VOOR IEDERE FORUMLID DIE IN VISAYAS WOONT...

Gestart door Paring Belga, donderdag 7 november 2013, 15:08:34

Vorige topic - Volgende topic

Paring Belga

Voor iedereen van het Forum hier die in de Visayas woont, hou je veilig in de komende stormdagen.  Het allerbeste zonder te veel schade en verwondingen.

bananacreek

Citaat van: Paring Belga op donderdag  7 november 2013, 15:08:34
Voor iedereen van het Forum hier die in de Visayas woont, hou je veilig in de komende stormdagen.  Het allerbeste zonder te veel schade en verwondingen.


Dank u beleefd...maar mijn SM-Light is OUT OF STOCK...maar morgen komt het "oordeel"...erop of eronder....... :hoedjeaf: :hoedjeaf:

boomerang

Citaat van: Paring Belga op donderdag  7 november 2013, 15:08:34
Voor iedereen van het Forum hier die in de Visayas woont, hou je veilig in de komende stormdagen.  Het allerbeste zonder te veel schade en verwondingen.



Dank u  :hoedjeaf:
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

bananacreek

Citaat van: bananacreek op donderdag  7 november 2013, 15:15:25
Citaat van: Paring Belga op donderdag  7 november 2013, 15:08:34
Voor iedereen van het Forum hier die in de Visayas woont, hou je veilig in de komende stormdagen.  Het allerbeste zonder te veel schade en verwondingen.


Dank u beleefd...maar mijn SM-Light is OUT OF STOCK...maar morgen komt het "oordeel"...erop of eronder....... :hoedjeaf: :hoedjeaf:

Ik zal nooit TS PABLO vergeten ook als die nog geen TS RUPING was en morgen............. :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:

LMBen

Alles goed hier in cebucity. Geen electra en de mall gesloten.
Wegen vol met bomen en dakplaten.
Maar nu rustig geen harde wind meer
Na 8jaar philipijnen weer terug europa

Rich

Ook in Lapulapu alles OK en de storm is voorbij.
Rich de Nederbelg.

Amice

Vanuit Iloilo nog geen teken van leven, daar zal het nog spoken op dit moment.

Voordeel is de typhoon trekt er vrij snel overheen, nadeel met welke gevolgen.  :weetikniet:
Manila signal nr. 1 nu met heavy rain, ach dat zingen we wel weer uit.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

pagud


Amice

Net weer internet,was sinds gisteravond patay.

In Iloilo is een heel eiland met inwoners verdwenen, wellicht komt het later weer bovendrijven.
Zelfs op TV geen nieuws berichten, vreemd eigenlijk want tv doet het hier wel.

De chaos zal compleet zijn, dus afwachten op nieuws van familie en bekenden.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

louis

Er is nu ( 11.u30 ph time) een persconferentie gaande over de Tyfoon  Yolanda op kanaal 4 . Welk kanaal dat is weet ik niet . Als je tenminste takalo kan verstaan.

Louis