TEV/MVV aanvraag ingevuld > aangetekend versturen?

Gestart door PHwaarde, donderdag 19 december 2013, 19:00:04

Vorige topic - Volgende topic

PHwaarde

Ik heb de TEV/MVV aanvraag voor mijn echtgenote volledig ingevuld. Dien ik deze aangetekend te versturen naar de IND?

peldoman

Wat als die kwijtraakt?
Dus ik zou het maar aangetekend doen.

Blauwvinger

K`zou het maar doen.
Er raakt zoveel post kwijt die richting uit....

Amice

Aangetekend hoeft niet.
Bewijs van bezorging is voldoende en goedkoper
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

PHwaarde

Wat is het adres van de IND waar ik mijn TEV/MVV aanvraag naar toe kan sturen? Ik heb alleen een postbusnr 287, 7600 AG in Almelo, & ik weet niet of je daar aangetekende post naar toe kunt sturen

Amice

Aangetekende post kan ook naar postbus nr verstuurd worden, het kan enkel langer duren aangezien de postbode eerst n bericht van aangetekend stuk in de postbus legt, waarna iemand die gemachtigd is te tekenen het stuk in ontvangst kan nemen.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

PHwaarde

Citaat van: Amice op zaterdag 21 december 2013, 09:10:32
Aangetekende post kan ook naar postbus nr verstuurd worden, het kan enkel langer duren aangezien de postbode eerst n bericht van aangetekend stuk in de postbus legt, waarna iemand die gemachtigd is te tekenen het stuk in ontvangst kan nemen.

Vandaag aangetekend verstuurd. Het wachten kan beginnen. We hebben alles volgens de officiĆ«le (1 1/4 jaar lange papieren) weg gedaan, dus hoop ik op een positieve uitslag en toekomst samen in Nederland  :welcome:

PHwaarde

Citaat van: PHwaarde op zaterdag 21 december 2013, 20:24:34
Citaat van: Amice op zaterdag 21 december 2013, 09:10:32
Aangetekende post kan ook naar postbus nr verstuurd worden, het kan enkel langer duren aangezien de postbode eerst n bericht van aangetekend stuk in de postbus legt, waarna iemand die gemachtigd is te tekenen het stuk in ontvangst kan nemen.

Vandaag aangetekend verstuurd. Het wachten kan beginnen. We hebben alles volgens de officiĆ«le (1 1/4 jaar lange papieren) weg gedaan, dus hoop ik op een positieve uitslag en toekomst samen in Nederland  :welcome:

Als ik de track&trace code van Post.nl check, geeft deze aan dat de TEV/MVV aanvraag bezorgd is. Iemand enig idee hoelang het normaliter duurt eer de IND contact met mij opneemt (per e-mail) m.b.t. de betaling etc.?

Amice

Redelijk snel, als het op betalen aankomt zijn ze er wel bij. max. 2 weken
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

PHwaarde

Ik heb vandaag per post de bevestigingsbrief van de ontvangst van mijn aanvraag om een machtiging tot verblijf (procedure toegang en verblijf) voor mijn Filipijnse echtgenote van de IND ontvangen. Echter, hoe gaat de betaling van de legeskosten in zijn werk? Krijg ik daar een aparte brief van de IND van? (gaat dit d.m.v. incasso door het CJIB, of zelf overmaken?)