Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Benodigdheden

Gestart door Yoshi, dinsdag 27 november 2012, 18:49:02

Vorige topic - Volgende topic

mike-bel


Hepatitis A + B (Twinrix, volwassenen) 57,50â,¬

prijs van 1 nachtje hotel... zou toch niet twijfelen...



Herbie

Citaat van: mike-bel op zaterdag  1 december 2012, 16:26:56

Hepatitis A + B (Twinrix, volwassenen) 57,50â,¬

prijs van 1 nachtje hotel... zou toch niet twijfelen...




Prijs van 1 nachtje hotel. Is al een luxe hotel hoor voor die prijs. Als je een viertal weken gaat aan die prijs, kom je al op 1600â,¬ plus vlucht Als je een goedkope vind 650â,¬ = 2250. Dan heb je nog niets gegeten en gedronken. Rijke vogel jij. Maar ieder zijn portefeuille  :thumb:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

mike-bel

ik hoef niet op hotel
het is enkel een voorbeeld
en jij maakt maakt al een anders rekening...


Citaat van: Herbie op zondag  2 december 2012, 01:53:26
Citaat van: mike-bel op zaterdag  1 december 2012, 16:26:56

Hepatitis A + B (Twinrix, volwassenen) 57,50â,¬

prijs van 1 nachtje hotel... zou toch niet twijfelen...




Prijs van 1 nachtje hotel. Is al een luxe hotel hoor voor die prijs. Als je een viertal weken gaat aan die prijs, kom je al op 1600â,¬ plus vlucht Als je een goedkope vind 650â,¬ = 2250. Dan heb je nog niets gegeten en gedronken. Rijke vogel jij. Maar ieder zijn portefeuille  :thumb:

Herbie

Citaat van: mike-bel op maandag  3 december 2012, 08:17:50
ik hoef niet op hotel
het is enkel een voorbeeld
en jij maakt maakt al een anders rekening...


Citaat van: Herbie op zondag  2 december 2012, 01:53:26
Citaat van: mike-bel op zaterdag  1 december 2012, 16:26:56

Hepatitis A + B (Twinrix, volwassenen) 57,50â,¬

prijs van 1 nachtje hotel... zou toch niet twijfelen...




Prijs van 1 nachtje hotel. Is al een luxe hotel hoor voor die prijs. Als je een viertal weken gaat aan die prijs, kom je al op 1600â,¬ plus vlucht Als je een goedkope vind 650â,¬ = 2250. Dan heb je nog niets gegeten en gedronken. Rijke vogel jij. Maar ieder zijn portefeuille  :thumb:

Nee ik maak mijn rekening  :floet:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

mike-bel


"rijke vogel jij" : ge krijgt 10 op 10 voor rekenen meneer

stop eens alles uit de context te halen man


Citaat van: Herbie op maandag  3 december 2012, 09:29:38
Citaat van: mike-bel op maandag  3 december 2012, 08:17:50
ik hoef niet op hotel
het is enkel een voorbeeld
en jij maakt maakt al een anders rekening...


Citaat van: Herbie op zondag  2 december 2012, 01:53:26
Citaat van: mike-bel op zaterdag  1 december 2012, 16:26:56

Hepatitis A + B (Twinrix, volwassenen) 57,50â,¬

prijs van 1 nachtje hotel... zou toch niet twijfelen...




Prijs van 1 nachtje hotel. Is al een luxe hotel hoor voor die prijs. Als je een viertal weken gaat aan die prijs, kom je al op 1600â,¬ plus vlucht Als je een goedkope vind 650â,¬ = 2250. Dan heb je nog niets gegeten en gedronken. Rijke vogel jij. Maar ieder zijn portefeuille  :thumb:

Nee ik maak mijn rekening  :floet:

Yoshi

Voor mensen die met Cathay reeds gevlogen hebben, zijn er bij die al eens een vegetarische maaltijd hebben besteld? Ik wist echt niet wat kiezen tussen de Aziatische Vegetarische Maaltijd of the Vegetarische Oosterse Maaltijd. Heb ergens gelezen dat de Oosterse meer op Chinese wijze is bereid (dus vermijden van bepaalde groenten zoals ajuin en dergelijke) en de Aziatische zou dan meer Indisch zijn en dus pikanter. Wel, ik hou wel van ui en pikant, maar ik ben nogal bang dat dat pikante eten te pikant is en ik maagpijn ga krijgen in de lucht lol  :floet:
Dus moest iemand er ervaring mee hebben, laat het me weten :p

Yoshi

Ik heb net ergens gelezen dat de gebruikelijke letters bij aankomst op NAIA er niet meer zijn en dat deze zijn vervangen door borden waarop "Bay 1" tot "Bay 12" of dergelijke opstaat. Klopt dit? Ik begin hier al te panikeren dat ik verloren ga lopen  :happy2:

Kano

#67
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Yoshi

Bedankt al! Zou iemand mij eventueel kunnen helpen bij het leiden door de luchthaven?
Ik stap af van het vliegtuig, wandel door de gangen, kom aan bij immigration neem ik aan. Bij "immigration" dan mijn paspoort en mijn eticket laten zien denk ik? Als dat goed is, verder wandelen naar de bagagehal. Eenmaal ik na een tijd wachten mijn bagage heb, verder wandelen tot "customs". Daar dan het papier afgeven dat ik in het vliegtuig heb gekregen om in te vullen. Ik denk niet dat ik iets moet aangeven, als ik gewoon mijn bagage bij heb, en een beetje geld? Als ik daar voorbij ben, is het gewoon naar de uitgang wandelen. Eenmaal buiten, moet ik dan rechts/links/rechtdoor? We hadden oorspronkelijk afgesproken dat ik wanneer ik buiten ging komen, naar rechts ging gaan, maar ik weet eigenlijk helemala niet wat daar is.  :floet:

vvjoris

 :jajaja:

Er staan aanwijzingen 'Exit' hoor ....

En buiten staat er 'Arrivals'

:jajaja:
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.