ervaringen met filippijnse echtgenote laten overkomen

Gestart door driver, woensdag 9 maart 2011, 14:29:14

Vorige topic - Volgende topic

Digos


Klopt Tinulang_Manok.

Heb eens effe rond gekeken via google en DFA Cebu en CFO (waar ze het certificate uitreiken) zitten vlak bij elkaar.....daarmee de verwarring.

:thumb:

LIVE ONCE - LIVE IT

Anakin

Citaat van: driver op dinsdag  6 september 2011, 09:42:07
ja de cfo seminar heeft ze al gedaan . Ze moest dat doen voor ze haar visum kon aanvragen blijkbaar


dat is merkwaardig,tegen mijn vrouw hebben ze niets gezegd over cfo seminar .
gelukkig ik dat hier op forum teweten ben gekomen,anders zaten ook wij met een verassing .
mijn vrouw mag haar visum 20 septem gaan halen.daarna gaat ze om haar cfo sticker.

de belgen daar ,zijn ook karig met informatie tegenover de filipinos
gelukkig hier in forum al veel mensen met ervaring zijn.

thanx to all of them for sharing information and experience   :thankyoufw5: :thankyoufw5:

driver

 :vl: :smiley-philippines:


graag gedaan anakin daarvoor dient een forum als we elkaar kunnen helpen waarom niet

Anakin

Citaat van: driver op donderdag 15 september 2011, 19:41:20
:vl: :smiley-philippines:


graag gedaan anakin daarvoor dient een forum als we elkaar kunnen helpen waarom niet

das is juist driver  :thumb:

hoe stell je vrouwke het hier in belgie,heb je all papieren voor je vergunning gekregen ?

driver

hoi anakin


ze komt volgende week zaterdag aan. Maandag gaat ze haar visum ophalen in de ambassade en dan naar cfo voor haar sticker. Ik denk dat ik een warme vest zal mogen meenemen . :lachen: :lachen: :lachen:
Eens ze hier is worden het terug direkt drukke tijden want in november moet ze bevallen.

Amice

Citaat van: driver op zondag 18 september 2011, 11:26:18
hoi anakin


ze komt volgende week zaterdag aan. Maandag gaat ze haar visum ophalen in de ambassade en dan naar cfo voor haar sticker. Ik denk dat ik een warme vest zal mogen meenemen . :lachen: :lachen: :lachen:
Eens ze hier is worden het terug direkt drukke tijden want in november moet ze bevallen.

Weet je wel zeker dat ze nog wel mag vliegen dan en de maatschappij haar niet weigert mee te nemen omdat ze 7 maanden zwanger is?
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

josv

Citaat van: Amice op zondag 18 september 2011, 12:51:14
Weet je wel zeker dat ze nog wel mag vliegen dan en de maatschappij haar niet weigert mee te nemen omdat ze 7 maanden zwanger is?

Oops, puntje om aan te denken :

CitaatWat betreft vliegen; tot de zevende maand kun je vliegen waarheen je maar wilt. Na de zevende maand is het af te raden omdat de verlaagde luchtdruk in de cabine van het vliegtuig weeën op kan wekken. Informeer van te voren bij de maatschappij waarmee je vliegt wat regels hierover zijn. Deze verschillen namelijk nogal per maatschappij. Met KLM mag je tot de 36e week vliegen, maar er zijn ook maatschappijen die 5 maanden als limiet hanteren.
Wanneer je buik groter is dan gemiddeld, kan het zijn dat je niet wordt geloofd als je aangeeft 5 maanden zwanger te zijn. De maatschappij zal een zwangerschapsverklaring willen zien van de vroedvrouw of gynaecoloog. Het is handig om zo'n verklaring vanaf de 30e week altijd mee te nemen op reis en bij het inchecken bij de hand te houden.

http://www.predictor.nl/zwanger-zijn/wat-mag-ik-wel-en-niet/reizen-en-vliegen/

Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

driver

hoi ,


mijn vrouwtje is hier vorige zaterdag aangekomen met dikke buik (7 maand en half zwanger) geen probleem om te vliegen; Met etihad mag ze vliegen tot 36 weken ver wel met attest van de gynecologe het attest mag niet ouder zijn dan 7 dagen maar op de site van etihad kan je er alles over terug vinden;