angeles city, bezienswaardigheden, goeie bars en must do's

Gestart door extremebuddy, donderdag 16 september 2010, 17:35:03

Vorige topic - Volgende topic

Rich

Citaat van: Phille op dinsdag 28 september 2010, 16:02:02

:shots: :drunk: :friends: :fluestern: :dance: :sexhq0: (iets in deze volgorde denk ik  :lachen:)


Je bent nog iets vergeten Phille :  :shots: :drunk: :friends: :fluestern: :dance:  :dollareyes: :sexhq0: (iets in deze volgorde denk ik  :lachen:)
Rich de Nederbelg.

Mawibata

Citaat van: Luke op dinsdag 28 september 2010, 06:45:51
Het ABC hotel is ook onder Nederlands management.

Ik heb eens op hun website gekeken.


Hun slogan  :  You only live once

Kamers van $ 99  tot  $ 385.


http://angelesbeachclubhotel.com/


http://www.facebook.com/pages/Angeles-City-Philippines/ABC-Hotel-Angeles-City-Philippines/298041867304#!/pages/Angeles-City-Philippines/ABC-Hotel-Angeles-City-Philippines/298041867304?ajaxpipe=1&__a=9









     

The Bulldog himself, who has been organizing the Doghouse parties in bars the last 15 years.



Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

boldy

ik d8 dat ik dik was  maar vergeleken bij hem ben ik mager  :lachen:  denk wel dat ie zijn eigen kostelijk vermaakt daar .
mijn volgende bezoek aan de phils ga ik ook maar eens angeles bezoeken mijn vriendin woont r nu , vorige keer ben ik er niet geweest  had me vriendin geen zin in om op de laatste dag van mijn verblijf  nog naar daar te gaan . ik denk dak me ogen uit kijk daar  :lachen: tis het pattaya van de phils zoals ik het heb gehoord
het leven is net een lul keihard en veel te kort

gosternokke

Zo te zien is die foto van die dikzak gemaakt tijdens een zogenaamde poolparty.  Dat zijn besloten feestjes die in het zwembad van een hotel worden gehouden.  Er komen dan meestal 200 jonge meiden van diverse bars en er worden zo 50 mannen toegelaten,zodat er een verhouding van 1 man op 4 meiden is.   De alcohol vloeit er rijkelijk en het gros van de meiden gaat dan ook geheel uit de kleren.  Angeles is beroemd door zijn poolparty,s.  Heb Geen idee hoe vaak ze georganiseerd worden?    En ik heb er ook geen zelf meegemaakt.  Wel ooit eens een nachtje wezen barhoppen daar.  Ik wist niet wat ik zag 1 gigantisch lange straat met alleen maar gogobars. geen idee hoeveel bars, ik schat wel een paar 100.   Dus teveel om in 1 nacht allemaal te zien.  Angeles is in feite 1 groot bordeel.  Maar best leuk om een keer te zien.

balikbayan


Budgie

Citaat van: balikbayan op zondag  9 januari 2011, 22:05:54
Ik  zou die vent voor Lechon gebruiken

Kom nou ik niet Te vet en er zit ook nog een beresmaak aan ben ik bang
Getting older beats the alternative -dying young

balikbayan


Budgie

#27
@ Balikbayan
Zou kunnen Als awawa zo`n dikke ziet zegt ze altijd A lot of cooking fat
Getting older beats the alternative -dying young

ganda


Dieje pee hé mier tette dan de mieste pinas hemme.

Wa ne vetzak, bah...


klootzakken (voorheen Jens)

#29

Citaat van: Luke op dinsdag 28 september 2010, 06:45:51
Het ABC hotel is ook onder Nederlands management.

ik heb eens met deze eigenaar een halve dag doorgebracht op het strand , wel je word er op het laatst tuureluurs van ,beste man kan alleen nog over geld en vrouwen praten.
het is wel ongeveer de eenige die echt geld verdiend heeft in de fils, tenminste de eenige die ik ken daar.


jens........
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.