Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Kocht een gsm online en werkte niet en hier kreeg ik uitleg en ik weet niet eens waar die knoppen zitten..... :run: :run: :run: :run: :run:

CitaatDear Customer,


First,we are sorry to hear that the item is not within your expectation and have reported this to the colleagues and suppliers to ask their attention.


Would you please kindly try this way:
1. For the battery caused by excessive discharge is not boot, remove the battery, mobile phone charger can see whether the boot;
2. forced to restore the factory settings (forced brush machine): in the shutdown state, while long press the volume + key plus the machine key, you can enter the REC mode; no words, while long press the volume - key plus the machine key; if not, Then you can have the middle of the phone hardware, while holding the volume + plus the middle key + power button, or press the volume reduction key plus the middle button and power button, you can enter the REC recovery mode! After entering the REC mode, we can use the volume keys to select the move, move to the third line: wipe date / factory reset, and then press the power button to confirm, you can select YES, select YES - delete all user date and then automatically return To the beginning of the screen, select the first reboot system and then restart can be successful!


Hope it can help you,if still not,could you please kindly upload a video of the problem on Youtube and send us the link for our reference? Once we confirm it,we will offer you a solution asap.


Any question please contact us.

Sorry again to the inconvenience caused ;
Best Regards.

bananacreek


opinie

Citaat van: bananacreek op woensdag 20 september 2017, 12:13:18
Kocht een gsm online en werkte niet en hier kreeg ik uitleg en ik weet niet eens waar die knoppen zitten..... :run: :run: :run: :run: :run:

De uitleg lijkt me een online vertaling vanuit het Chinees. Te vaak de tekst lezen, kan migraine veroorzaken.

Enkele tips:
http://www.samsung.com/be/support/skp/faq/1068714
http://www.samsung.com/nl/support/skp/faq/1068711

Ook zijn video's op youtube over factory reset een oplossing.
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

bananacreek

Citaat van: opinie op donderdag 21 september 2017, 12:51:08
Citaat van: bananacreek op woensdag 20 september 2017, 12:13:18
Kocht een gsm online en werkte niet en hier kreeg ik uitleg en ik weet niet eens waar die knoppen zitten..... :run: :run: :run: :run: :run:

De uitleg lijkt me een online vertaling vanuit het Chinees. Te vaak de tekst lezen, kan migraine veroorzaken.

Enkele tips:
http://www.samsung.com/be/support/skp/faq/1068714
http://www.samsung.com/nl/support/skp/faq/1068711

Ook zijn video's op youtube over factory reset een oplossing.

Ja....nu begrijp ik het, dank

Ik bracht het apparaat naar een cellphone shop hier en de jongen vertelde mij dat er een stukje plastic als bescherming op de batterij contacten zat.... :confused2: :confused2: :confused2:

:lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja: :jajaja: :jajaja: :happy: :happy: :happy: :happy:

bananacreek

Ik hoorde gisteravond dat een dagen geleden een klant vlak naast de dj stand " gedrukt" had.... oftewel vrij vertaald: Gescheten, gekakt, gepopt....Malibang (Cebuano)

Op dat moment stond er een electric fan aan maar later stonk het verschrikkelijk..... :run: :run:

Kenmerken:

Kleur: licht bruin
Samenstelling: Softijs hardheid
Hoeveelheid: 240 grammen
Soortelijk gewicht: N.V.T.

Nu is het gelukkig schoon.......zo maak je daar altijd wat mee en ik betrapte op een keer een vent die aan het pissen was en ik zei tegen zijn vriendin " There is a 2400V open cable under that plywood...... :ripba8: :ripba8: :ripba8:..........ze kreeg bijna een hartaanval en trok haar partner gelijk weg...


bananacreek

Morgen zou dan het EINDE van de wereld zijn en ik heb vanmorgen al mijn geld opgemaakt............... :denk: :denk: :denk: :denk:.... :run: :run: :run: :run: :run:




bananacreek


bananacreek


opinie

Citaat van: bananacreek op vrijdag 22 september 2017, 13:01:01
Ik bracht het apparaat naar een cellphone shop hier en de jongen vertelde mij dat er een stukje plastic als bescherming op de batterij contacten zat.... :confused2: :confused2: :confused2:

Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

opinie

Citaat van: bananacreek op vrijdag 22 september 2017, 13:11:06
zo maak je daar altijd wat mee en ik betrapte op een keer een vent die aan het pissen was en ik zei tegen zijn vriendin " There is a 2400V open cable under that plywood...... :ripba8: :ripba8: :ripba8:..........ze kreeg bijna een hartaanval en trok haar partner gelijk weg...



Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus