Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Zonnige zomermiddag killing in Piapi Beach 14.00 uur....rakkers gingen er vandoor met zijn tas...(vol met drugs-money?)

MORE FUN IN THE CITY OF GENTLE PEOPLE........... :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:


bananacreek

Donderdag kwam er een dronken BOMBAY man (Indier) naar me toe in de disco en sloeg zijn hand hard op mijn schouder en zei: " I want you to play ...MADE IN INDIA"..... :denk: :denk:

Ik zei: " Take your fucking hand of my shoulder...I am not your Kuli".......en hij keek me vreemd aan....later speelde ik de muziek maar na tien minuten kwam hij terug en demanded dat ik meer Indian music moest spelen en ik zei: " I don't have" ....na 5 minuten kwam hij met een Mp3 player en zei: " Look and listen very good to me, this is a mp3 player full with Indian music and I want you to connect this player to your computer now and play all da music..... or I will talk to da manager"..... :confused2: :confused2:

Ik zei: "Fuck da manager...go to talk to her...I am playing Budots for da Filipinos and nothing else" ....
Hij kwam niet meer terug en deze man was zeeeeeeeeeeeeeeer arrogant en vele Bombay's die op de  :smiley-philippines: wonen kunnen zeer arrogant zijn...... :negatief: :negatief: :negatief:


bananacreek



Ik had nummer 84................. :confused2: :confused2: :confused2: :run: :run: :run: :run:

Vaak zeer vol met klanten maar ze hebben wel veel medicijnen want dat is een probleem hier als er iemand in het ziekenhuis ligt schrijven de doctors vaak medicijnen voor die zeer moeilijk te vinden zijn hier en Mercury is aan de dure kant zoals Rose Pharmacy

Mijn verhaal betrteffende de cataract ellende even uitstellen....komt zeker nog een 50 T bij....graag een "zachte lening" van het Forum Office?.....Ik betaal zodra ik het geld heb.... :jajaja: :jajaja: :atyourservice: :atyourservice: :atyourservice: :atyourservice:

Ze belazeren je hier van alle kanten ...of je nou 3 jaar hier zit of 40 jaar.... :lachen: :lachen: :happy: :happy: :happy:

Ik had in 1978 beter naar INDIA kunnen gaan?........ :denk: :denk: :denk: :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:

https://youtu.be/iLvJdH_917Q


bananacreek



bananacreek


bananacreek


bananacreek

Citaat van: bananacreek op zaterdag  9 september 2017, 12:45:21
Zonnige zomermiddag killing in Piapi Beach 14.00 uur....rakkers gingen er vandoor met zijn tas...(vol met drugs-money?)

MORE FUN IN THE CITY OF GENTLE PEOPLE........... :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:



NIETS in de NEGROS CHRONICLE....dat is meer een Bijbelse Geschiedenis krant geworden.... :negatief: :negatief: :negatief: :negatief:

Cosyns Guy


Rich

Rich de Nederbelg.