Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

wat een gezever hier !

Gestart door rudy1962, vrijdag 26 december 2014, 17:51:42

Vorige topic - Volgende topic

peter.v.d

Als we nu alle Belgen kut-Belgen gaan noemen staan we wat dat betreft weer gelijk.

Ronny55

Jongens toch, ben een beetje geschrokken door de reactie's hier. Daarbij is het heel simpel , staat het forum je niet meer aan , klik het gewoon niet meer aan. Dat het forum niet meer is wat het was, staat buiten kijf, maar of dat nu komt door die "stoem" Belgen of die "kut" Nederlanders dat laat ik in het midden. Feit is dat er topic's zijn die hier gewwon niet thuishoren hoewel het wel in verband staat met de  :smiley-philippines: en aan de andere kant zijn er topic's die niets met de  :smiley-philippines: te maken hebben die er wel mogen zijn, dan denk ik aan de gezonheids tips bv , maar de beschrijving van sexuele escapades ....daar heb ik geen boodschap aan, dan bedoel ik dat niet persoonlijk maar dat is algemeen bedoeld.

Daar waar ik vroeger het forum 2 a 3 x per dag opende is dat nu max 1 x of niet eens. Veel trouwe leden heb ik al zien afhaken , waarom ook niet , naast het forum is er ook nog leven.....blijkbaar voor sommige niet zoveel  :weetikniet:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

gertve

Sja, het is en blijft een forum.




Herbie

Citaat van: peter.v.d op zaterdag 27 december 2014, 13:05:12
Als we nu alle Belgen kut-Belgen gaan noemen staan we wat dat betreft weer gelijk.

Ben ik niet mee eens :neeneenee: want ik heb geen kut :neeneenee:

Structuur van de bevolking België op 1 januari 2014, is wel al een jaartje oud maar ja.

5.309.245 mannen     5.676.207 vrouwen

Zo zijn er meer kut :belgiesmiley: dan anderen :jajaja:  :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Blauwvinger

Citaat van: rudy1962 op vrijdag 26 december 2014, 17:51:42
Wat dit forum nog met de Filipijnen heeft te maken, God mag het weten. Enkel de posts van Bananacreek zijn nog filipijns gerelateerd, al de rest is BULLSHIT en GEZEVER !

Wat me wel opvalt is dat al dit gezever van die kutnederlanders komt ! Ik begrijp hun bedoeling niet, komen ze niet aan de bak op hun 'eigen' forum ?

Het blijkt onmogelijk om mijn account te verwijderen dus ik wacht nu op een reactie van Admin want ik ben nu duidelijk te ver gegaan alhoewel ik geen woord terug neem van wat ik geschreven heb !
De Veiligheidsraad heeft een spoedzitting, alle NAVO landen worden gemobiliseerd, want  :nederlandsevlag: word aangevallen door  :belgiesmiley:  :lachen:

klootzakken (voorheen Jens)

oke, dan zal ik als opperhoofd grof taalgebruiker,,,,,   proberen om mij te verbeteren in 2015, en niet meer zo'n grove taal uit te slaan.
als dat oplucht ten minste . :atyourservice: .

en vertel , moeten de komische uitspraken van mij ook in de ban ?  of moet ik helemaal pleite hier? .

jens......
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Lorre

Citaat van: jens op zaterdag 27 december 2014, 18:17:35
oke, dan zal ik als opperhoofd grof taalgebruiker,,,,,   proberen om mij te verbeteren in 2015, en niet meer zo'n grove taal uit te slaan.
als dat oplucht ten minste . :atyourservice: .

en vertel , moeten de komische uitspraken van mij ook in de ban ?  of moet ik helemaal pleite hier? .

jens......

Blijf maar hier, Jens.  :atyourservice: :hoedjeaf:

Cosyns Guy

Citaat van: jens op zaterdag 27 december 2014, 18:17:35
oke, dan zal ik als opperhoofd grof taalgebruiker,,,,,   proberen om mij te verbeteren in 2015, en niet meer zo'n grove taal uit te slaan.
als dat oplucht ten minste . :atyourservice: .

en vertel , moeten de komische uitspraken van mij ook in de ban ?  of moet ik helemaal pleite hier? .

jens......
Misschien enkel er een beetje rekening mee houden dat er hier 2 verschillende culturen aanwezig zijn...sorry,ben de eventuele Filipijnse leden vergeten...die op geschreven tekst soms totaal verschillend reageren of begrijpen.
Leden hier zouden het zelfs beter dan de meeste anderen moeten verstaan hoe moeilijk het soms is om met andere culturen om tegaan,te verstaan etc.
En grove taal vind ik persoonlijk niet echt gepast op dit forum,wat niet wegneemt dat er wel soms eens een grof woord kan vallen,niks fout mee als het sporadisch is maar hoe het hier de laatste dagen aan toeging deed mij denken aan de " samenhorigheid tussen de Vlaamse en Waalse politiekers "  :biggrinn:  :biggrinn:
Maar een heilige ben ik ook niet,als er mij iets niets bevalt zal men het ook weten,beleefd of ruw hangt af van de tegenpersoon.
Nu als ik 1 puntje van kritiek mag hebben op  :nederlandsevlag: ....waarom altijd dat geheven vingertje en belerend toontje in vele optics...? Is het dan toch waar waarvan men zegt dat  :nederlandsevlag: altijd het beste jongetje van de klas willen zijn ?
Enkel een vaststelling,corrigeer mij wanneer ik fout ben.

Lorre


nils

Citaat van: jens op zaterdag 27 december 2014, 18:17:35
oke, dan zal ik als opperhoofd grof taalgebruiker,,,,,   proberen om mij te verbeteren in 2015, en niet meer zo'n grove taal uit te slaan.
als dat oplucht ten minste . :atyourservice: .

en vertel , moeten de komische uitspraken van mij ook in de ban ?  of moet ik helemaal pleite hier? .

jens......
Humor op zijn tijd is altijd goed.

Schuttingtaal zit nou eenmaal in je bloed. 
Dus heb jij een vrijbrief.  :tongue1: