Welke vragen verwachten op het lc INTERVIEW Manila ??

Gestart door joge, woensdag 27 februari 2013, 07:26:44

Vorige topic - Volgende topic

joge

Hallo vrienden,

Mag ik jullie even een concrete vraag stellen over welke vragen kunnen ze ons stellen tijdens het interview ( nu volgende dinsdag 4 MAAART) daar in manilla en hoe het er juist aan toe gaat  ;;;;

Gelieve via PM TE REAGEREN  IS ZEKER ZO FIJN

dank u alvast

grts
End is not the end, in fact E.N.D is " Effort Never Dies " and if you get NO in an answer , then remember NO is " Next Opportunity ". Always be positive..

Ronny55

Citaat van: joge op woensdag 27 februari 2013, 07:26:44
Hallo vrienden,

Mag ik jullie even een concrete vraag stellen over welke vragen kunnen ze ons stellen tijdens het interview ( nu volgende dinsdag 4 MAAART) daar in manilla en hoe het er juist aan toe gaat  ;;;;

Gelieve via PM TE REAGEREN  IS ZEKER ZO FIJN

dank u alvast

grts
Dat hangt er waarschijnlijk af waar het intervieuw voor dient  :weetikniet: , dat moet jeer  wel effe bijzetten.
Daar zit naar aanleiding van wat ik lees in diverse commentaren niet echt een patroon in.....Afgezien van de nodige documenten .
Je moet geluk hebben denk ik...het is een loterij , zoals het er tegenwoordig aan toe gaat.  :weetikniet:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

robert van dijck

Citaat van: joge op woensdag 27 februari 2013, 07:26:44
Hallo vrienden,

Mag ik jullie even een concrete vraag stellen over welke vragen kunnen ze ons stellen tijdens het interview ( nu volgende dinsdag 4 MAAART) daar in manilla en hoe het er juist aan toe gaat  ;;;;

Gelieve via PM TE REAGEREN  IS ZEKER ZO FIJN

dank u alvast

grts

Waarom via PM? andere forumleden hebben er ook mischien boodschap of leerstof aan.

mvgr

Robert

boldy

4 maart is op een maandag  dus zal ff kijken welke datum het nou is maandag 4 maart of dinsdag 5 maart.
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Ronny55

Citaat van: boldy op woensdag 27 februari 2013, 07:51:52
4 maart is op een maandag  dus zal ff kijken welke datum het nou is maandag 4 maart of dinsdag 5 maart.
Ik haat maandagen ....Begin ook altijd met dinsdag....Dichterlijke vrijheid, nooit van gehoord??  :jajaja:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Raftie

Mijn vrouw heeft een ellenlange (meer den 2 uur) vragenlijst moeten invullen. Ik was dan ook al 10 keer op de Filippijnen geweest en we leefden ongeveer 1 jaar samen. Blijkbaar wilden ze zelfs de kleur van mijn auto in België weten.. verder is het de bedoeling om te weten of je elkaar echt kent. Familiale toestanden enz..
Visumaanvraag eind november akkoord op 20 februari. Ik ga haar (en onze dochter) nu ophalen.

joge

Hallo,

sorry van de onvolledige vraag, en Raftie proficiat man ik wou dat ik zover al was ;-)

Neen het gaat om wat we mogen verwachten om de LC te bekomen papieren zijn volledig in orde, enkel het interview weten we niet .
Ik heb al alle email uitgeprint een boel foto's van ons afgedrukt, de factuur van het hotel , vlucht van vorig jaar,
Ze kan pas volgend jaar na April naar Belgie komen.... studies daar nog afmaken ( master).
Waarom nu al trouwen zullen er denken ? wel ik wil geen ander meer en zij ook niet zegt ze, we kennen elkaar beter dan wie dan ook die ik hier gekend heb, en ook voor haar ouders welke zeer gelovig zijn, ik wil die  mensen  geen zand in de ogen gooien ze zien mij al als familie op en top...tja je moet ze treffen de liefde van je leven hé, de mijne zat op de PH verstopt...
en waarom PM ? wel het is een open forum he mannen..diba

bedankt alvast
hoe sneller hoe liever

grts
End is not the end, in fact E.N.D is " Effort Never Dies " and if you get NO in an answer , then remember NO is " Next Opportunity ". Always be positive..

Ronny55

Citaat van: joge op woensdag 27 februari 2013, 20:27:42
Hallo,

sorry van de onvolledige vraag, en Raftie proficiat man ik wou dat ik zover al was ;-)

Neen het gaat om wat we mogen verwachten om de LC te bekomen papieren zijn volledig in orde, enkel het interview weten we niet .
Ik heb al alle email uitgeprint een boel foto's van ons afgedrukt, de factuur van het hotel , vlucht van vorig jaar,
Ze kan pas volgend jaar na April naar Belgie komen.... studies daar nog afmaken ( master).
Waarom nu al trouwen zullen er denken ? wel ik wil geen ander meer en zij ook niet zegt ze, we kennen elkaar beter dan wie dan ook die ik hier gekend heb, en ook voor haar ouders welke zeer gelovig zijn, ik wil die  mensen  geen zand in de ogen gooien ze zien mij al als familie op en top...tja je moet ze treffen de liefde van je leven hé, de mijne zat op de PH verstopt...
en waarom PM ? wel het is een open forum he mannen..diba

bedankt alvast
hoe sneller hoe liever

grts
Wij zijn naar daar geweest met, buiten de wettelijke papieren, niks...geen foto's, geen bewijzen...niet zoveel vragen gehad , na het satement dat we ons in de  :smiley-philippines: zouden installeren was het eerder een leuke babbel tussen Mv Weiss en mijn toekomstige. Dinsdag het intervieuw donderdag de LC afgehaald.
Denk eraan je huwelijksvoornemen, moet 10 dagen op het gemeente huis uithangen. Zoniet wordt uw huwelijk door  :belgiesmiley: niet aanvaard.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Cosyns Guy

Denk eraan je huwelijksvoornemen, moet 10 dagen op het gemeente huis uithangen. Zoniet wordt uw huwelijk door  :belgiesmiley: niet aanvaard.

En waarom zou  :belgiesmiley: je huwelijk niet aanvaarden ? Weten zij veel of je huwelijksvoornemen 10 dagen heeft uit gehangen in de  :smiley-philippines:

gammaracer

@joge

in het interview voor de Lc moeten jullie samen ,er wordt vooral gepeild naar het inkomen van uw toekomstige asawa en hoeveel jij bijdraagt aan haar per maand ,hoe goed ken je haar familie ,hoeveel keer heb je haar bezocht etc...,je zal ook gezamelijk en vragenlijst moeten invullen,dus kom zeker op tijd .
je zult de doemverhalen wel te horen krijgen van /en hoe naieve we wel zijn , slik maar efkes een paar keer en bijt een paar tanden stuk .
de trouw zullen ze wel niet weigeren ,hoe oud zijn jullie eigenlijk ?daar hangt ook veel van af natuurlijk en kan wel bepalend zijn voor een eventuele weigering

btw , was dat interview niet alleen op dinsdag en donderdag ,tussen 11-12h  :floet:

mvg