Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

De gast in het lichtkleurige jasje is een traffic -aid en een vuile corrupte smeerlap zonder manieren en noemt alle buitenlanders zonder hersenen te zijn....terwijl hij me in Magnao op de Highway afsneed....we komen elkaar nog wel eens tegen in het donker hoop ik..... :denk: :denk: :denk:




bananacreek


bananacreek


bananacreek



Halloween?....Nee, dit is een Amerikaan van Cebu die hier zijn " vriendinnetje" op het trapje naar het podium in da disco laat dansen en dan worden de jonge dronken  :smiley-philippines: als hete honden en dan wordt de man kwaad als ze willen passeren en het was zijn eigen schuld dat hij een week of drie geleden met een bierfles (Red Horse) op de kop werd geslagen door een jonge  :smiley-philippines: die er vandoor ging voordat de politie arriveerde na 40 minuten... :denk: :denk:

Maar afgelopen donderdag was hij er weer en liet haar weer dansen en dat gaat weer fout aflopen want sommige  :smiley-philippines: gaan weer zeggen dat hij het "onschuldige" meisje aan het uitbuiten is  ........ :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:

Afwachten maar wat hier weer uitkomt.... :jajaja: :jajaja:.... :ripba8: :ripba8: :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:

Ik vind het maar een vreemde vogel maar hij is wel vriendelijk tegen mij omdat hij de muziek graag hoort.... :denk: :denk:

Het meisje ziet er erg leuk uit in is in haar vroege 20tigger jaren dacht ik.....

peldoman


Pinkpanther

Creek ..  Pioneer mooi spul...  ja prijs klopt..  kon het eerst niet geloven .. hier online  2250 euro/stuk   met 3 jaar garantie.
Die Americaan.. goed geraakt..... maar er is toch security bij WHY NOT  ???
Of doen die niks......??

PP :hoedjeaf: :hoedjeaf: :hoedjeaf:

bananacreek

Citaat van: peldoman op dinsdag  3 oktober 2017, 10:33:24
Nou Creek, ziet er erger uit dan die foto van jou.

Inderdaad.....maar ik was toen al geheel schoongemaakt en opgedroogd tijdens het nemen van die foto.... :denk: :denk:




bananacreek

Citaat van: Pinkpanther op dinsdag  3 oktober 2017, 11:28:23
Creek ..  Pioneer mooi spul...  ja prijs klopt..  kon het eerst niet geloven .. hier online  2250 euro/stuk   met 3 jaar garantie.
Die Americaan.. goed geraakt..... maar er is toch security bij WHY NOT  ???
Of doen die niks......??

PP :hoedjeaf: :hoedjeaf: :hoedjeaf:

Ja en als je geen Official receipt vraagt dan is de prijs 122 T....en de oude CDj2000 waren veel duurder twee jaar geleden......... :jajaja: :jajaja:

Nexus en de Nexus II komt met extra technical features....


Security Guards?.... :lachen: :lachen:....Ja....maar dat zijn droplullen...dat stelt niets voor en sommigen spreken niet eens Engels....en hebben alleen grade 4 lagere school.... :run: :run: :run: :run: :run: :run:


bananacreek

Ok hier is de Nexus II en je ziet niet al teveel verschil ......maar onder andere betere soundcards,,,,



Ook een extra hot cue button (linker kant) en virtual keyboard op het screen enz enz...

bananacreek

Ik leid nu aan het DESPACITO SYNDROME.........geef je niet in aan een zoveelste request om Despacito te draaien dan heb je kans dat je met een fles RED HORSE op het hoofd word(t?) geslagen............. :run: :run: :run: :run: :ripba8: :ripba8: :ripba8: :ripba8: