Dat is wat ik heb gedaan omdat ik al het gezeik beu was.

Ik verdiende toen meer dan 120% van het minimum loon en m'n vrouw is goed opgeleid en heeft een goede baan. Toch mocht ze niet naar Nederland komen. Heb ik een vriend die ZZPer is en met een hoertje uit Thailand trouwde en zij mocht er wel in.

Toen was ik het beu en ben ik vertrokken. Geen moment spijt van gehad, daarvoor heb ik het hier teveel naar m'n zin.


Ik raad jou dus ook aan om je spullen te pakken en naar de Filippijnen te gaan. Er is hier in principe ook werk te krijgen dus zelfs als jouw vriendin geen opleiding heeft kan je hier alsnog een inkomen vergaren.

Ze zoeken op het moment 20 mensen die Nederlands spreken in Alabang, betaalt 48.000 netto. Daar kan je best leuk van leven hier.  :thumb:


Laat ze gewoon de schijt krijgen daar in Belgenland. Ze hebben jou harder nodig dan jij hen met al die staatsschulden etc.

:lachen: Voor jou hebben ze zo 10 marokkanen hoor en die mogen met de hele familie komen, dus geen probleem voor de staatsschulden.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Soushkin

Marokkanen.  :lachen:


Zeker weten dat die hard aan het werk gaan in Nederland.  :lachen:






En dan voornamelijk om de boel naar de donder te helpen.  :dankuwdankuw:
Palimos po, gutom ako. Pisulang pang Mac Do, pang Jollibee.

Maraming salamat, po.

:happy2:

Amice

Zo is dat. :jajaja:

Wat houden die nederlands talige jobs eigenlijk in?  callcentre? vertalingen?  :weetikniet:

Zo af en toe krijg ik ook wel eens n vraag of ik geen werk weet voor dees of gene.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Pinocchio

Citaat van: Soushkin op maandag  7 april 2014, 20:15:55

Naar de Filippijnen verkassen. Dat is wat ik heb gedaan omdat ik al het gezeik beu was.


Er valt inderdaad heel wat negatiefs te vertellen over  :belgiesmiley: :nederlandsevlag: en het heden is geen garantie voor de toekomst maar als het verkeerd gaat ben ik toch liever in Belgie dan in de Filippijnen.

Ik ben op 58 gestopt met werken en kan sindsdien comfortabel leven voor de rest van mijn dagen. Pensioen in de Filippijnen?

Als je een papiertje nodig hebt, maakt niet uit wat, vraag je je in de Filippijnen af waar ben ik aan begonnen, even tellen, 21 .22 . 23 diep ademhalen en weer verder.

Tien zelfs twintig keer en dan breekt de veer.

Rechtbank = goktent.

Europeanen die ernstig ziek worden zijn maar al te blij dat ze nog een uitwijkings route hebben ver weg van de Filippijnen.

Als het verkeerd gaat ...dan valt de roze bril af ...en volgt de grote stilte.

Soushkin

Citaat van: Amice op dinsdag  8 april 2014, 00:02:46
Zo is dat. :jajaja:

Wat houden die nederlands talige jobs eigenlijk in?  callcentre? vertalingen?  :weetikniet:

Zo af en toe krijg ik ook wel eens n vraag of ik geen werk weet voor dees of gene.




Dit bedrijf is inderdaad op zoek naar call center medewerkers. Je hebt er verder geen ervaring voor nodig zolang je verder vaudloos Nederlands kunt schrijven, redelijk ABN spreekt en weet hoe een computer werkt. Er is voor zover ik weet geen limiet aan leeftijd dus iedereen kan reageren. Het werk bij deze werkgever bestaat uit emailen, bellen en chatten. De opdrachtgever is Philips Eindhoven. (Zitten nu in Amsterdam geloof ik maar oke.)

Belgen kunnen ook solliciteren zolang ze geen zwaar vlaams accent hebben. Er is zojuist een Vlaming doorgegaan naar de laatste ronde van het sollicitatieproces.

Ze hebben in ieder geval nog minimaal 15 mensen nodig dus als je er een aantal weet laat het me dan maar weten. Als je CV's enzo hebt stuur ik ze door naar de desbetreffende dame binnen het bedrijf. Het sollicitatieproces neemt zo'n twee weken in beslag. Dus vanaf de eerste dag dat je daar komt ben je binnen twee weken aan het werk als je aangenomen wordt. Lekker snel dus.

Ze zitten in Alabang. Ideaal voor mensen in bijvoorbeeld Pasay of Santa Rosa.

Ze betalen 65.000 bruto, 48.000 netto per maand.
Palimos po, gutom ako. Pisulang pang Mac Do, pang Jollibee.

Maraming salamat, po.

:happy2: