Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

intervieuw ambassade manila

Gestart door cebulovers, donderdag 11 april 2013, 18:37:58

Vorige topic - Volgende topic

Ronny55

Citaat van: cebulovers op vrijdag 12 april 2013, 20:14:29
inderdaad, de eerste 2 keer  visit a friend visa en nu visum lang verblijf gezinshereniging, we zijn 28 dec 2012 getrouwd en zolang al bezig met de papierwinkel en 10 april interview op de ambassade
Misschien eens proberen met te zeggen dat ze een terroriste is, oproerkraaier ...Heeft meer kans op slagen zou ik zeggen.

Het feit dat het allemaal zo veel tijd in beslag neenmt ,trekt er niet op. Tja je heb ze een reden geven om te twijfelen aan de oprechtheid,daar gaan ze op blijven doormelken.
Want nu hebben ze zelf geen reden hoevebn te fantaseren

Is uw huwelijk in  :belgiesmiley: geregistreerd, dan heeft ze recht op een visum korte termijn(3 maanden) met 3 jaar geldigheid en simpel verlengbaar.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Dreamer1975

Citaat van: Ronny55 op zaterdag 13 april 2013, 08:08:15
Is uw huwelijk in  :belgiesmiley: geregistreerd, dan heeft ze recht op een visum korte termijn(3 maanden) met 3 jaar geldigheid en simpel verlengbaar.

Je kan het buitenlands huwelijk niet meer registreren zolang de echtgenote hier niet is.Ik heb het persoonlijk meegemaakt met de erkenning van mijn huwelijk.Ben reeds meer dan een jaar getrouwd en is nu nog steeds niet herkend en mijn vrouw is ondertussen 7 maand in belgie nu.

Ronny55

Citaat van: Dreamer1975 op zaterdag 13 april 2013, 10:36:39
Citaat van: Ronny55 op zaterdag 13 april 2013, 08:08:15
Is uw huwelijk in  :belgiesmiley: geregistreerd, dan heeft ze recht op een visum korte termijn(3 maanden) met 3 jaar geldigheid en simpel verlengbaar.

Je kan het buitenlands huwelijk niet meer registreren zolang de echtgenote hier niet is.Ik heb het persoonlijk meegemaakt met de erkenning van mijn huwelijk.Ben reeds meer dan een jaar getrouwd en is nu nog steeds niet herkend en mijn vrouw is ondertussen 7 maand in belgie nu.

Now, das raar ik heb mijn op de Ambassade laten registreren 2 maanden en alles ok , Ben ook in de  :smiley-philippines: getrouwd. Woon wel in de  :smiley-philippines: dat mmakt mss het verschil  :weetikniet:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

cebulovers

klopt; heb ik ook gevraagd om in belgie te laten registreren, maar op de gemeente zeiden ze dat ze dan toestemming moeten vragen aan de dvz, dus dat is dan dezelfde procedure als dit visum, dan gaan ze ook alles onderzoeken, dus geen verschil, maar diegene die op de filipijnen wonen zijn die allemaal aan het rentenieren of werkt er ook iemand daar met een eigen bedrijf of zo, ik zit hier ook aan te denken, want het duurt mij allemaal veel te lang, maar rentenieren zal voor mij niet lukken, dus iemand ideeen of tips  :daag: :daag: :daag: belgie?????

Ronny55

Citaat van: cebulovers op zaterdag 13 april 2013, 16:27:49
klopt; heb ik ook gevraagd om in belgie te laten registreren, maar op de gemeente zeiden ze dat ze dan toestemming moeten vragen aan de dvz, dus dat is dan dezelfde procedure als dit visum, dan gaan ze ook alles onderzoeken, dus geen verschil, maar diegene die op de filipijnen wonen zijn die allemaal aan het rentenieren of werkt er ook iemand daar met een eigen bedrijf of zo, ik zit hier ook aan te denken, want het duurt mij allemaal veel te lang, maar rentenieren zal voor mij niet lukken, dus iemand ideeen of tips  :daag: :daag: :daag: belgie?????
Daar zijn er meerdere die nog voor een inkomen moeten zorgen , hoewel ik denk dat het gros wel aan het rentenieren is.

Het enige wat ik kan zeggen dat het hier keimoeilijk is om je kost te verdienen. Maar er zijn die het met succes doen.
Ken een  :nederlandsevlag: die is webdesiner en eentje met een bloembollen kwekerij , dacht wel dat die het goed doen.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Cosyns Guy

Citaat van: Ronny55 op zaterdag 13 april 2013, 16:40:07
Citaat van: cebulovers op zaterdag 13 april 2013, 16:27:49
klopt; heb ik ook gevraagd om in belgie te laten registreren, maar op de gemeente zeiden ze dat ze dan toestemming moeten vragen aan de dvz, dus dat is dan dezelfde procedure als dit visum, dan gaan ze ook alles onderzoeken, dus geen verschil, maar diegene die op de filipijnen wonen zijn die allemaal aan het rentenieren of werkt er ook iemand daar met een eigen bedrijf of zo, ik zit hier ook aan te denken, want het duurt mij allemaal veel te lang, maar rentenieren zal voor mij niet lukken, dus iemand ideeen of tips  :daag: :daag: :daag: belgie?????
Daar zijn er meerdere die nog voor een inkomen moeten zorgen , hoewel ik denk dat het gros wel aan het rentenieren is.

Het enige wat ik kan zeggen dat het hier keimoeilijk is om je kost te verdienen. Maar er zijn die het met succes doen.
Ken een  :nederlandsevlag: die is webdesiner en eentje met een bloembollen kwekerij , dacht wel dat die het goed doen.
Je kan het buitenlands huwelijk niet meer registreren zolang de echtgenote hier niet is
Bizar,ik woon in Spanje en heb ons huwelijk zonder of toch met relatief weinig rompslomp laten registreren en erkennen in Gent,Belgie zonder dat mijn vrouw
in Europa,Spanje was.

cebulovers

de wetten hierover veranderen continue, dat zal de reden zijn van de verschillen tussen de forumleden, het zal langer geleden zijn

Marinero

Citaat van: Cosyns Guy op zaterdag 13 april 2013, 17:09:54
Citaat van: Ronny55 op zaterdag 13 april 2013, 16:40:07
Citaat van: cebulovers op zaterdag 13 april 2013, 16:27:49
klopt; heb ik ook gevraagd om in belgie te laten registreren, maar op de gemeente zeiden ze dat ze dan toestemming moeten vragen aan de dvz, dus dat is dan dezelfde procedure als dit visum, dan gaan ze ook alles onderzoeken, dus geen verschil, maar diegene die op de filipijnen wonen zijn die allemaal aan het rentenieren of werkt er ook iemand daar met een eigen bedrijf of zo, ik zit hier ook aan te denken, want het duurt mij allemaal veel te lang, maar rentenieren zal voor mij niet lukken, dus iemand ideeen of tips  :daag: :daag: :daag: belgie?????
Daar zijn er meerdere die nog voor een inkomen moeten zorgen , hoewel ik denk dat het gros wel aan het rentenieren is.

Het enige wat ik kan zeggen dat het hier keimoeilijk is om je kost te verdienen. Maar er zijn die het met succes doen.
Ken een  :nederlandsevlag: die is webdesiner en eentje met een bloembollen kwekerij , dacht wel dat die het goed doen.
Je kan het buitenlands huwelijk niet meer registreren zolang de echtgenote hier niet is
Bizar,ik woon in Spanje en heb ons huwelijk zonder of toch met relatief weinig rompslomp laten registreren en erkennen in Gent,Belgie zonder dat mijn vrouw
in Europa,Spanje was.

Daarom is  :eu: zo'n genot! Alles voor elk land hetzelfde, en alles wordt simpeler!

Ronny55

Citaat van: Marinero op zondag 14 april 2013, 02:12:52
Daarom is  :eu: zo'n genot! Alles voor elk land hetzelfde, en alles wordt simpeler!

:jajaja: :jajaja: :jajaja: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Luke

Zelfs na 200+ jaren krijgen ze dat is de USA nog niet voor mekaar, laat staan in Nationalistisch Europa.