Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Van een grote en een kleine slag

Gestart door Adriaan, woensdag 18 juni 2014, 07:09:22

Vorige topic - Volgende topic

jiggy

Citaat van: josv op dinsdag 24 juni 2014, 05:21:04
After a nice paella, kangaroo steak and chilli con carne:
Sunday at six, Holland is having burritos for dinner!

:smileyemoticonsjointom0: :smileyemoticonsjointom0: :smileyemoticonsjointom0: :smileyemoticonsjointom0:

Of.... bitterballen?  :biggrinn:

boldy

Ik moet bekennen dat ik gisteren in de 2de helft een team heb zien staan dat daad werkelijk voor elkaar werkt .
Vind het nog steeds knap dat ze 3 keer hebben geworden, maar, ik denk tog dat ze tegen mexico eruit liggen ( ik hoop van niet ) mocht dat niet het geval zijn dan zie ik ze in de finale komen.
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Ronny55

Citaat van: boldy op dinsdag 24 juni 2014, 07:14:04
Ik moet bekennen dat ik gisteren in de 2de helft een team heb zien staan dat daad werkelijk voor elkaar werkt .
Vind het nog steeds knap dat ze 3 keer hebben geworden, maar, ik denk tog dat ze tegen mexico eruit liggen ( ik hoop van niet ) mocht dat niet het geval zijn dan zie ik ze in de finale komen.

Had nooit gedacht dat ik dit ooit zou zeggen . Als Nederland wereld kampioen wil worden, moeten ze er nu voor gaan , nu staat er een team op het veld weliswaar ook met enkele sterren maar zonder de sterallures, een team dat bereid is voor elkaar te sterven en waar de "sterren' ook bereid zijn de mouwen op te stropen....Dat was in het verleden niet altijd zo.  :weetikniet: Het was een beetje als een orkest van virtuozen die allen hun eigen muziek wilden spelen....

Voor ons  :belgiesmiley: komt het wk iets te vroeg , de groep op zich is ok , maar mist ervaring ....denk of beter ik hoop dat ze er in 4 jaar beter voor staan.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Rich

Rich de Nederbelg.

peldoman

Je hebt gelijk Rich, ik wordt er ook moe van.
En dan zitten ze elkaar ook nog op te jennen hier op het forum.
Het blijft toch een apart slag volk wat hier naar kijkt.
Ben blij dat ik niet zo ben :happy:

Cosyns Guy

Citaat van: peldoman op dinsdag 24 juni 2014, 13:25:07
Je hebt gelijk Rich, ik wordt er ook moe van.
En dan zitten ze elkaar ook nog op te jennen hier op het forum.
Het blijft toch een apart slag volk wat hier naar kijkt.
Ben blij dat ik niet zo ben :happy:
Tja beste Peldo,jij hebt wel het vuur aan de lont gestoken he... :lachen:

peldoman

Jens zijn schuld , die heeft mij zitten op te stoken!!!
Ik ontken alles!!!

Cosyns Guy

Citaat van: peldoman op dinsdag 24 juni 2014, 13:54:40
Jens zijn schuld , die heeft mij zitten op te stoken!!!
Ik ontken alles!!!
Jaja...steek het maar op een ander...ventjes tekenen en kleuren ja... :lachen:  :lachen:

peldoman

Bron; geen stijl.nl


In verhouding met ander landen (behalve Afrika) hebben Nederlanders een grotere.






Robbens Gouden Pik schokt Duitsland!!


Mooi was het gisterenavond, he mensen? Aan de vaderlijke hand van Louis van Gaal bereikte het Nederlandse elftal met een derde zege op rij de volgende ronde van het WK. Waarmee maar weer bevestigt is dat Johan Derksen wellicht niet de voetbalkenner is die hij zelf hoopt te zijn, hoewel hij inmiddels toch lijkt te zwichten onder de druk van de natie (en dalende kijkcijfers). Riep Derksen eerder nog stoer zijn 'hetze tegen Van Gaal voort te zetten', gisterenavond likte hij zowat de schoenen van de bondscoach. Louis' edele delen hadden overigens ook gekund, want die stonden gisterenavond zomaar in de schijnwerpers. Dankzij een dolblije Arjen Robben, die tegenover de NOS-camera uitriep dat zijn trainer 'een gouden pik heeft'. Tot vermaak van Van Gaal, die prompt aan de journalisten liet weten dat zijn Truus daar anders nooit wat van had gezegd. Bij onze Oosterburen zorgde de opmerking echter voor een heleboel opgetrokken wenkbrauwen. Want wat voor obsceens had Bayern Munchen-speler Robben daar nou staan uitkramen? 'Wie bitte?', aldus een uitermate verbaasd Blick.ch. 'Unser Trainer Louis van Gaal hat einen goldenen Penis?' Bild heeft het ondertussen over "den goldenen Willi" en website Fußball - Tipps und News heeft de quote op hun FB geknald.

Ook het eveneens Duitse Sport24 staat stil bij de uitspraak van Robben: 'Plaudert der Bayern-Kicker hier etwa intime Details aus?' En is vervolgens in de etymologie gedoken: 'Nein! "Gouden pik" ist im niederländischen eine bekannte Redewendung und bedeutet "Glück haben".' Dat klopt - pun intended - inderdaad, maar niet helemaal. We citeren de Fryske Akademy: 'Heeft een versierder geweldig succes bij het vrouwelijk geslacht dan zegt de volksmond dat hij een gouden lul heeft of dat hij suiker aan z'n pik heeft.' Volgens Robben kan Louis van Gaal dus de meeste meisjes kregen van heel Oranje. Kijk, dat is dan weer WEL best schokkend nieuws.



Cosyns Guy

Citaat van: peldoman op dinsdag 24 juni 2014, 14:03:47
Bron; geen stijl.nl


In verhouding met ander landen (behalve Afrika) hebben Nederlanders een grotere.






Robbens Gouden Pik schokt Duitsland!!


Mooi was het gisterenavond, he mensen? Aan de vaderlijke hand van Louis van Gaal bereikte het Nederlandse elftal met een derde zege op rij de volgende ronde van het WK. Waarmee maar weer bevestigt is dat Johan Derksen wellicht niet de voetbalkenner is die hij zelf hoopt te zijn, hoewel hij inmiddels toch lijkt te zwichten onder de druk van de natie (en dalende kijkcijfers). Riep Derksen eerder nog stoer zijn 'hetze tegen Van Gaal voort te zetten', gisterenavond likte hij zowat de schoenen van de bondscoach. Louis' edele delen hadden overigens ook gekund, want die stonden gisterenavond zomaar in de schijnwerpers. Dankzij een dolblije Arjen Robben, die tegenover de NOS-camera uitriep dat zijn trainer 'een gouden pik heeft'. Tot vermaak van Van Gaal, die prompt aan de journalisten liet weten dat zijn Truus daar anders nooit wat van had gezegd. Bij onze Oosterburen zorgde de opmerking echter voor een heleboel opgetrokken wenkbrauwen. Want wat voor obsceens had Bayern Munchen-speler Robben daar nou staan uitkramen? 'Wie bitte?', aldus een uitermate verbaasd Blick.ch. 'Unser Trainer Louis van Gaal hat einen goldenen Penis?' Bild heeft het ondertussen over "den goldenen Willi" en website Fußball - Tipps und News heeft de quote op hun FB geknald.

Ook het eveneens Duitse Sport24 staat stil bij de uitspraak van Robben: 'Plaudert der Bayern-Kicker hier etwa intime Details aus?' En is vervolgens in de etymologie gedoken: 'Nein! "Gouden pik" ist im niederländischen eine bekannte Redewendung und bedeutet "Glück haben".' Dat klopt - pun intended - inderdaad, maar niet helemaal. We citeren de Fryske Akademy: 'Heeft een versierder geweldig succes bij het vrouwelijk geslacht dan zegt de volksmond dat hij een gouden lul heeft of dat hij suiker aan z'n pik heeft.' Volgens Robben kan Louis van Gaal dus de meeste meisjes kregen van heel Oranje. Kijk, dat is dan weer WEL best schokkend nieuws.



Of spuitend nieuws... :lachen: