VOOR IEDERE FORUMLID DIE IN VISAYAS WOONT...

Gestart door Paring Belga, donderdag 7 november 2013, 15:08:34

Vorige topic - Volgende topic

Rich

Citaat van: Pinocchio op zondag  9 maart 2014, 23:36:34
Momenteel staat een artikel  in het Nieuwsblad:
Liefdadigheid zorgt voor financiele kater

Misschien kan iemand de link plaatsen want momenteel met mijn iPad lukt het niet.

Alvast mijn dank.

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=dmf20140309_01016059

Was vanavond in het VTM nieuws.
Rich de Nederbelg.

stijn54

Citaat van: Rich op maandag 10 maart 2014, 00:34:55
Citaat van: Pinocchio op zondag  9 maart 2014, 23:36:34
Momenteel staat een artikel  in het Nieuwsblad:
Liefdadigheid zorgt voor financiele kater

Misschien kan iemand de link plaatsen want momenteel met mijn iPad lukt het niet.

Alvast mijn dank.

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=dmf20140309_01016059

Was vanavond in het VTM nieuws.

Dat gaat hier over het forumlid Johan en Elvie.

Amice

Bij de volgende ramp gewoon niet meer helpen, wellicht leren ze die boeven streken dan eerst eens af.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

bananacreek

Citaat van: stijn54 op maandag 10 maart 2014, 01:30:44
Citaat van: Rich op maandag 10 maart 2014, 00:34:55
Citaat van: Pinocchio op zondag  9 maart 2014, 23:36:34
Momenteel staat een artikel  in het Nieuwsblad:
Liefdadigheid zorgt voor financiele kater

Misschien kan iemand de link plaatsen want momenteel met mijn iPad lukt het niet.

Alvast mijn dank.

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=dmf20140309_01016059

Was vanavond in het VTM nieuws.

Dat gaat hier over het forumlid Johan en Elvie.

Dat is dan maar één van de vele voorbeelden dat de "één zijn dood de ander zijn brood" is en ook Britse goederen die je nu in cebu kunt KOPEN....enz enz.

robert van dijck

Ik was in de Filipijnen van 3 febr tot 17 febr, ben naar Tacloban/Caibiran geweest om familiale redenen, de tweede dag van mijn verblijf in Taclo met de taxi een rit gedaan door de stad, ik heb daar bergen gezien van kleding verzonden door het buitenland (gezien aan verpakking), het lag daar in de regen en zo vuil als maar zijn kan, hetzelfde met voeding, stapels en stapels kartonnen dozen, het ligt daar gewoon te rotten. Niemand doet iets aan distributie, niemand doet iets, alle vieze troep ligt daar nog met buldozers op hopen gereden. van my niet één â,¬ meer.

groet

Robert

stijn54

Is er dan nooit geen opvolging door de internationale instanties na zo vele rampen in de wereld. Echt triest.
Mijn collega s hadden we rond 1200 eur ingezameld en mijn vriendin en ik hebben dat in november onder voedsel pakketten uitgedeeld onder de armsten in haar streek.

Amice

CitaatIs er dan nooit geen opvolging door de internationale instanties na zo vele rampen in de wereld. Echt triest.

Jawel hoor maak je maar niet druk....die kijken hoeveel er voor hun zelf aan de strijkstok is blijven hangen.

Daar waar geld omgaat verliezen steeds meer mensen de enige waardigheid die ze als mens nog zouden kunnen bezitten.

Deze "handel" gaat over lijken en oh wat zijn ze toch goed en liefdadig voor de buitenwereld.

Als er al geen regering is die er iets aan doet moet het toch duidelijk zijn waar het omgaat.
Het gaat van kwaad tot erger in alle facetten in de samenleving.

Ik voorspel barre tijden want goedgaan kan dit nooit en te nimmer.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

bananacreek

Proberen om de zaak onder te brengen bij ABS/CBN - TV PATROL met alle namen en gegevens daarbij en speciaal waar die containers nu zijn.

Die gasten zoals Ted Faillon zijn voor niemand bang en maken er een goed verhaal van.

Ook proberen daarnaast tegelijkertijd om de zaak bij de Office of the President aan te brengen, dus gelijk aan de hoogste bel trekken

Geen actie odernemen is altijd verliezen............

Pinocchio

Presidential communications office:

Op@president.gov.ph