filipijnse dames in belgie of nederland

Gestart door drikvis1968, woensdag 30 juli 2014, 21:30:49

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaatfoto 's gemaakt met een redelijke gsm blijkbaar (weet niet of iedere Filipijjn er een heeft)

Iedere baby die hier wordt geboren krijgt een cellphone.......... en een microfoon voor de karaoke............ :lachen: :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja: :happy: :happy:


Luke

Citaat van: drikvis1968 op zondag  3 augustus 2014, 15:27:13
weer beetje wijzer

ze had een ralatie van een zekere ryan agustin en haar zoon noemt markdavid agustin
Klinkt westers dus zou een het vriendinnetje van een rike westerling kunnen geweest zijn
ze is zeker niet dom want ze zoekt woorden op google om te vertaling naar nederlands
we gaat wel graag eten , uit ed
een nadeel, had ze daarjuist via fb en ze moest weg --- uitgangsleven misschien ......... heb t haar gevraagd maar ze moet nog antwoorden
haar zoontje verblijft in davao
denk wel dat ze verwent is

ze zou wonen in het district "bulacan" - misschien dat iemand mij een idee kan geven ivm het district - reputatie van .......

Nog een beetje en k heb er een boek over geschreven


Bulacan is provincie aan de rand van Metro Manila.
https://www.google.com.ph/maps/place/Bulacan/@14.8428126,120.9718062,10z/data=!4m2!3m1!1s0x33970719dde84a6b:0xc3993fd7c3085f19

Heeft geen speciale reputatie. Er wonen overal scammers en welmenende pinays.

Waarom blijf je aan die ene plakken? Er zijn nog zovelen die er zelfs beter uitzien en minder "bagage" hebben.
Zoek nog enkele pinays om te chatten, dan pas kun je het verschil merken.
En als je denkt de ware gevonden te hebben kom dan eens tot hier (PH) om ze in levende lijve te ZIEN.

Succes

Cobra

Citaat van: Luke op zondag  3 augustus 2014, 16:47:34



Waarom blijf je aan die ene plakken? Er zijn nog zovelen die er zelfs beter uitzien en minder "bagage" hebben.


Succes

En die "bagage" kan nog heel veel geld gaan kosten mocht hij ze toch willen ontmoeten en er verder mee willen gaan.

Ervaring van velen die een filipina met een kind trouwen is dat zodra de vader van dat kind er achter komt dat een blanke (LEES : MILJONAIR) zijn kind met de moeder naar Europa of USA of ander buitenland wil halen, dan is hij er als de kippen bij.

Zijn handtekening is namelijk vereist als hij als vader genoteerd staat bij de Sensos en laat dan de biljetten maar wapperen !

Zo lang er geen genoeg geld zijn richting uit schuift, zet hij geen handtekening.

Daarom beter een filipina zonder "bagage" zoeken.


Er lopen er nog miljoenen van rond.
Website over de PH of je het nu gelooft of niet.  :atyourservice:

niceke

Ik wil paar zaken aan toevoegen die ikzelf ondervonden/gehoord hebt.

1) facebook
Facebook van mijn toekomstige vrouw was vroeger opgemaakt geweest door 1 van haar zussen. En die zus was namelijk zeer populair bij de buitenlanders en reageerde in haar naam (mijn vrouw dus) en hierdoor geeft mijn vrouw 400+ vrienden op haar lijst staan. Af en toe kuist ze haar vriendenlijst wat uit maar ze hebben ENORM grote familie en ontelbare nichten en neven. Om klein voorbeeld te geven, vaderskant zijn ze met 9 (broers zussen) en moederskant ook in die aard. Stel je voor dat ze met 18 zijn (2 x 9) en ze zijn allemaal getrouwd en krijgen 5 kinderen = 90 kinderen. Mijn vrouw zelf geeft 6 zussen en 3 broers. Het breid zich nog sneller uit dan konijnen  :lachen: Als de meerderheid ervan ook op FB zitten dan krijg je een gigantische lijst.

2) "dure" smartphones
In Mindanao (ook andere steden) kan je die kopen voor enkele duizend PHP dus spotgoedkoop maar het zijn chinese namaak (leest -> BROL). Goed voor SMS en wat te chatten maar that´s it. Het wil niet zeggen als men duur uitziende smartphone ziet dat het ook echt is.

3) Ingesteldheid
Mijn vrouw was op het moment van onze eerste contact in Manila maar ze is afkomstig van Surallah (South-Cotabato // Mindanao), grote deels is daar opgegroeid. Haar denkwijze van relatie was nog gelijk vroeger. Eerste die haar maagdelijkheid afneemt trouwt ze ermee. Nu geeft ze dubbele pech gehad dat haar maagdelijkheid verloren is tijdens verkrachting (en zwanger geworden) en ze is nadien met haar verkrachter getrouwd. Wijzelf (westerlingen) kunnen dit zeer moeilijk vatten, ikzelf kon ook moeilijk geloven maar ze zijn zo ingehamerd door hun geloof. Nu is ze gelukkig een beetje veranderd.
Ivm het "kriebelen" verschilt van vrouw tot vrouw. Ene kan beter onderdrukken dan andere, het is hetzelfde als in westerse wereld. Wij mannen hmm das heel andere koek  :lachen: maar dat verchilt ook van man tot man.
Doordat mijn vrouw verkracht geweest is geeft ze zeer slechte ervaring mee en is die behoefte naar "seks" veeeel minder. Nu is gelukkig een heel ander verhaal  :happy: MAAR ze doet niks met haar eigen als ze alleen is ... zelfbevr.....ing.

4) Datingsites
We hebben elkaar leren via asiandating, vooraleer ik haar leerde kennen, had ik contact veel andere vrouwen maar die waren uit op money. Dit komt vrij snel boven water en dus heb ik die laten vallen als een blok. Alsook stellen ze vrij gerichte vragen over woning, werk, .... Om te zien of je geld hebt of niet. Mijn vrouw haat om geld te vragen aan mij omdat ze vroeger altijd gewerkt geeft alsook in buitenland (Omar). Zij was diegene voor haar gezin zorgt terwijl haar man aan het zuipen was. Zij geeft zelf ondervonden dat ze altijd geld moest "uitlenen" maar nooit terug zag tot op een dag ze zelf geen geld meer had voor haar eigen kinderen. Dat geeft haar heel goed doen beseffen wat het is om altijd geld uit te geven.

5) GELUK moet je hebben om iemand vinden die wel degelijk oprecht is en niet uit is voor $$$$.
Mijn raad is volgende: kijk rustig rond op datingsites of andere internet-wegen en kijk hoe alles verloopt met de tijd (maanden). Ik ben reeds 3 keer naar  :smiley-philippines: geweest maar altijd meteen doorgereist naar Mindanao. En voel me veel veiliger in Mindanao dan in Manila. Moet wel toegeven dat ik alleen rond de luchthaven geweest ben (shuttle tussen terminal 1 en 3). Over 6 weken vertrek ik terug naar  :smiley-philippines: maar deze keer voor 2 weken in Manila (aanvraag kort-verblijf visum voor mijn vrouw bij ambassade). Ben benieuwd hoe alles gaat verlopen in Manila maar ben bewust over taxi trucjes.

Voor alle duidelijkheid, dit is mijn ervaring/mening. Ben zeker geen expert of psycholoog...... . Wat men ermee doet met mijn verhaal is uw keuze. I have my life and you have your life cheers  :cheers:

Blauwvinger

Hallo dirkvis, kheb het mijn gf doorgegeven en ze zal eens rond neuzen.

Letop op datingsites, er zijn veel oplichters en frakers.
Tip. STUUR NOOIT GELD OP!!!!!!
Je trapt erzo in. zielige verhalen etc.
Als ze daar al mee beginnen, kap er direct mee. :atyourservice:


gosternokke

Ze kijkt wel heel ontdeugend op FB moet ik zeggen,    :biggrinn: maar dat zecht niks.   Onder die ondeugende lach kan zomaar een hartje van goud zitten.

Ook haar Fb vrienden zie ik geen rare dingen, geen bargirls en zo en ook geen free-lancers zover ik nu kan zien.


Die achternaam van de vader van haar kind is gewoon een  :smiley-philippines:  achternaam hoor. Er zijn er duizenden met die achternaam   

https://www.facebook.com/nica.agustin.3?fref=pb&hc_location=friends_tab  deze bijvoorbeeld.

Amice

Mja, ik heb het niet zo op datingsites, temeer daar al aangegeven wordt  dat het veelal scammers zijn.

M.i. kun je beter een vakantie boeken zonder daar iemand al te kennen en eens op wat eilanden rond snuffelt en eens kijken wat op je pad komt. Maak eens een afspraak met een  :nederlandsevlag: tourguide, die je ook wegwijs kan maken als nieuwkomer in de Phils. Deze bv. http://liberty-tours.webs.com/

Een korte tijd in manila als aanvang kan verlossend werken om zo maar te zeggen, want als de drang er al af is dan wordt men rationeler, temeer als men in het achterhoofd al weet waar je voor de daad altijd terecht kunt. In MB cafe/Ermita barst het iedere avond van de free lancers om maar een voorbeeld te geven.
Goede raad daarbij is om er niet te blijven 'hangen' als het doel is om een goede te vinden.

Nagenoeg iedere province girl die naar manila vertrekt, wordt binnen 3 maanden genaaid punt uit...dat is Manila ten voeten uit en de pinoys in Manila hebben er oog voor welke meid regelrecht uit de province komt en anders de buitenlanders wel.

Suc6



Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

gosternokke

Ach de scammers vallen toch binnen een maand door de mand, maar meestal  duurd het korter, voordat ze gaan vragen om geld te mogen ,, lenen,, voor schoolgeld van de kinderen,  of om een lekkend dak te repareren, of de karabouw van hun vader is zo ziek geworden. We kennen het allemaal.

En dat is dan ook het sein Drikvis om er een punt achter te zetten.   Maar zo lang daar geen sprake van is gewoon doorgaan, en proberen haar beter te leren kennen.

Paar kleine leugentjes op Facebook moet niet moeilijk over doen, 95 % van alle FB accounts heeft 1 of meerdere onjuistheden.


drikvis1968

toch wel heel wat opmerkingen die ik aandachtig moet lezen

welja ik zie het ook zo
als het daarom te doen is zal het wel bovenkomen
maar tot nu toe ben ik het die de vragen stelt en zij eigenlijk niet
ze begint me zald zoorden in het nederlands (gegoogled) te sturen
en zoals je zegt keus genoeg zonder problemen

t s nu niet dat ik zotte dingen zou gaan doen, heb nog een leven in belgie
Maar dat regeltje van dat de vader van het kind moet akkoord zijn of ping ping -  daar zit ik wel mee
eigenlijk niet  aan gedacht en gezien hij inderdaad de naam van de papa heeft is dat een bijkomende complicatie
daarjuist was ze even weg omstreeks 4 u belgiesch tijd en om 7u stuurde ze dat ze ging slapen dus uitgangsleven zal wel heel kort geweest zijn


ps fb foto's  viel eigenlijk meer op die casual foto's dan op die met een pose
alvast bedankt voor
de vele forumleden die met me meedenken

Adik


Wilde net schrijven dat je wel heel voorzichtig kunt zijn en alles onder een vergrootglas leggen, maar als je elkaar niet wat gunt wat voor leven heb je dan?

Toen viel mijn oog op de laatste foto die vandaag is geupload (een paar uur geleden). Van een kano (blanke) met Armani shirt? Bent u dat?

Wel frappant dat dat in het tijdsbestek was dat u zegt dat ze weg was. Kan natuurlijk tegenwoordig met smartphone enzo.