bestemming onbekend > Angeles city Philippines

Gestart door PHwaarde, woensdag 24 juli 2013, 15:49:18

Vorige topic - Volgende topic

PHwaarde

Gisteren op tv: bestemming onbekend > Angeles city Philippines
In Bestemming Onbekend ruilen gasten hun plezier-tickets in voor een reis met onbekende bestemming, die leidt naar brandhaarden overal ter wereld.

http://www.eo.nl/beam/programma/bestemmingonbekend/aflevering-detail/chresta-en-charlotte-in-angeles-cityfilipijnen/

TheDolphin

Bedankt voor de post, hartverscheurend filmpje. Ook wel leuk om het straatbeeld van Angeles te zien.

bruno13

the real life
heb een traan gelaten na het zien van dit programma,het harde leven van vele filapinas,en elke vent die niet voor zijn kind zorgt mogen ze van mij castreren alsook diegene die denken dat die meisjes allen maar zijn voor te gebruiken
ik ken fields avenue ben daar al dikwijls geweest en ken ook bargirls maar ik blijf steeds mens en gedraag me zo ook,het zijn geen marktartikelen

Fail_over

Yes, more fun in da Pilippines.

Eindelijk eens een reportage van het echte leven in  :smiley-philippines: naast al die opgeklopte gebakken lucht.
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

ronny

kreeg de tranen in de ogen als ik het programa zag
maar vind toch wie een kind verwekt in het buitenland zou er toch moeten voor zorgen het is toch je eigen bloed

josv

Citaat van: bruno13 op vrijdag 26 juli 2013, 13:22:16
the real life
heb een traan gelaten na het zien van dit programma,het harde leven van vele filapinas,en elke vent die niet voor zijn kind zorgt mogen ze van mij castreren alsook diegene die denken dat die meisjes allen maar zijn voor te gebruiken


Yep, helemaal mee eens.

Maar vlak ook de mentaliteit van de pinay/pinoy's zelf niet uit. Als er 1 volkje makkelijk afstand doet van z'n kinderen om ergens anders opnieuw ( lees beter ) te beginnen dan zijn zij het wel. Dan is ook in HUN ogen een kind maar een makkelijk "voorwerp" om afstand van te doen.
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

Budgie

Citaat van: josv op maandag 12 augustus 2013, 07:27:51
Citaat van: bruno13 op vrijdag 26 juli 2013, 13:22:16
the real life
heb een traan gelaten na het zien van dit programma,het harde leven van vele filapinas,en elke vent die niet voor zijn kind zorgt mogen ze van mij castreren alsook diegene die denken dat die meisjes allen maar zijn voor te gebruiken


Yep, helemaal mee eens.

Maar vlak ook de mentaliteit van de pinay/pinoy's zelf niet uit. Als er 1 volkje makkelijk afstand doet van z'n kinderen om ergens anders opnieuw ( lees beter ) te beginnen dan zijn zij het wel. Dan is ook in HUN ogen een kind maar een makkelijk "voorwerp" om afstand van te doen.

Inderdaad Jos. Pinoy`s springen gemakkelijk met hun kinderen om Kan hier 2 voorbeelden geven die ik ken
1e Mijn asawa haar vriendin heeft 3  kinderen opgevoed die van haar broer kwamen bij een vriendin van hem Deze had een nieuwe partner gevonden en bracht ze bij haar want de nieuwe vriend wou geen kinderen hebben en dus moest ze maar kijken wat ze er mee deed want ze verdiende toch geld en anders moest ze maar zoeken waar haar broer uithing.
2e Mijn ex zou haar 12 jarige dochter terugsturen naar haar broer omdat ze volgens haar lastig was Toen ik dit weigerde was ze snel vertrokken en liet het kind bij mij met de opmerking dat ik er maar voor moest zorgen.Heeft ook nooit meer iets laten horen aan haar dochter
Getting older beats the alternative -dying young

her

Budgie dat vind ik wel heel grof. Soms lijkt t wel of mensen geen hart(meer) hebben. Hoe kon jouw ex het nou in haar hoofd halen. Ook heel erg dat sommige met name Australiƫrs niet eens de verantwoording nemen als hun vriendin wen kind krijgt. Abortus ben ik ook erg op tegen. Als je iets wilt met een vrouw prima maar wees dan ook zo fair om ervoor te zorgen en ze dan niet zomaar achter te laten zonder wat van je te laten horen. Of doe het veilig en behandel de vrouw voorzichtig en met alle respect.

Amice

Ben het met budgie eens er zijn behoorlijke aantallen die er niet meer naar omkijken, Een zus van n vriendin heeft na de geboorte het huis verlaten nadat de verwekker ook was verdwenen en is tot vandaag de dag nog niet terug geweest om haar kind te zien.

Ze stuurt overigens wel geld ervoor en de reden is "ze wil vrij zijn"
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Budgie

Citaat van: her op maandag 12 augustus 2013, 21:52:21
Budgie dat vind ik wel heel grof. Soms lijkt t wel of mensen geen hart(meer) hebben. Hoe kon jouw ex het nou in haar hoofd halen.

Voor haar misschien simpel Het kind was maar een bedrijfsongeval en dus zeer ongewenst
Getting older beats the alternative -dying young