Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Van een grote en een kleine slag

Gestart door Adriaan, woensdag 18 juni 2014, 07:09:22

Vorige topic - Volgende topic

peldoman

Ja, ik bedoel maar, als het dan toch op de scherpte van de snede moet !! :lachen:

Cosyns Guy

Citaat van: peldoman op woensdag 25 juni 2014, 12:36:07
Citaat van: Pinocchio op woensdag 25 juni 2014, 10:40:24
Citaat van: nils op woensdag 25 juni 2014, 10:28:56
Een goede reden om Belgisch bier in huis te halen

Juist, want de Hollandse variant kan je moeilijk bier noemen :lachen:
Bier bestaat al heel lang , van wie denken jullie het brouwen geleerd te hebben??
Van de Tsechen Peldo,zeker niet van de hollanders... :lachen:

Cosyns Guy

Citaat van: peldoman op woensdag 25 juni 2014, 12:34:49
Gezegde uit Nederland voor onze Belgische vrienden:    Leer eerst eens lopen voor je wilt gaan fietsen (lees voetballen) !!
Peldo,Peldo, :belgiesmiley: kunnen al fietsen voor ze lopen,daar kunnen de  :nederlandsevlag: nog een poepje aanzuigen... :lachen:

Ronny55

Citaat van: Amice op woensdag 25 juni 2014, 12:31:50
Dat zal mij allemaal niet jeuken, ik drink gewoon san miguel light :shots: :fles: :lachen:

Moet je ze nou eens horen die  :belgiesmiley:, komen net kijken op de wk na jaaaaren afwezigheid en denken er al aan dat ze zo ver komen om de finale met  :nederlandsevlag: te spelen.

Kan haast niet anders dan dat er toch iets meer in zit dan enkel bier bij die belgen.  :floet:

:lachen:


neenee het is zeker dat we de finale tegen  :nederlandsevlag: willen spelen , dat zie ik eerlijk gezegd niet zitten...... :nederlandsevlag: in de finale  :haha:  :neeneenee: een ander land is ook goed voor de  :belgiesmiley:  :lachen: :lachen: :lachen:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

gertve

Citaat van: Ronny55 op woensdag 25 juni 2014, 21:51:55
dat zie ik eerlijk gezegd niet zitten...... :nederlandsevlag: in de finale  :haha:  :neeneenee:

De eerlijkheid gebied te zeggen dat als  :nederlandsevlag: de finale haalt, er wel eens  :nederlandsevlag: spelers rond kunnen lopen met (te) een hoog geheven been  :floet:

nils

Ik heb nog eens het knock out schema bekeken
en als we Belgie of Duitsland tegenkomen dan is dit in de halve en finale.
Dat biedt toch enigszins perspectief.  :lachen:

Amice

 :lachen: Alleen daarom al mag het nog niet eindigen voor oranje, maar Robben heeft nog meer redenen.

http://www.nu.nl/algemeen/3812411/hier-mag-niet-eindigen-oranje.html
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

klootzakken (voorheen Jens)

België met 10 man door naar de 2e ronde.

:nederlandsevlag: feliciteert  :belgiesmiley: met dit mooie resultaat .nu goed voorbereiden op de VS.

grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Amice

jaja die rode duvels vallen niks tegen tot zover   :thumb:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

peldoman

Citaat van: Amice op vrijdag 27 juni 2014, 09:04:47
jaja die rode duvels vallen niks tegen tot zover   :thumb:
Gekochte wedstrijd!!!! :denk: