JTOL - Are Filipinas Really All That Jealous?

Gestart door Quezonboy, dinsdag 10 september 2013, 20:14:53

Vorige topic - Volgende topic

Quezonboy

JTOL staat voor Gewoon Luid Op Nadenken. Een Amerikaan wonend op Bohol (daarvoor op Mactan) over hoe jaloers Filipijnse vrouwen zijn als ze eenmaal getrouwd zijn wat betreft hun echtgenoot tegenover andere vrouwen,  zijn conclusie is trouwens ja.

http://www.youtube.com/watch?v=sNxtqBWU6TI

Op YouTube vindt je meer video's met zijn monologen over het leven als Westerse / Amerikaanse vrijgezelle man op de Filipijnen.

Cosyns Guy

Citaat van: Quezonboy op dinsdag 10 september 2013, 20:14:53
JTOL staat voor Gewoon Luid Op Nadenken. Een Amerikaan wonend op Bohol (daarvoor op Mactan) over hoe jaloers Filipijnse vrouwen zijn als ze eenmaal getrouwd zijn wat betreft hun echtgenoot tegenover andere vrouwen, het antwoord is trouwens ja.

http://www.youtube.com/watch?v=sNxtqBWU6TI

Op YouTube vindt je meer video's met zijn monologen over het leven als Westerse / Amerikaanse vrijgezelle man op de Filipijnen.
over hoe jaloers Filipijnse vrouwen zijn als ze eenmaal getrouwd zijn wat betreft hun echtgenoot tegenover andere vrouwen, het antwoord is trouwens ja.
Tiens,dan is de mijne blijkbaar een uitzondering.

Quezonboy

#2
Citaat van: Cosyns Guy op woensdag 11 september 2013, 18:56:16
Citaat van: Quezonboy op dinsdag 10 september 2013, 20:14:53
JTOL staat voor Gewoon Luid Op Nadenken. Een Amerikaan wonend op Bohol (daarvoor op Mactan) over hoe jaloers Filipijnse vrouwen zijn als ze eenmaal getrouwd zijn wat betreft hun echtgenoot tegenover andere vrouwen, het antwoord is trouwens ja.

http://www.youtube.com/watch?v=sNxtqBWU6TI

Op YouTube vindt je meer video's met zijn monologen over het leven als Westerse / Amerikaanse vrijgezelle man op de Filipijnen.
over hoe jaloers Filipijnse vrouwen zijn als ze eenmaal getrouwd zijn wat betreft hun echtgenoot tegenover andere vrouwen, het antwoord is trouwens ja.
Tiens,dan is de mijne blijkbaar een uitzondering.
Ja hij heeft er ook over dat er uitzonderingen zijn en dat vooral is als de Filipijnse vrouwen samen met hun partner op de Filipijnen wonen, daarbuiten is het minder.

Fail_over

Over het algemeen staat een "Europeese westerling" bij de pinays bekend als "Betrouwbaar". In de  :smiley-philippines: omgeving kenne zij echter hun concurenten, en zijn daarom behoedzaam op hun " investering".

Eenmaal in  :eu: zwakken ze af omdat ze hier leren dat het niet meer zo om de boem boem gaat, maar meer om het overleven.

Maar ja, geef ze een reden om jaloers te zijn???   :weetikniet:  :feestmutstoetertje: :copulatie: :whataboobs: :whataboobs: :moord:
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

LMBen

Eenmaal buiten de filipijnen zijn ze niet zo jalours meer.
Reden; daar zijn genoeg andere mannen die naar hun lonken dus mogelijkheden genoeg.
In de filipijnen is er zoveel concurentie dat ze wel moeten opletten.
Mijn vrouw zegt altijd: ik vertrouw jou wel maar die filipinay's niet, en gelijk heeft ze.

Maar eigenlijk is iedereen van tijd tot tijd wel eens jalours
Na 8jaar philipijnen weer terug europa

Mawibata

Citaat van: Benincebu op donderdag 12 september 2013, 02:15:22
Eenmaal buiten de filipijnen zijn ze niet zo jalours meer.
Reden; daar zijn genoeg andere mannen die naar hun lonken dus mogelijkheden genoeg.
In de filipijnen is er zoveel concurentie dat ze wel moeten opletten.
Mijn vrouw zegt altijd: ik vertrouw jou wel maar die filipinay's niet, en gelijk heeft ze.

Maar eigenlijk is iedereen van tijd tot tijd wel eens jalours


Ben, dat klopt volkomen.    :jajaja:  :jajaja:  :jajaja:


Hier in   :eu:   hoeft Mimi niet jaloers te zijn.


Geen enkele chick die naar me omkijkt, of zegt  "Hey, I am single",  ofwel  "You are so alone Sir"     :lachen:      :lachen:
Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

LMBen




Geen enkele chick die naar me omkijkt, of zegt  "Hey, I am single",  ofwel  "You are so alone Sir"     :lachen:      :lachen:



Dat hoor ik nu wel zeker 3X per dag  :jajaja:  wordt er een beetje moe van  :lachen:
Na 8jaar philipijnen weer terug europa