Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

visum afgekeurd

Gestart door ronny, vrijdag 8 februari 2013, 01:24:20

Vorige topic - Volgende topic

ronny

het gaat om een verlovingsvisa
het stond er duidelijk op dat er een te groot leeftijdsverschil is ik ben 40 zij 21
daarom willen ze het huwelijk niet voltreken in belge
en ook omdat ik haar geld opgestuurd heb heb ik op geantwoord hoe kan ze anders haar papieren in orde maken ze heeft ontslag moeten nemen op haar werk omdat ze geen verlof kreeg om de papieren te doen
en de dag dat ze haar interviuw had was haar broer overleden ze hebben haar gevraag moest je al in belge zijn had je dan geld opgestuurd om je broer te helpen ze zij ja
maar de ambasade heeft aleen geschreven dat ze aleen naar belge wil komen om geld op te sturen naar familie ook al heeft ze geen werk
ik geef alle maanden 200 euro aan mijn moeder omdat ze het niet breed heeft dan ben ik ook ne slechte belg
dank aan iedereen om de uitleg laat julli wel weten hoe dit verder afloopt
groeten ronny

Ronny55

Citaat van: ronny op zondag 10 februari 2013, 12:43:19
het gaat om een verlovingsvisa
het stond er duidelijk op dat er een te groot leeftijdsverschil is ik ben 40 zij 21
daarom willen ze het huwelijk niet voltreken in belge
en ook omdat ik haar geld opgestuurd heb heb ik op geantwoord hoe kan ze anders haar papieren in orde maken ze heeft ontslag moeten nemen op haar werk omdat ze geen verlof kreeg om de papieren te doen
en de dag dat ze haar interviuw had was haar broer overleden ze hebben haar gevraag moest je al in belge zijn had je dan geld opgestuurd om je broer te helpen ze zij ja
maar de ambasade heeft aleen geschreven dat ze aleen naar belge wil komen om geld op te sturen naar familie ook al heeft ze geen werk
ik geef alle maanden 200 euro aan mijn moeder omdat ze het niet breed heeft dan ben ik ook ne slechte belg
dank aan iedereen om de uitleg laat julli wel weten hoe dit verder afloopt
groeten ronny
Misschien hier trouwen . Wij hebben 15 jaar leeftijdsverschil ik ben hier getrouwd waarna ik het in Belgie heb laten registreren. Moet er wel bij zeggen we waren van plan voorlopig in de  :smiley-philippines: te blijven. Ben zeker dat er ook andere gevallen zijn en die zitten nu lekker samen in  :belgiesmiley:.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

stijn54

Voor mijn tweede Filipijnse vrouw werd het visum geweigerd ook op basis van o.a. leeftijdsverschil van 22 jaar. Als je bij advokaten gaat of zelfs politici zeggen ze allemaal dat het ingaat tegen de mensenrechten maar daar trekt DVZ zich niks van aan.
Mijn nieuwe vriendin heeft vorige week afscheid genomen van haar beste vriendin van 21 jaar die trouwt met een Amerikaan van 58 jaar van North Carolina. Beide hebben slechts tweemaal 2 weken bij elkaar gebleven in 2012. De zuster van haar beste vriendin is ook met een North Caroliner getrouwd met een gelijkaardig leeftijdsverschil.
Belgie doet alles om  de vreemden buiten te houden. :daag:

mike-bel

"Belgie doet alles om de vreemden buiten te houden"

wel de verkeerde houden ze buiten !

kijk maar eens goed rond als ge hier in Belgie rondwandelt of naar zaventem gaat om iemand op te halen
op het vliegveld,
soms waan ik mij in een vreemd land ergens in noord afrika  :negatief:

gammaracer

@stijn   , was dit ook fiancee visa , of family reunion ??


ze doen dit om ons te beschermen ! allemaal nonsens  :neeneenee:,ze willen ons allemaal uitmelken ja , en da geld da naar de filipijnen stroomt ,das t probleem ........pitty  :belgiesmiley:

dit heb ik ongeveer op het interview gezegd :
ja ik stuur maandlijks wat geld op , zo en ? kben oud en wijs genoeg om voor mezelf te beslissen ,t is trouwens geld dat ik zuur verdiend heb , of nie ?kheb ook geen 2de mama nodig , ééntje is genoeg , oh ja , die belgische vrouwen , tzijn allemaal heilige huiskens zeker, ook pech mee gehad ,die kosten veel meer geld , sorry  :benweg:

en dan werd het effe stillekes

héhéh , kheb efkes teruggebeten naar madam :biggrinn:

Fail_over

http://www.glamourmagazine.co.uk/celebrity/celebrity-galleries/2009/02/10/photos-of-celebrities-in-age-gap-relationships

bovenstaande url geeft aan dat er echt geen taboe rust op een groter leeftijdsverschil. Als het echter iemand van buiten de westerse wereld betreft is het ineens helemaal anders.

Lor en ik schelen 14 jaar en ik heb me nog nooit zon fijn huwelijk kunnen wensen.

De overheid zoekt echter elke optie om import van rechtschapen stellen tegen te gaan. om ons te beschermen? ze zijn te stom om de echte criminelen te kunnen onderscheiden van de normale vrome burgers.
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Rich

Citaat van: gammaracer op maandag 11 februari 2013, 22:31:05
@stijn   , was dit ook fiancee visa , of family reunion ??


ze doen dit om ons te beschermen ! allemaal nonsens  :neeneenee:,ze willen ons allemaal uitmelken ja , en da geld da naar de filipijnen stroomt ,das t probleem ........pitty  :belgiesmiley:

dit heb ik ongeveer op het interview gezegd :
ja ik stuur maandlijks wat geld op , zo en ? kben oud en wijs genoeg om voor mezelf te beslissen ,t is trouwens geld dat ik zuur verdiend heb , of nie ?kheb ook geen 2de mama nodig , ééntje is genoeg , oh ja , die belgische vrouwen , tzijn allemaal heilige huiskens zeker, ook pech mee gehad ,die kosten veel meer geld , sorry  :benweg:

en dan werd het effe stillekes

héhéh , kheb efkes teruggebeten naar madam :biggrinn:


Volgens mijn bescheiden mening denk ik dat je jezelf geen dienst bewijst met zo'n uitleg tijdens een interview. De interviewer heeft hier helemaal geen boodschap aan volgens mij.

Je bent jezelf al volop aan het verdedigen, en geeft antwoorden op vragen die ze niet stellen.

Efkes teruggebeten?   :denk:   Denk je dat zo'n uitleg in je voordeel is?   Tja, ze maken wat mee daar denk ik.  :benweg:

Rich de Nederbelg.

Cosyns Guy

Citaat van: Rich op maandag 11 februari 2013, 23:37:41
Citaat van: gammaracer op maandag 11 februari 2013, 22:31:05
@stijn   , was dit ook fiancee visa , of family reunion ??


ze doen dit om ons te beschermen ! allemaal nonsens  :neeneenee:,ze willen ons allemaal uitmelken ja , en da geld da naar de filipijnen stroomt ,das t probleem ........pitty  :belgiesmiley:

dit heb ik ongeveer op het interview gezegd :
ja ik stuur maandlijks wat geld op , zo en ? kben oud en wijs genoeg om voor mezelf te beslissen ,t is trouwens geld dat ik zuur verdiend heb , of nie ?kheb ook geen 2de mama nodig , ééntje is genoeg , oh ja , die belgische vrouwen , tzijn allemaal heilige huiskens zeker, ook pech mee gehad ,die kosten veel meer geld , sorry  :benweg:

en dan werd het effe stillekes

héhéh , kheb efkes teruggebeten naar madam :biggrinn:


Volgens mijn bescheiden mening denk ik dat je jezelf geen dienst bewijst met zo'n uitleg tijdens een interview. De interviewer heeft hier helemaal geen boodschap aan volgens mij.

Je bent jezelf al volop aan het verdedigen, en geeft antwoorden op vragen die ze niet stellen.

Efkes teruggebeten?   :denk:   Denk je dat zo'n uitleg in je voordeel is?   Tja, ze maken wat mee daar denk ik.  :benweg:


Tja, ze maken wat mee daar denk ik
En koppels niet soms die gewoon willen huwen of hun vrouw of man willen laten overkomen en op alle mogelijke manieren gepest worden door sommige incompetente ambtenaren die alle huwelijken met buitenlandse partners over dezelfde kam scheren als zijnde schijnhuwelijk ?


ronny

ps er stond ook nog bij dat mijn vriendin geen diploma heeft ze mag nog een diploma hebben van dockter het telt hier toch niet
weet wel niet waarom ze zo moeilijk doen bij een philipijnse om ze naar belghe te brengen en voor thaise gaat het gemakelijker en toch kan je de krant niet openslaan of je ziet een advertentie van thaismassasesalon  :kusxe8:

gammaracer

CitaatTja, ze maken wat mee daar denk ik
En koppels niet soms die gewoon willen huwen of hun vrouw of man willen laten overkomen en op alle mogelijke manieren gepest worden door sommige incompetente ambtenaren die alle huwelijken met buitenlandse partners over dezelfde kam scheren als zijnde schijnhuwelijk ?

das nu precies wat ik bedoel , ga me niet laten afsnauwen door een ambtenaar , en ik heb mijn LC ook verkregen hoor ,dus al bij al is mevr Weisz geen slechte inborst, da moet ik wel zeggen ,maar moet et echt op deze manier ?

Sorry ,kheb geen goesting om te liggen schrikschijten als er geen enkel motief voor schijnhuwelijk is ,bang is gewoon mijn natuur niet , we doen alles volgens het protocol ,zonder omwegen , zonder interviews te ontduiken,das de enige goeie weg om problemen met de visa te vermijden .

ohh en Rich , als u de bescheiden hoog geschoolde intellectueel wil zijn die op alles '' ja mevrouw '' knikt , das voor mij okay  :atyourservice: